Big data

Uživatelé moderních technologií po sobě zanechávají datové stopy. Tyto stopy jsou nazývány reziduálními daty a telekomunikační síť jich obsahuje obrovské množství. Jako přední telekomunikační operátor disponujeme deterministickými daty. Díky vysoce kvalitnímu týmu big data a nejmodernějším nástrojům jsme schopni nad našimi uživatelskými daty stavět pokročilé datové modely a provádět rozsáhlé analýzy.

Dokážeme tak lépe porozumět naší zákaznické bázi, reakcím a potřebám zákazníků a na základě toho provádět segmentaci, ke které používáme širokou škálu nástrojů. Díky tomu dokážeme vaše sdělení komunikovat na správné lidi prostřednictvím mixu komunikačních kanálů a doručit požadované výsledky.

Big data
  • 1650000 mobilních zákazníků
  • 450000 zákazníků s fixním připojením
  • 240000 zákazníků s O2 TV

Naše data jsou plně v souladu s GDPR

  • 1 Všichni oslovení zákazníci z naší databáze souhlasili se zpracováním údajů pro marketingové účely.
  • 2 Pečlivě hlídáme povolený počet odeslaných reklamních sdělení našim zákazníkům v daném období.
  • 3 Každý zákazník může kdykoli odvolat svůj souhlas se zasíláním obchodních sdělení. Více +
  • 4 Data shromažďujeme výhradně v agregované podobě, nikdy se nezaměřujeme na konkrétního zákazníka. Více +
Reklamní formáty
  • 37 mil. průměrný počet oslovení za rok
  • 1079 průměrný počet odbavených kampaní za rok
  • 179 průměrný počet klientů za rok

Formáty reklamy

O2 Media má k dispozici bohatou škálu standardních i unikátních formátů, které nám umožňují naplňovat potřeby klientů a dosahovat požadovaných výsledků. Lze využít standardních i lokalizačních SMS i MMS. Do výkonnostních fází kampaní zapojujeme také call-me-back SMS, které jsou napojené na naše call centrum. Brandové části kampaní jsou realizovány především prostřednictvím online RTB a direct e-mailových kampaní, příloh k vyúčtování nebo bannerů v aplikaci Tapito. Neopomenutelnou složkou našeho komunikačního mixu jsou však i reklamní spoty nebo product placement v O2 TV Sport. Vaši nabídku můžeme propagovat v balíčku aplikací od O2, který dosahuje 10 000 instalací každý měsíc. Nebo můžete využít další skvělý nástroj – personalizovaný print. Všechny formáty umíme efektivně kombinovat a spolu s našimi daty zapojovat do kampaní tak, aby vám přinesly co nejlepší výsledky.

Optimalizace

Unikátní propojení formátů a dat pod jednou střechou nám umožňuje optimalizovat kampaně efektivněji. Vše potřebné máme pod kontrolou a snáze tak dokážeme dosahovat synergií plynoucích z tohoto propojení. Nakonec kdo jiný vám umožní v průběhu kampaně v případě potřeby změnit nebo přidat jinou cílovou skupinu, rozšířit stanovenou lokalitu pro oslovení, snížit nebo zvýšit tempo dílčích rozesílek či prodloužit trvání kampaně? My toto dokážeme a rádi tím přispějeme k vašemu úspěchu.

Víme, že svět, ve kterém se pohybujeme, je rychlý, neustále se vyvíjí a spolu s tím se mění i vaše potřeby. Proto rozumíme nutnosti být flexibilní a jsme ochotni se společně s vámi v průběhu kampaní učit a činit případné korekce tak, abychom dosáhli co nejlepších výsledků.

Optimalizace
  • 2 mil. průměrný počet oslovení za rok v rámci retargetingu
  • 10x vyšší výkon se zapojením retargetingu
  • 14 dní průměrná doba doznívajícího efektu komunikace

Chcete se stát také naším klientem?

Napište nám e-mail, zavolejte nám, nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.

Webprofiling

Dlouhodobé webové zájmy

Zákaznickou bázi segmentujeme do různých zájmových skupin dle dlouhodobého webového chování. Aby pro vás toto cílení bylo srozumitelnější, vytvořili jsme 60 zájmových kategorií, např. rodina, péče o domácnost, sport, auta, cestování a mnoho dalších.

Ve vztahu k promovanému produktu spolu definujeme vhodné kategorie zákazníků, na které následně komunikujeme vaši nabídku. Tato segmentace vám umožní vybrat ty zákazníky, kteří o oblast související s vaším produktem projevují zájem dlouhodobě.

Standardní SMS a MMS

Podstatnou výhodou tohoto formátu je skutečnost, že mobilní telefon má každý z nás u sebe prakticky po celý den. Sdělení jsme tak schopni doručit v reálném čase a přímo do rukou zákazníka.

SMS a MMS sdělení jsou vhodná tam, kde o sobě chcete dát vědět rychle, stručně a výstižně. Také zde pracujeme s interaktivitou tohoto nástroje. Oslovený zákazník totiž může často vykonat požadovanou aktivitu přímo ze svého mobilního zařízení.

Standardní SMS zvýší návštěvnost vašeho e-shopu a podpoří online prodeje. Vysoce efektivní jsou zejména SMS či MMS s unikátním kódem, který zakládá nárok na slevu při prvním nákupu a podobné nabídky. Navíc pomáhají k budování brandu.

Na základě výzkumu realizovaného na podzim roku 2018 agenturou Data Collect se ukázalo, že 97 % lidí čte SMS s reklamními nabídkami, což dává tomuto formátu obrovský potenciál.

Optimalizace kampaní v reálném čase

Kampaně vždy průběžně optimalizujeme, neboť víme, že pouhým spuštěním kampaně práce nekončí. Za úspěšnými kampaněmi stojí spousta práce. Díky průběžnému reportingu máme neustále celý průběh pod kontrolou. Víme tak, jakého výkonu dosahují jednotlivé formáty, cílové skupiny a kdy je naopak čas něco změnit či vyzkoušet jiné formy cílení.

Při provádění optimalizace jsou pro nás vždy rozhodující průběžné statistiky a reálné výsledky. Všechny potřebné kroky se odehrávají na základě dat a díky vysoké automatizaci našich procesů probíhá vše rychle a bez zbytečných zdržení.