Mediální
kampaně

Řešení na míru vašim potřebám

Pod jednou střechou u nás najdete širokou paletu formátů a komunikačních kanálů. Připravujeme z nich perfektní marketingové mixy šité na míru vašim potřebám.

V každém kroku kampaně s vámi

Po celou dobu vám bude k dispozici Key Account Manager, který se stará o hladký průběh kampaně. Koordinuje marketingové specialisty a spolupracuje s datovými analytiky na segmentaci, cílení a průběžné optimalizaci tak, abyste dosáhli svých cílů. Protože váš úspěch je i náš.

Mobilní marketing vás posune dál

Textová zpráva je jednoduchý a přímočarý formát s vysokým výkonem. Nabízí 100% doručitelnost, 97% míru přečtení, a navíc zvýšení kredibility vaší značky díky záštitě O2.

  • SMS je u zákazníků O2 druhým nejoblíbeněším kanálem, hned za emailem

    SMS je u zákazníků O2 druhým nejoblíbeněším kanálem, hned za emailem

  • Reklamní SMS přečtou téměř všichni uživatelé 97 %

    Reklamní SMS přečtou téměř všichni uživatelé

  • 67 % zákazníků nakoupilo na základě reklamní SMS 67 %

    67 % zákazníků nakoupilo na základě reklamní SMS

  • 22 % zákazníků navštívilo na základě lokalizační SMS akci ve svém okolí 22 %

    22 % zákazníků navštívilo na základě lokalizační SMS akci ve svém okolí

Potřebujete otevřít dveře k novým zákazníkům?

Vaši cílovku najdeme i tam, kde byste ji nečekali.

Call-me-back SMS

Díky interaktivnímu prvku v textaci call-me-back SMS dokážeme osloveného zákazníka při projevení zájmu okamžitě propojit s naším call centrem. V praxi to vypadá tak, že po prokliknutí interaktivního prvku ve zprávě generujeme do 5 minut telefonický hovor směrem k zákazníkovi.

Naši zkušení operátoři provázejí uživatele celým rozhodovacím procesem, a mohou tak ovlivňovat jeho nákupní chování. Zapojení operátora je velkým přínosem zejména tehdy, když je proces pro zákazníka složitý. Operátor mu v těchto případech poskytuje účinnou asistenci a může také zodpovídat jeho doplňující dotazy. Prvek call-me-back nám zaručuje větší míru kontroly nad výsledky realizovaných kampaní.

Navíc se celý tento proces odehrává pod jednou střechou, což nám umožňuje kampaň optimalizovat v čase a kalibrovat tak, aby dosahovala nejlepších možných výsledků.