Kampaně O2 Media stojí na třech stabilních pilířích, jejichž propojení nám umožňuje naplňovat potřeby našich partnerů a udržovat s nimi dlouhodobou spolupráci založenou na vzájemné spokojenosti.
Uživatelé moderních technologií po sobě zanechávají datové stopy. Tyto stopy jsou nazývány reziduálními daty a telekomunikační síť jich obsahuje obrovské množství. Jako přední telekomunikační operátor disponujeme deterministickými daty. Díky vysoce kvalitnímu týmu big data a nejmodernějším nástrojům jsme schopni nad našimi uživatelskými daty stavět pokročilé datové modely a provádět rozsáhlé analýzy.
Dokážeme tak lépe porozumět naší zákaznické bázi, reakcím a potřebám zákazníků a na základě toho provádět segmentaci, ke které používáme širokou škálu nástrojů. Díky tomu dokážeme vaše sdělení komunikovat na správné lidi prostřednictvím mixu komunikačních kanálů a doručit požadované výsledky.
O2 Media má k dispozici bohatou škálu standardních i unikátních formátů, které nám umožňují naplňovat potřeby klientů a dosahovat požadovaných výsledků. Lze využít standardních i lokalizačních SMS i MMS. Do výkonnostních fází kampaní zapojujeme také call-me-back SMS, které jsou napojené na naše call centrum. Brandové části kampaní jsou realizovány především prostřednictvím online RTB a direct e-mailových kampaní, příloh k vyúčtování nebo bannerů v aplikaci Tapito. Neopomenutelnou složkou našeho komunikačního mixu jsou však i reklamní spoty nebo product placement v O2 TV Sport. Vaši nabídku můžeme propagovat v balíčku aplikací od O2, který dosahuje 10 000 instalací každý měsíc. Nebo můžete využít další skvělý nástroj – personalizovaný print. Všechny formáty umíme efektivně kombinovat a spolu s našimi daty zapojovat do kampaní tak, aby vám přinesly co nejlepší výsledky.
Unikátní propojení formátů a dat pod jednou střechou nám umožňuje optimalizovat kampaně efektivněji. Vše potřebné máme pod kontrolou a snáze tak dokážeme dosahovat synergií plynoucích z tohoto propojení. Nakonec kdo jiný vám umožní v průběhu kampaně v případě potřeby změnit nebo přidat jinou cílovou skupinu, rozšířit stanovenou lokalitu pro oslovení, snížit nebo zvýšit tempo dílčích rozesílek či prodloužit trvání kampaně? My toto dokážeme a rádi tím přispějeme k vašemu úspěchu.
Víme, že svět, ve kterém se pohybujeme, je rychlý, neustále se vyvíjí a spolu s tím se mění i vaše potřeby. Proto rozumíme nutnosti být flexibilní a jsme ochotni se společně s vámi v průběhu kampaní učit a činit případné korekce tak, abychom dosáhli co nejlepších výsledků.
Napište nám e-mail, zavolejte nám, nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.
Zákaznickou bázi segmentujeme do různých zájmových skupin dle dlouhodobého webového chování. Aby pro vás toto cílení bylo srozumitelnější, vytvořili jsme 60 zájmových kategorií, např. rodina, péče o domácnost, sport, auta, cestování a mnoho dalších.
Ve vztahu k promovanému produktu spolu definujeme vhodné kategorie zákazníků, na které následně komunikujeme vaši nabídku. Tato segmentace vám umožní vybrat ty zákazníky, kteří o oblast související s vaším produktem projevují zájem dlouhodobě.
Look-alike je datový model specificky vyvinutý pro nalezení zákazníků na základě podobnosti v jejich vzorcích chování. Kampaň probíhá ve dvou fázích, v první fázi spustíme rozesílku, která nám pomůže odhalit specifický druh chování. Na základě responze pak postavíme datový model, prostřednictvím kterého nalezneme v naší bázi zákazníky chovající se obdobně.
Tento přístup vám pomůže najít zákazníky i tam, kde byste je nečekali.
V rámci kampaně O2 Media je možné využít geolokačního cílení. Je-li vaše nabídka svázána s určitou lokalitou nebo je pro vás naopak důležité nějaké místo vyloučit, pak je ideální zapojit cílení na základě opakovaného výskytu.
Geolokačním cílením se rozumí rozlišení místa bydliště, místa pracoviště a tzv. víkendového pobytu. Pokud pořádáte akci, která je určená pro chataře a chalupáře v dojezdové vzdálenosti, můžete je nyní oslovit díky nástrojům O2 Media.
Zákaznickou bázi segmentujeme do různých zájmových skupin dle krátkodobého webového chování. To nám umožňuje cílit na zákazníky, kteří v poslední době vyhledávali témata spojená s aktuální potřebou - např. refinancování hypotéky, nového dodavatele energií či nové zaměstnání.
Jelikož je tato potřeba krátkodobá, v čase poměrně rychle zaniká, je stěžejní oslovit zákazníky s vhodnou nabídkou v ten pravý okamžik. Toho můžeme docílit díky zapojení Krátkodobých potřeb jako segmentačního kritéria ve vaší kampani.
Zákaznickou bázi segmentujeme do různých zájmových skupin dle krátkodobého webového chování. To nám umožňuje cílit na zákazníky, kteří v poslední době projevili zájem o určitý druh produktu, např. ojetý automobil, spotřební elektroniku, dovolenou a další.
Jelikož je tento zájem krátkodobý, v čase poměrně rychle zaniká, je stěžejní oslovit zákazníky s vhodnou nabídkou v ten pravý okamžik. Toho můžeme docílit díky zapojení Nákupních zájmů jako segmentačního kritéria ve vaší kampani.
Mobilní síť O2 dosahuje 99 % pokrytí a disponuje více než 55 tisíci přístupovými body. Tato síť je nositelem celé řady dat a informací, mimo jiné i údajů o pohybu a aktuální poloze. Pokud si tedy přejete oslovit zákazníky na určitém místě – bez ohledu na jejich místo bydliště – pak je ideální zapojit do vaší kampaně cílení na základě aktuální polohy.
Toto cílení se skvěle hodí pro použití u kampaní, které informují o aktuálně probíhajících akcích v blízkosti zákazníků, ať už se jedná o koncert, otevření nové prodejny či slevovou akci.
Podstatnou výhodou tohoto formátu je skutečnost, že mobilní telefon má každý z nás u sebe prakticky po celý den. Sdělení jsme tak schopni doručit v reálném čase a přímo do rukou zákazníka.
SMS a MMS sdělení jsou vhodná tam, kde o sobě chcete dát vědět rychle, stručně a výstižně. Také zde pracujeme s interaktivitou tohoto nástroje. Oslovený zákazník totiž může často vykonat požadovanou aktivitu přímo ze svého mobilního zařízení.
Standardní SMS zvýší návštěvnost vašeho e-shopu a podpoří online prodeje. Vysoce efektivní jsou zejména SMS či MMS s unikátním kódem, který zakládá nárok na slevu při prvním nákupu a podobné nabídky. Navíc pomáhají k budování brandu.
Na základě výzkumu realizovaného na podzim roku 2018 agenturou Data Collect se ukázalo, že 97 % lidí čte SMS s reklamními nabídkami, což dává tomuto formátu obrovský potenciál.
Díky interaktivnímu prvku v textaci call-me-back SMS dokážeme osloveného zákazníka při projevení zájmu okamžitě propojit s naším call centrem. V praxi to vypadá tak, že po prokliknutí interaktivního prvku ve zprávě generujeme do 5 minut telefonický hovor směrem k zákazníkovi.
Naši zkušení operátoři provázejí uživatele celým rozhodovacím procesem a mohou tak ovlivňovat jeho nákupní chování. Velikým přínosem je zapojení operátora tehdy, kdy je proces pro zákazníka složitý. Operátor mu v těchto případech poskytuje účinnou asistenci a může také zodpovídat jeho doplňující dotazy. Prvek call-me-back nám zaručuje větší míru kontroly nad výsledky realizovaných kampaní.
Navíc se celý tento proces odehrává pod jednou střechou, což nám umožňuje kampaň optimalizovat v čase a kalibrovat tak, aby dosahovala nejlepších možných výsledků.
Direct e-mail je stále velmi oblíbeným reklamním nástrojem. A to nejen u marketérů, ale i mezi zákazníky. Díky charakteristickým vlastnostem direct e-mailu je tento formát hojně využíván v případech, kdy je potřeba zákazníkům prezentovat obsáhlejší nabídku či jim vysvětlit komplikovanější propozici. Kombinace vizuálně atraktivních direct e-mailů s naším cílením zaručuje, že vaše nabídka bude efektivně komunikována správným osobám.
O2 Media vám umožňuje využít tohoto formátu i v případech, že nemáte k dispozici kodéra či agenturu, která by vám podklady k direct e-mailové rozesílce zajistila. Vše Vám zpracujeme a připravíme na klíč u nás.
RTB (z anglického real time bidding) reklama je typem bannerové display reklamy, jejíž nákup probíhá v reálném čase v rámci programatické aukce. Umožňuje tak zobrazit bannery na portálech, aniž byste museli uzavírat přímé dohody s jednotlivými online vydavateli.
Online bannerová reklama dá vědět těm správným lidem o tom, co zajímavého nabízíte. Díky propojení chytrého cílení a našich unikátních dat s RTB bannerovou reklamou jsme schopni zobrazit vaši nabídku těm správným zákazníkům bez ohledu na to, kde na internetu se právě nacházejí. Rozhodujícím kritériem pro zobrazení reklamy není návštěva konkrétního webu, neboť ne vždy přicházíme na portály, jejichž jsme cílovou skupinou, ale právě to, že daný uživatel se nachází v definované cílové skupině, a to bez ohledu na to, jakou stránku si na internetu právě prohlíží.
U RTB si nejdříve určíme žádoucí cílové skupiny (dle věku, zájmů, lokality apod.) a ty budeme cíleně oslovovat tak, abychom vaši komunikaci dodali na síle.
Tento formát se výborně hodí tehdy, kdy je předmětem kampaně akce spojená s určitou polohou. Lokalizační média pracují totiž s aktuální polohou zákazníků. Umožňují nám tak v reálném čase aktivizovat ty zákazníky, kteří se vyskytují v bezprostředním okolí.
Můžete je použít, abyste oslovili potenciální zákazníky vyskytující se v blízkosti obchodního centra a pozvali je do své prodejny. Výborně se také hodí tehdy, když potřebujete upozornit na právě probíhající event anebo nabídnout zajímavou výhodu či slevu v určitém místě.
O2 TV je služba, kterou využívá 240 000 domácností v České republice.
O2 TV je oblíbená zejména díky nabídce více než 100 TV programů a možnosti sledovat vysílání nejen živě, ale také až 50 hodin zpětně.
Její popularitu umocňuje také vlastnictví exkluzivních práv pro vysílání vybraných sportovních přenosů. Hlavním tahákem jsou například přenosy z naší nejvyšší fotbalové ligy a z Ligy mistrů.
Prostřednictvím O2 Media dokážeme v O2 TV propagovat vaše sdělení ve formě televizních spotů, injektáží či reklamních bannerů.
Příloha k vyúčtování za služby O2 je efektivním doplňkem k našim online formátům. Umožňuje nám komunikovat s konzervativnější částí našeho publika způsobem, který je pro ni dobře srozumitelný.
Papírová vyúčtování mají 100% doručitelnost a dosahují téměř 100% open rate.
Přílohy k papírovým vyúčtováním za služby O2 jsou vhodné zejména pro kampaně brandového charakteru, neboť umožňují vizuálně prezentovat značku klienta u zákazníků, kteří online formátům příliš neholdují. Přílohy k vyúčtováním jsou však zapojovány i do výkonnostních kampaní – nejčastěji prostřednictvím slevových kupónů, odpovědních či objednávkových formulářů.
Personalizovaný print vám umožní prezentovat svoji nabídku ve vysoké vizuální kvalitě úzké skupině přesně zacílených zákazníků.
Ať už prodáváte exotickou dovolenou či prémiové automobily nebo nabízíte členství do nového golfového klubu, personalizovaný print v kombinaci s naším big data cílením je přesně tím formátem, který přinese zaručené výsledky.
Hlavní výhodou tohoto média je skutečnost, že vybraná cílová skupina zákazníků obdrží katalog v personalizované obálce beze známky reklamního sdělení. Doručitelnost je tedy 100%.
U O2 Media můžete využít i řadu netradičních formátů jako jsou personalizované bannery v populární čtečce Tapito. Vaši nabídku můžeme propagovat v balíčku aplikací od O2, který dosahuje 10 000 instalací každý měsíc.
Díky správné kombinaci rozličných formátů dokážeme výrazně zvýšit potenciál a efektivitu našich médií.
Kampaně vždy průběžně optimalizujeme, neboť víme, že pouhým spuštěním kampaně práce nekončí. Za úspěšnými kampaněmi stojí spousta práce. Díky průběžnému reportingu máme neustále celý průběh pod kontrolou. Víme tak, jakého výkonu dosahují jednotlivé formáty, cílové skupiny a kdy je naopak čas něco změnit či vyzkoušet jiné formy cílení.
Při provádění optimalizace jsou pro nás vždy rozhodující průběžné statistiky a reálné výsledky. Všechny potřebné kroky se odehrávají na základě dat a díky vysoké automatizaci našich procesů probíhá vše rychle a bez zbytečných zdržení.
Protože s našimi daty pracujeme efektivně a uvědomujeme si jejich hodnotu i potenciál, využíváme v kampaních retargeting.
Umožňuje nám připomenout se již dříve osloveným uživatelům a informovat je opětovně o vašem produktu či značce. Při retargetingu je účinným nástrojem práce s textací pro konkrétní cílové skupiny v závislosti na jejich aktivitě či neaktivitě. V rámci této formy komunikace dosahujeme až desetkrát vyšších výsledků než při prvotním oslovení zákazníků. To je dáno především pokročilou prací s cílovými skupinami a jejich interakcemi a kroky uskutečněnými na základě tvrdých dat. Retargeting je tak skvělým nástrojem pro dosažení požadovaných obchodních či marketingových cílů.
Retargeting je pro nás zkrátka přirozenou součástí kampaní a nezbytným doplňkem nutným k dosažení předem stanovených výsledků.
Optimalizace kampaní v reálném čase a zapojení retargetingu nám umožňuje zvyšovat efektivitu probíhajících kampaní a plně využívat jejich potenciál. Velice oblíbeným nástrojem, jak zvyšovat výkon kampaní, je zapojení pokročilých datových modelů. Nejlepších výsledků s našimi klienty dosahujeme tehdy, kdy kampaň propojíme s look-alike modelováním. Toto modelování na základě podobnosti dokáže s pomocí získaných dat vyprofilovat skupinu zákazníků s vysokou afinitou k zastupované značce či produktu. Existují však i jiné nástroje, kterými můžeme zvýšit výkon probíhajících kampaní. Našim denním chlebem je A/B testování, skrze které ověřujeme, jak vybrané publikum reaguje na odlišné formáty i formy propagace. Lokalizační média nám pomáhají testovat, pro jak širokou oblast je nabídka – spojená s určitou lokalitou – ještě relevantní.
Zkrátka, O2 Media má k dispozici širokou paletu nástrojů, technik a analýz, o které dokážeme kampaně obohatit a díky tomu neustále posouvat jejich výkon výše. Díky tomuto přístupu se často setkáváme s klienty, kteří jsou nám spíše partnery nežli pasivními příjemci našich opatření, takže řada zajímavých nápadů, jak dosáhnout skvělých výsledků, se rodí právě ve vašich hlavách.