Aktivizační kampaň

Podstatou aktivizační kampaně je oslovení definovaného publika a jeho následná aktivace k požadované činnosti. To může být například návštěva webové stránky, účast na eventu, zavítání do vybrané prodejny nebo pobočky, využití slevových kódů nebo účast v soutěži.

Jak to funguje?

V prvním kroku si stanovíme cíle kampaně a na základě toho definujeme požadovanou cílovou skupinu, následně ji propojíme s našimi geolokačními nástroji. Vybereme vhodnou formu oslovení, například SMS nebo lokalizační MMS. Časování kampaně je zásadní, proto se společně domluvíme na časovém rámci rozesílky – tímto však pro nás kampaň nekončí. Vzhledem k tomu, že pracujeme se sofistikovanými nástroji, jsme schopni kampaň optimalizovat v reálném čase po celou dobu jejího trvání, a tak aktivizujeme zákazníky a plníme cíle kampaně.

Doporučené reklamní formáty

Doporučované formáty pro aktivizační kampaň se mohou lišit dle potřeb klientů. V zásadě je možné využít kanály z celého našeho komunikačního mixu. Pro aktivizační kampaně doporučujeme zapojením těchto formátů:

Chcete se stát také naším klientem?

Napište nám e-mail, zavolejte nám, nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.

Lokalizační SMS a MMS

Tento formát se výborně hodí tehdy, kdy je předmětem kampaně akce spojená s určitou polohou. Lokalizační média pracují totiž s aktuální polohou zákazníků. Umožňují nám tak v reálném čase aktivizovat ty zákazníky, kteří se vyskytují v bezprostředním okolí.

Můžete je použít, abyste oslovili potenciální zákazníky vyskytující se v blízkosti obchodního centra a pozvali je do své prodejny. Výborně se také hodí tehdy, když potřebujete upozornit na právě probíhající event anebo nabídnout zajímavou výhodu či slevu v určitém místě.