Náborová kampaň

Náborová kampaň má jediný cíl – získat toho správného zaměstnance, potažmo tedy zajistit, že oslovíte dostatek potenciálních uchazečů, ze kterých si budete moci vybrat toho nejvhodnějšího kandidáta.

Pojďme se spolu podívat na to, kdo je pro vás ideální zaměstnanec, a nalézt způsob, jak ho oslovit právě s vaší nabídkou práce.

Jak to funguje?

Náborová kampaň O2 Media je produkt, který vykazuje výborné výsledky a je ideálním doplňkem ke standardním náborovým metodám. Na začátku plánování náborové kampaně si společně nadefinujeme, jak by měl váš ideální kandidát vypadat. V O2 Media pak na základě cílení najdeme vhodnou cílovou skupinu a oslovíme ji těmi správnými formáty. A vy se pak už můžete jen těšit na zaslané životopisy.

S náborovými kampaněmi máme bohaté zkušenosti a děláme je s přímými klienty i náborovými agenturami.

Doporučené reklamní formáty

K nalezení kvalitních zaměstnanců dnes už nemusíte využívat jen personální agenturu nebo drahého head huntera. Náborové kampaně od O2 Media využívající přesného cílení a efektivních formátů vám umožní oslovit přesně ty zájemce o práci, které hledáte.

Chcete se stát také naším klientem?

Napište nám e-mail, zavolejte nám, nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.

Standardní SMS a MMS

Podstatnou výhodou tohoto formátu je skutečnost, že mobilní telefon má každý z nás u sebe prakticky po celý den. Sdělení jsme tak schopni doručit v reálném čase a přímo do rukou zákazníka.

SMS a MMS sdělení jsou vhodná tam, kde o sobě chcete dát vědět rychle, stručně a výstižně. Také zde pracujeme s interaktivitou tohoto nástroje. Oslovený zákazník totiž může často vykonat požadovanou aktivitu přímo ze svého mobilního zařízení.

Standardní SMS zvýší návštěvnost vašeho e-shopu a podpoří online prodeje. Vysoce efektivní jsou zejména SMS či MMS s unikátním kódem, který zakládá nárok na slevu při prvním nákupu a podobné nabídky. Navíc pomáhají k budování brandu.

Na základě výzkumu realizovaného na podzim roku 2018 agenturou Data Collect se ukázalo, že 97 % lidí čte SMS s reklamními nabídkami, což dává tomuto formátu obrovský potenciál.