Jedná se o nejvyšší úroveň marketingové spolupráce, kterou v rámci našeho portfolia nabízíme. Budeme se dlouhodobě podílet na naplňování vaší marketingové strategie a využijeme k tomu veškeré nástroje, které máme k dispozici.
Za pomoci našeho kompletního know-how a nejmodernějších nástrojů snadno dosáhnete svých dlouhodobých cílů a vizí.
V této fázi je nutné správně pochopit vaše požadavky a celkově vaši firemní marketingovou strategii. Dále je nezbytné také plně porozumět nástrojům, které používáte (jak s nimi pracujete a jak fungují). To nám pomůže určit, kde se aktuálně nacházíme a vytyčit směr, kterým bychom se měli vydat. K určení dalších akčních kroků využijeme našeho interního know-how a pokročilých datových či geolokačních analýz, které jsou předpokladem pro správné nastavení cílů a očekávání.
Ve druhém kroku zapojujeme do komunikace veškeré relevantní nástroje, komunikační kanály a všechny naše standardní formáty k oslovení vhodné cílové skupiny. Využíváme standardní i lokalizační SMS a MMS, které jsou stále vysoce účinným nástrojem komunikace. Pro výkonnostní fáze kampaní zapojujeme také call-me-back SMS integrované s naším call centrem. Brandové části jsou realizovány prostřednictvím RTB kampaní, direct e-mailových kampaní, příloh k vyúčtování nebo bannerů v aplikaci Tapito.
Neopomenutelnou složkou našeho komunikačního mixu jsou i spoty nebo product placementy v O2 TV Sport, promo v aplikaci od O2 nebo skvělý nástroj – personalizovaný print (tzn. vybraná cílová skupina zákazníků obdrží katalog v personalizované obálce beze známky reklamního sdělení).
Všechny využité kanály a formáty efektivně kombinujeme spolu s našimi daty, abychom doručili nejlepší výsledky. Zároveň provádíme také průběžný monitoring a kontrolu plnění plánu.
V této fázi se naplno projevuje efekt retargetingu, kdy se uživatelům neustále připomínáme a snažíme se je oslovit skrze rozličné mediální kanály.
V čase vylepšujeme cílení, upravujeme nastavení kampaně a provádíme další kroky vedoucí k dosažení požadovaných výsledků. Dochází tak k rozšiřování a budování zákaznické báze, která se napříč kanály seznamuje s vašimi produkty, a měníme ji v platící zákazníky.
Prostřednictvím call centra kontaktujeme již dříve oslovené zákazníky a doprovázíme je během celého rozhodovacího procesu až k samotné finální akci. Tím efektivně ovlivňujeme jejich nákupní chování a směřujeme je blíže ke konverzi.
Komunikace se vštěpuje a ukládá do myslí zákazníků, kteří již mají v paměti zakódováno spojení mezi konkrétním produktem a značkou. S brandem a produkty klienta už přišli do styku a mají s nimi osobní zkušenost. Dochází k upevňování značky na trhu, k jejímu pozitivnímu vnímání mezi uživateli, což se projevuje ve zlepšených obchodních výsledcích klienta.
Oslovení se proměňují v nové zákazníky. Dochází k maximálnímu využití potenciálu spolupráce. Celé kampaně lze dále, po úpravách nutných k zaručení neustálé efektivity, replikovat a využít v budoucnu pro kontinuální naplňování dlouhodobých obchodních a marketingových cílů.
V této fázi je nutné správně pochopit vaše požadavky a celkově vaši firemní marketingovou strategii. Dále je nezbytné také plně porozumět nástrojům, které používáte (jak s nimi pracujete a jak fungují). To nám pomůže určit, kde se aktuálně nacházíme a vytyčit směr, kterým bychom se měli vydat. K určení dalších akčních kroků využijeme našeho interního know-how a pokročilých datových či geolokačních analýz, které jsou předpokladem pro správné nastavení cílů a očekávání.
Ve druhém kroku zapojujeme do komunikace veškeré relevantní nástroje, komunikační kanály a všechny naše standardní formáty k oslovení vhodné cílové skupiny. Využíváme standardní i lokalizační SMS a MMS, které jsou stále vysoce účinným nástrojem komunikace. Pro výkonnostní fáze kampaní zapojujeme také call-me-back SMS integrované s naším call centrem. Brandové části jsou realizovány prostřednictvím RTB kampaní, direct e-mailových kampaní, příloh k vyúčtování nebo bannerů v aplikaci Tapito.
Neopomenutelnou složkou našeho komunikačního mixu jsou i spoty nebo product placementy v O2 TV Sport, promo v aplikaci od O2 nebo skvělý nástroj – personalizovaný print (tzn. vybraná cílová skupina zákazníků obdrží katalog v personalizované obálce beze známky reklamního sdělení).
Všechny využité kanály a formáty efektivně kombinujeme spolu s našimi daty, abychom doručili nejlepší výsledky. Zároveň provádíme také průběžný monitoring a kontrolu plnění plánu.
V této fázi se naplno projevuje efekt retargetingu, kdy se uživatelům neustále připomínáme a snažíme se je oslovit skrze rozličné mediální kanály.
V čase vylepšujeme cílení, upravujeme nastavení kampaně a provádíme další kroky vedoucí k dosažení požadovaných výsledků. Dochází tak k rozšiřování a budování zákaznické báze, která se napříč kanály seznamuje s vašimi produkty, a měníme ji v platící zákazníky.
Prostřednictvím call centra kontaktujeme již dříve oslovené zákazníky a doprovázíme je během celého rozhodovacího procesu až k samotné finální akci. Tím efektivně ovlivňujeme jejich nákupní chování a směřujeme je blíže ke konverzi.
Komunikace se vštěpuje a ukládá do myslí zákazníků, kteří již mají v paměti zakódováno spojení mezi konkrétním produktem a značkou. S brandem a produkty klienta už přišli do styku a mají s nimi osobní zkušenost. Dochází k upevňování značky na trhu, k jejímu pozitivnímu vnímání mezi uživateli, což se projevuje ve zlepšených obchodních výsledcích klienta.
Oslovení se proměňují v nové zákazníky. Dochází k maximálnímu využití potenciálu spolupráce. Celé kampaně lze dále, po úpravách nutných k zaručení neustálé efektivity, replikovat a využít v budoucnu pro kontinuální naplňování dlouhodobých obchodních a marketingových cílů.
V rámci této spolupráce zapojuje O2 Media do komunikace veškeré relevantní nástroje a komunikační kanály, které se v čase společně s potřebami mohou měnit. Jsme poměrně flexibilní jednotkou, a tak není problém přizpůsobit vám stávající produkt tak, abychom splnili vytyčené cíle.
Samozřejmostí je, že v této kampani zapojíme veškeré naše standardní formáty. Určitě se tedy můžete těšit na využití standardních i lokalizačních SMS i MMS, které jsou stále vysoce účiným nastrojem komunikace. Nově pro výkonnostní fáze kampaní zapojujeme také call-me-back SMS integrované s naším kontaktním centrem, které Vám v rámci této kampaně může být k dispozici. Brandové části jsou realizovány především prostřednictvím RTB kampaní, direct emailových kampaní, příloh k vyúčtování nebo bannerů v aplikaci TAPITO. Neopomenutelnou složkou našeho komunikačního mixu jsou však i spoty nebo product placementy v O2 TV Sport, promo aplikací nebo skvělý nástroj – personalizovaný print. Všechny tyto kanály budeme efektivně kombinovat a spolu s našimi daty zapojovat do kampaní tak, aby Vám doručily co nejlepší výsledky.
10 let na trhu, spousty zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme a nechte se inspirovat.
Zobrazit případové studieNapište nám e-mail, zavolejte nám, nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.
Podstatnou výhodou tohoto formátu je skutečnost, že mobilní telefon má každý z nás u sebe prakticky po celý den. Sdělení jsme tak schopni doručit v reálném čase a přímo do rukou zákazníka.
SMS a MMS sdělení jsou vhodná tam, kde o sobě chcete dát vědět rychle, stručně a výstižně. Také zde pracujeme s interaktivitou tohoto nástroje. Oslovený zákazník totiž může často vykonat požadovanou aktivitu přímo ze svého mobilního zařízení.
Standardní SMS zvýší návštěvnost vašeho e-shopu a podpoří online prodeje. Vysoce efektivní jsou zejména SMS či MMS s unikátním kódem, který zakládá nárok na slevu při prvním nákupu a podobné nabídky. Navíc pomáhají k budování brandu.
Na základě výzkumu realizovaného na podzim roku 2018 agenturou Data Collect se ukázalo, že 97 % lidí čte SMS s reklamními nabídkami, což dává tomuto formátu obrovský potenciál.
Tento formát se výborně hodí tehdy, kdy je předmětem kampaně akce spojená s určitou polohou. Lokalizační média pracují totiž s aktuální polohou zákazníků. Umožňují nám tak v reálném čase aktivizovat ty zákazníky, kteří se vyskytují v bezprostředním okolí.
Můžete je použít, abyste oslovili potenciální zákazníky vyskytující se v blízkosti obchodního centra a pozvali je do své prodejny. Výborně se také hodí tehdy, když potřebujete upozornit na právě probíhající event anebo nabídnout zajímavou výhodu či slevu v určitém místě.
Díky interaktivnímu prvku v textaci call-me-back SMS dokážeme osloveného zákazníka při projevení zájmu okamžitě propojit s naším call centrem. V praxi to vypadá tak, že po prokliknutí interaktivního prvku ve zprávě generujeme do 5 minut telefonický hovor směrem k zákazníkovi.
Naši zkušení operátoři provázejí uživatele celým rozhodovacím procesem a mohou tak ovlivňovat jeho nákupní chování. Velikým přínosem je zapojení operátora tehdy, kdy je proces pro zákazníka složitý. Operátor mu v těchto případech poskytuje účinnou asistenci a může také zodpovídat jeho doplňující dotazy. Prvek call-me-back nám zaručuje větší míru kontroly nad výsledky realizovaných kampaní.
Navíc se celý tento proces odehrává pod jednou střechou, což nám umožňuje kampaň optimalizovat v čase a kalibrovat tak, aby dosahovala nejlepších možných výsledků.
RTB (z anglického real time bidding) reklama je typem bannerové display reklamy, jejíž nákup probíhá v reálném čase v rámci programatické aukce. Umožňuje tak zobrazit bannery na portálech, aniž byste museli uzavírat přímé dohody s jednotlivými online vydavateli.
Online bannerová reklama dá vědět těm správným lidem o tom, co zajímavého nabízíte. Díky propojení chytrého cílení a našich unikátních dat s RTB bannerovou reklamou jsme schopni zobrazit vaši nabídku těm správným zákazníkům bez ohledu na to, kde na internetu se právě nacházejí. Rozhodujícím kritériem pro zobrazení reklamy není návštěva konkrétního webu, neboť ne vždy přicházíme na portály, jejichž jsme cílovou skupinou, ale právě to, že daný uživatel se nachází v definované cílové skupině, a to bez ohledu na to, jakou stránku si na internetu právě prohlíží.
U RTB si nejdříve určíme žádoucí cílové skupiny (dle věku, zájmů, lokality apod.) a ty budeme cíleně oslovovat tak, abychom vaši komunikaci dodali na síle.
Direct e-mail je stále velmi oblíbeným reklamním nástrojem. A to nejen u marketérů, ale i mezi zákazníky. Díky charakteristickým vlastnostem direct e-mailu je tento formát hojně využíván v případech, kdy je potřeba zákazníkům prezentovat obsáhlejší nabídku či jim vysvětlit komplikovanější propozici. Kombinace vizuálně atraktivních direct e-mailů s naším cílením zaručuje, že vaše nabídka bude efektivně komunikována správným osobám.
O2 Media vám umožňuje využít tohoto formátu i v případech, že nemáte k dispozici kodéra či agenturu, která by vám podkladky k direct e-mailové rozesílce zajistila. Vše Vám zpracujeme a připravíme na klíč u nás.
Vhodným doplněním klasických zpráv během kampaně jsou lokalizační SMS a MMS. Tento formát se výborně hodí tehdy, kdy předmětem kampaně je akce spojena s určitou předem danou polohou. Lokalizační média nám umožňují v čase konání kampaně aktivizovat ty zákazníky, kteří se vyskytují v jejím bezprostředním okolí.
Můžete tak využít toho, že vaši potenciální zákazníci se nachází například v nedalekém obchodním centru a vy je pozvete k sobě na prodejnu. Můžete je upozornit na blížící se event, anebo nabídnout zajímavou výhodu či slevu.
Příloha k vyúčtování za služby O2 je efektivním doplňkem k našim online formátům. Umožňuje nám komunikovat s konzervativnější částí našeho publika způsobem, který je pro ni dobře srozumitelný.
Papírová vyúčtování mají 100% doručitelnost a dosahují téměř 100% open rate.
Přílohy k papírovým vyúčtováním za služby O2 jsou vhodné zejména pro kampaně brandového charakteru, neboť umožňují vizuálně prezentovat značku klienta u zákazníků, kteří online formátům příliš neholdují. Přílohy k vyúčtováním jsou však zapojovány i do výkonnostních kampaní – nejčastěji prostřednictvím slevových kupónů, odpovědních či objednávkových formulářů.
Personalizovaný print vám umožní prezentovat svoji nabídku ve vysoké vizuální kvalitě úzké skupině přesně zacílených zákazníků.
Ať už prodáváte exotickou dovolenou či prémiové automobily nebo nabízíte členství do nového golfového klubu, personalizovaný print v kombinaci s naším big data cílením je přesně tím formátem, který přinese zaručené výsledky.
Hlavní výhodou tohoto média je skutečnost, že vybraná cílová skupina zákazníků obdrží katalog v personalizované obálce beze známky reklamního sdělení. Doručitelnost je tedy 100%.
O2 TV je služba, kterou využívá 240 000 domácností v České republice.
O2 TV je oblíbená zejména díky nabídce více než 100 TV programů a možnosti sledovat vysílání nejen živě, ale také až 50 hodin zpětně.
Její popularitu umocňuje také vlastnictví exkluzivních práv pro vysílání vybraných sportovních přenosů. Hlavním tahákem jsou například přenosy z naší nejvyšší fotbalové ligy a z Ligy mistrů.
Prostřednictvím O2 Media dokážeme v O2 TV propagovat vaše sdělení ve formě televizních spotů, injektáží či reklamních bannerů.
U O2 Media můžete využít i řadu netradičních formátů jako jsou personalizované bannery v populární čtečce Tapito. Vaši nabídku můžeme propagovat v balíčku aplikací od O2, který dosahuje 10 000 instalací každý měsíc.
Díky správné kombinaci rozličných formátů dokážeme výrazně zvýšit potenciál a efektivitu našich médií.