Brandová kampaň

Brandová kampaň O2 Media vás dostane tam, kam jiné ne. Mobilní telefon je více než jen přístrojem, je osobním společníkem každého z nás. Na základě výzkumu společnosti Data Collect víme, že 97 % našich zákazníků si reklamní SMS čte. Nejen, že se vaše sdělení dostane k těm správným lidem skrze mobilní telefon, povědomí o vaší značce budeme šířit i ostatními kanály.

V brandové kampani nejde primárně o výkon, ale o oslovení relevantního publika, předání požadované informace, zvýšení brand awareness a upevnění pozice na trhu.

Jak to funguje?

Pomocí naší brandové kampaně můžete budovat povědomí o značce či produktech a službách, které nabízíte, zvyšovat spontánní znalost značky nebo ovlivňovat její pozitivní vnímání. Unikátní vlastností brandové kampaně O2 Media je přímá komunikace na každého zákazníka a možnost jeho interakce. Nikdy nebylo jednodušší seznámit zákazníky s vaší značkou, novým produktem nebo webem. Oslovení se prostřednictvím jednoho kliknutí mohou dozvědět všechny informace. Chcete‑li zajistit úspěch své značky, musíte být vidět - a právě to vám umožní brandová kampaň O2 Media.

Doporučené reklamní formáty

Doporučované formáty se mohou lišit dle potřeb klientů. V zásadě je možné využít kanály z celého našeho komunikačního mixu. Pro brandové kampaně doporučujeme zapojením těchto formátů:

Chcete se stát také naším klientem?

Napište nám e-mail, zavolejte nám, nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.

Standardní SMS a MMS

Podstatnou výhodou tohoto formátu je skutečnost, že mobilní telefon má každý z nás u sebe prakticky po celý den. Sdělení jsme tak schopni doručit v reálném čase a přímo do rukou zákazníka.

SMS a MMS sdělení jsou vhodná tam, kde o sobě chcete dát vědět rychle, stručně a výstižně. Také zde pracujeme s interaktivitou tohoto nástroje. Oslovený zákazník totiž může často vykonat požadovanou aktivitu přímo ze svého mobilního zařízení.

Standardní SMS zvýší návštěvnost vašeho e-shopu a podpoří online prodeje. Vysoce efektivní jsou zejména SMS či MMS s unikátním kódem, který zakládá nárok na slevu při prvním nákupu a podobné nabídky. Navíc pomáhají k budování brandu.

Na základě výzkumu realizovaného na podzim roku 2018 agenturou Data Collect se ukázalo, že 97 % lidí čte SMS s reklamními nabídkami, což dává tomuto formátu obrovský potenciál.