Mediální
kampaně

Řešení na míru vašim potřebám

Pod jednou střechou u nás najdete širokou paletu formátů a komunikačních kanálů. Připravujeme z nich perfektní marketingové mixy šité na míru vašim potřebám.

V každém kroku kampaně s vámi

Po celou dobu vám bude k dispozici Key Account Manager, který se stará o hladký průběh kampaně. Koordinuje marketingové specialisty a spolupracuje s datovými analytiky na segmentaci, cílení a průběžné optimalizaci tak, abyste dosáhli svých cílů. Protože váš úspěch je i náš.

Mobilní marketing vás posune dál

Textová zpráva je jednoduchý a přímočarý formát s vysokým výkonem. Nabízí 100% doručitelnost, 97% míru přečtení, a navíc zvýšení kredibility vaší značky díky záštitě O2.

  • SMS je u zákazníků O2 druhým nejoblíbeněším kanálem, hned za emailem

    SMS je u zákazníků O2 druhým nejoblíbeněším kanálem, hned za emailem

  • Reklamní SMS přečtou téměř všichni uživatelé 97 %

    Reklamní SMS přečtou téměř všichni uživatelé

  • 67 % zákazníků nakoupilo na základě reklamní SMS 67 %

    67 % zákazníků nakoupilo na základě reklamní SMS

  • 22 % zákazníků navštívilo na základě lokalizační SMS akci ve svém okolí 22 %

    22 % zákazníků navštívilo na základě lokalizační SMS akci ve svém okolí

Potřebujete otevřít dveře k novým zákazníkům?

Vaši cílovku najdeme i tam, kde byste ji nečekali.

Standardní SMS a MMS

Podstatnou výhodou tohoto formátu je skutečnost, že mobilní telefon má každý z nás u sebe prakticky po celý den. Sdělení jsme tak schopni doručit v reálném čase a přímo do rukou zákazníka.

SMS a MMS sdělení jsou vhodná tam, kde o sobě chcete dát vědět rychle, stručně a výstižně. Také zde pracujeme s interaktivitou tohoto nástroje. Oslovený zákazník totiž může často vykonat požadovanou aktivitu přímo ze svého mobilního zařízení.

Standardní SMS zvýší návštěvnost vašeho e-shopu a podpoří online prodeje. Vysoce efektivní jsou zejména SMS či MMS s unikátním kódem, který zakládá nárok na slevu při prvním nákupu, a podobné nabídky. Navíc pomáhají k budování brandu.

Na základě našeho výzkumu z roku 2020 realizovaného agenturou STEM/MARK se ukázalo, že 97 % lidí čte SMS s reklamními nabídkami, což dává tomuto formátu obrovský potenciál.