DATA BASED
O2 Media

DATA BASED

Cool data. Cool space.

Konference pro všechny, kteří chtějí za pomocí dat a umělé inteligence zefektivnit řízení marketingu, zvýšit prodeje a maximalizovat business value společnosti.

!! KONFERENCE DATA-BASED PŘESUNUTA NA PODZIM 2021 !!

Vážení a milý,

Současná situace momentálně nenahrává pořádání větších akcí, a proto jsme se s ohledem na bezpečnost vás všech rozhodli konferenci DATA-BASED přesunout na podzim 2021. O novém termínu konání vás budeme brzy informovat. Moc děkujeme za pochopení,

tým DATA-BASED

„Nový ročník konference DATA-BASED je tu! Chtěli byste se zúčastnit?
Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na tereza.marsikova@o2.cz

Nevíte, jak na data? Jsou pro vás spíše strašákem a všudypřítomnou mantrou než něčím reálně využitelným ve vaší práci? Pak máte jedinečnou příležitost zjistit, jak jsou na tom ostatní.

S novým ročníkem jsme se přesunuli do nového prostoru, a tak je nám velkou ctí Vás pozvat do unikátního konceptu Worklounge Karlín. I letos si ale poslechnete o nejmodernějších trendech v data science a marketingu a objevíte potenciál dat, který ovlivňuje nás i naše zákazníky v každodenním životě. Přijďte a potkejte se spoustou zajímavých lidí. Své zkušenosti s využitím a propojováním dat vám zde budou prezentovat ti největší experti z ČR na data science, big data, business intelligence a online marketing. Těšit se můžete na jednoho z předních českých expertů na umělou inteligenci, Jana Romportla, na spoluzakladatele startupu CleverMaps, Ondřeje Tomase, nebo na režiséra filmu V síti, Víta Klusáka.“

Přijďte a zjistěte, jak právě vy můžete vytěžit maximum z vašich dat.

Kdy: 20.5.2021 (od 9:00 do 15:00)
Kde: Worklounge Karlín (Forum Karlin, Pernerova 51, Karlín, 186 00 Praha 8)

Jak se k nám dostanete?

Vystoupíte na stanici metra Křižíkova a vydáte se Thámovou ulicí, až narazíte na Forum Karlín. Worklounge Karlín se nachází přímo ve Foru, na hlavní recepci vás navedou dál.

Pro koho je konference určena?

Poznatky z konference DATA BASED ocení zejména:

  • ředitelé obchodních oddělení,
  • marketingoví manažeři a vedoucí digitálních oddělení,
  • data science nadšenci a datoví analytici,
  • online specialisté.

Program a registrace

Vstupné a registrace:

Konference je určena primárně pro pozvané hosty, pro které je vstup zcela zdarma. Je však nutné svou účast v pozvánce včas potvrdit, jelikož je počet míst omezený. Pokud byste se chtěli konference zúčastnit a pozvánku nemáte, neváhejte nás kontaktovat.

Přednášející a témata

8:30 - 9:00
Registrace a snídaně
9:00 – 9:05
Úvodní slovo
Ferdinand Kraus
Ferdinand Kraus Head of O2 Media, O2 Czech Republic a.s.
9:05 – 9:30
Právě připravujeme
Jaroslav Novák
Jaroslav Novák Zakladatel a CEO firmy ePace
Jiří Beneda
Jiří Beneda Team Leader, Operations & Campaign Management, O2 Czech Republic a.s.
9:30 – 10:00
Doma jak na pobočce
Filip Koubek
Filip Koubek Founder at Motionlab.io & Motionhouse.cz
10:00 - 10:30
Online bannery se stěhují vedle silnice
Marek Pavlas
Marek Pavlas CFO at BigBoard Praha a.s.
10:30 – 11:00
Coffee Break
11:00 – 11:30
In God we trust, all others bring data
Daniel Krištof
Daniel Krištof Director of Segment & Marketing, ČEZ
11:30 – 12:00
Etika umělé inteligence
Jan Romportl
Jan Romportl Ředitel AI Centra O2, O2 Czech Republic a.s.
12:00 – 12:30
Právo vs. nové marketingové nástroje aneb dostihne Achilles želvu?
Petra Dolejšová
Petra Dolejšová Advokátka
12:30 – 13:30
Oběd
13:30 - 14:00
Hrozby a rizika života v digitálním světě
Vít Klusák
Vít Klusák Režisér
14:00 - 14:30
Chytrá karanténa z pohledu dat a technologií
Ondřej Tomas
Ondřej Tomas CEO & Co-Founder at CleverMaps
14:30 - 15:00
Právě připravujeme
xxx
Právě připravujeme
15:00
Konec konference

Kontakty

Nenašli jste výše odpověď na vaši otázku? Už jste se zaregistrovali na konferenci, ale nakonec se nebudete moci zúčastnit? Nebo jen máte doplňující dotaz? Napište nám, rádi vám vše zodpovíme a pomůžeme.

Tereza Maršíková
Tereza Maršíková Event Coordinator 602 800 163

První ročník konference DATA-BASED je úspěšně za námi.
Děkujeme Vám, že jste u toho byli s námi a těšíme se na ročníky další.
Prezentace řečníků je možné si stáhnout zde:

Tereza Maršíková

Event Coordinator

Do O2 jsem nastoupila v dubnu 2019 na pozici stážista pro Campaign Management. Při práci ještě studuji na Národohospodářské fakultě Vysoké školy ekonomické v Praze.

Na mé práci se mi nejvíce líbí náš tým plný úžasných kolegů, na které se mohu vždy spolehnout a díky kterým získávám nespočet zkušeností a stále se učím něco nového.

Mezi mé koníčky patří hlavně cestování a trávení času s rodinou a přáteli.

Program konference 2019

8:30 – 9:00
Registrace
9:00 – 9:20
Úvodní slovo
Ferdinand Kraus
Ferdinand Kraus Head of O2media
O2 Czech Republic a.s.
9:25 – 9:45
Proč je 360° zákaznický zážitek klíčový?
A jak s tím souvisí AI/ML?
David Vopelka
David Vopelka Data Architect
DataSentics, a.s.
9:50 – 10:10
GDPR sběr souhlasů očima telco operátora
Libor Žák
Libor Žák CRM Manager
O2 Czech Republic a.s.
10:15 – 10:45
Coffee Break
10:45 - 11:05
Jak zákazníky vidí umělá neuronová síť
Jan Rompotl
Jan Rompotl Chief Data Scientist
O2 Czech Republic a.s.
11:10 – 11:30
OOH BigData!
Michal Tichý
Michal Tichý Business Development Manager
BigMedia, spol. s r.o.
11:35 – 11:55
Bezpečnost, svoboda a kyber prostor
Vladimír Lazecký
Vladimír Lazecký Předseda představenstva
Viavis a.s.
12:00 – 13:00
Oběd
13:00 – 13:20
Kampaň na B2B úvěry
Jan Figlovský
Jan Figlovský Head of Micro SME segment management
Československá obchodní banka, a.s.
13:25 – 13:45
Jak nejlépe využít data pro e-mail marketing
Jiří Vaško
Jiří Vaško CEO
Inveo.cz s.r.o.
13:50 – 14:10
Byla jednou jedna data
Michal Ševera
Michal Ševera InsightLab, s.r.o.
14:15 – 15:00
Coffee Break
15:00
Konec konference
Ferdinand Kraus

Ferdinand Kraus

Head of O2 Media
O2 Czech Republic a.s.

V telekomunikacích se pohybuje od roku 2003. Svou kariéru odstartoval v jedné malé rodinné fimě, kde se vypracoval až na vedoucího prodejny mobilních telefonů. Do společnosti Telefonica nastoupil v roce 2012 na pozici Account Managera. V roce roku 2014 se stal manažerem business divize, kde vedl tým obchodníků v sektoru telco a ICT. Od roku 2017 pracuje přímo v jednotce O2 Media, kde vede tým, který pečuje o portfolio cca 500 firem a pomáhá jim doručovat exkluzivní mediální kampaně.

Michal Ševera

Michal Ševera

InsightLab, s.r.o.

Ve výzkumu trhu začínal jako tazatel osobního dotazování. Následně prošel různými pozicemi v českých i nadnárodních výzkumných agenturách. V roce 2013 založil agenturu InsightLab, zaměřenou na inovativní výzkum trhu. V roce 2018 se navrátil do společnost Data Collect. V obou společnostech zastává funkci řídícího partnera.

Jan Romportl

Jan Romportl

Chief Data Scientist
O2 Czech Republic a.s.

Jan Romportl je Chief Data Scientist a ředitel Centra umělé inteligence v O2. Do roku 2015 vedl výzkum interakce člověka a stroje na Západočeské univerzitě v Plzni. Kromě aplikovaného výzkumu a vývoje umělé inteligence se nyní zabývá i bezpečností a etikou umělé inteligence a organizuje Prague AI Safety Meetup. Spolupracuje s českými univerzitami a se Spolkem pro Efektivní Altruismus.

Libor Žák

Libor Žák

CRM Manager
O2 Czech Republic a.s.

Libor Žák působí v O2 Czech Republic více než 15 let, kdy se ještě pod značkou Českého Telecomu věnoval reportingu a následně měl v Telefonice na starosti marketing v rámci CRM oddělení. V roli CRM Managera má na starosti analytickou část, která tvoří důležitý mezičlánek mezi marketingem a prodejními kanály. Jednou z nedílných součástí jeho práce je rozvoj technického ekosystému v oblasti CRM a Campaign managementu, který vede k efektivnímu doručení marketingových kampaní jak prodejním kanálům, tak přímo koncovým zákazníkům.

Jan Figlovský

Jan Figlovský

Head of Micro SME segment management
Československá obchodní banka, a.s.

Jan Figlovský pracuje ve společnosti ČSOB od roku 2017. Svou kariéru v bankovním sektoru zahájil v roce 2008 v Komerční bance. Od roku 2011 působil v Raiffeisenbank, kde měl na starosti nejprve segment podnikatelů a malých firem a poté i soukromých osob. V ČSOB vede v rámci Firemního bankovnictví segment management pro MICRO SME.

David Vopelka

David Vopelka

Data Architect
DataSentics, a.s.

David Vopelka pomáhá firmám s adopcí AI a ukazuje jim, jak lze využít strojového učení a automatizace na základě dat. Zaměřuje se primárně na oblasti digitálního a CRM marketingu, kdy čerpá ze zkušeností s vedením digital marketingu v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Této bankovní instituci pomáhal hledat cesty, jak pomoci reklamních technologií a strojového učení z dat v interním cloudu propojit offline a online data o zákaznících a udělat kampaně lepší jak pro ně, tak pro banku.

Michal Tichý

Michal Tichý

Business Development Manager
BigMedia, spol. s r.o.

Více než devět let se zabývá venkovní reklamou, do skupiny BigBoard přišel v říjnu roku 2010. V jeho dceřince BigMedia v současné době pracuje na pozici Business Development Manager a je Accountem jedněch z největších klientů. Jeho portfolio práce je ovšem daleko širší, na svém kontě má například projektové a mediální záležitosti spojené s výstavou díla Alfonse Muchy v pražském Obecním domě a především se dlouhodobě věnuje možnostem využití dat ve spojení s venkovní reklamou.

Vladimír Lazecký

Vladimír Lazecký

Předseda představenstva
Viavis a.s.

Ředitel a předseda představenstva společnosti VIAVIS a.s., která byla založena v roce 1999 a zabývá se informační a kybernetickou bezpečností. V této oblasti pracuje více než 20 let. Je autorem nebo spoluautorem specializovaných metodik pro řízení rizik, českého průmyslového vzoru v oblasti šifrování datové komunikace a podaných patentových přihlášek v USA. Přednáší o kybernetické bezpečnosti na Slezské univerzitě v Opavě a na vysoké škole CEVRO Institut v Praze.

Jiří Vaško

Jiří Vaško

CEO
Inveo.cz s.r.o.

Jiří Vaško pomáhal ve společnosti Inveo vytvořit komplexní e-mailingovou platformu Mailforce. Ta představuje jádro e-mailingových služeb, které Inveo nabízí. S rozvojem společnosti vedl e-mailingový tým specialistů a následně celé marketingové oddělení. Nedávno nahradil zakladatele společnosti Michala Menšíka v roli CEO.

Ferdinand Kraus

Ferdinand Kraus

Head of O2 Media
O2 Czech Republic a.s.

V telekomunikacích se pohybuje od roku 2003. Svou kariéru odstartoval v jedné malé rodinné fimě, kde se vypracoval až na vedoucího prodejny mobilních telefonů. Do společnosti Telefonica nastoupil v roce 2012 na pozici Account Managera. V roce roku 2014 se stal manažerem business divize, kde vedl tým obchodníků v sektoru telco a ICT. Od roku 2017 pracuje přímo v jednotce O2 Media, kde vede tým, který pečuje o portfolio cca 500 firem a pomáhá jim doručovat exkluzivní mediální kampaně.

Jaroslav Novák

Jaroslav Novák

Zakladatel a CEO firmy ePace

Po více jak 15 letech práce v reklamních a komunikačních agenturach (Ogilvy, Wunderman) založil vlastní konzultační agenturu ePace, specializující se na Customer Data Platformu Exponea. Využití CDP považuje za vrcholnou formu direct marketingu na cestě za maximalizací komerčního výkonu firem za současného zvyšování pozitivní zákaznické zkušenosti.

Jiří Beneda

Jiří Beneda

Team Leader
Operations & Campaign Management, O2 Czech Republic a.s.

Do O2 nastoupil Jiří ještě během svého studia na ČVUT FEL. Začínal jako datový analytik a jeho úkolem bylo připravovat podklady pro marketingové kampaně na rezidentní zákazníky. Postupně se od přípravy podkladů posunul k jejich vyhodnocování a následně se podílel také na jejich plánování a automatizaci. Na začátku roku 2020 dostal na starost veškerou přímou proaktivní komunikaci na rezidentní zákazníky, a to nejen v rámci kampaní O2 ale i O2 Media.

Filip Koubek

Filip Koubek

Founder at Motionlab.io & Motionhouse.cz

Filip je spoluzakladatel oceňované platformy pro tvorbu personalizovaných videí Motionlab. Tato platforma umožňuje vytvářet unikátní sdělení formou dynamicky se měnících videí s informacemi na míru pro každého zákazníka, partnera nebo zaměstnance společnosti. Personalizovaná videa jsou komunikační trend zejména v odvětvích jako e-commerce, finanční služby nebo telco, ve kterých přináší měřitelné a dlouhodobé výsledky.

Marek Pavlas

Marek Pavlas

CFO at BigBoard Praha a.s.

V prostředí venkovní reklamy se pohybuji 15 let, celou dobu ve skupině BigBoard. Od financí jsem se postupně přesunul i do obchodu a dnes vedu mediální zastupitelství skupiny BigBoard, které se nazývá BigMedia a které spolupracuje s O2 Media na projektu BigPlan. Fascinují mě možnosti využití dat ve spojení s venkovní reklamou a těším se, až je společně naplníme.

Daniel Krištof

Daniel Krištof

Director of Segment & Marketing
ČEZ

Daniel Kryštof pracuje v současné době na pozici Director of Segment & Marketing v ČEZu, do kterého nastoupil v březnu 2019. Svou kariéru zahájil v roce 2003 v Deloitte, nějaký čas působil také v RSA Insurance Group a České spořitelně.

Jan Romportl

Jan Romportl

Ředitel AI Centra O2
O2 Czech Republic a.s.

Jan Romportl je ředitelem Centra umělé inteligence v O2. Do roku 2015 vedl výzkum interakce člověka a stroje na Západočeské univerzitě v Plzni. Kromě aplikovaného výzkumu a vývoje umělé inteligence se nyní zabývá i bezpečností a etikou umělé inteligence a organizuje Prague AI Safety Meetup. Spolupracuje s českými univerzitami a se Spolkem pro Efektivní Altruismus.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová

Advokátka

Petra Dolejšová je advokátka, která se specializuje na právo v oblasti e-commerce, marketingu a ochranu osobních údajů. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip.

Vít Klusák

Vít Klusák

Režisér

Vít Klusák je český filmový režisér. Vystudoval fotografii na Střední průmyslové škole grafické v Praze, v Hellichově ulici. Spolu s Filipem Remundou založil a od roku 2003 vede filmovou společnost Hypermarket Film, která se zaměřuje na produkci autorských dokumentárních filmů.

Od října 2006 přednáší na FAMU předmět Základy filmové řeči, od ledna 2011 se stal vedoucím dílny prvního ročníku dokumentaristů. S Filipem Remundou natočil dokumentární komedii Český sen (2004), film byl oceněn na mnoha festivalech doma i v zahraničí, odvysílalo jej 24 televizních stanic z celého světa. Celovečerní dokumentární groteska Vše pro dobro světa a Nošovic (2010) získala v roce 2011 Cenu filmových kritiků a teoretiků za nejlepší dokumentární film (Český lev).

V roce 2020 vyšel jeho nejnovější dokumentární film o zneužívání dětí na internetu V Síti.

Ondřej Tomas

Ondřej Tomas

CEO & Co-Founder at CleverMaps

V současné době se Ondřej věnuje svým startup projektům z oblasti Location Intelligence, společnostem CLEVER MAPS a CLEVER FARM. Tyto mladé a rychle se rozvíjející firmy se snaží kombinovat lokační a geografická data s byznysovými a tak přinášet zákazníkům nové pohledy na podnikání a porozumění o chování jejich klientů. Hlavními odvětvími jsou retail, zemědělství, finanční služby, telco a energetika.

Ondřej předtím pracoval jako ředitel ve společnosti Geodis Brno. Tato společnost patřila mezi přední evropské dodavatele služeb dálkového průzkumu země a tvorby geodat a mapových podkladů.

V letech 2007-2011 působil Ondřej jako generální ředitel české pobočky globální marketingové a výzkumné agentury GfK. GfK patří mezi 4 největší světové poskytovatele služeb marketingového výzkumu a globálních panelů dat o trzích a spotřebitelích.

V letech 2005 - 2007 se Ondřej věnoval oblasti řízení vztahů se zákazníky (CRM). Ondřej zaváděl strategii CRM a první implementační projekty v České pojišťovně, největším českém poskytovateli pojišťovacích služeb. Mezi tyto projekty patřily zejména - koncepce a strategie řízení vztahů se zákazníky, projekt jednotné klientské databáze CCD, projekt redesignu DWH, projekt zákaznické retence, projekt zákaznických predikcí, projekt řízení a automatizace marketingových kampaní a oslovování zákazníků.

Mezi 2000-2005 pracoval Ondřej pro společnost Oracle, kde vedl obchodně konzultační týmy na pozici Sales Consulting Director

Ondřej vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a je držitelem odborných certifikátů The Data Warehousing Institute a Global Customer Experience Management Program

xxx

Právě připravujeme