Pod jednou střechou u nás najdete širokou paletu formátů a komunikačních kanálů. Připravujeme z nich perfektní marketingové mixy šité na míru vašim potřebám.
Budování a posilování brandu, zvyšování povědomí o značce.
Chcete-li se dostat do povědomí široké veřejnosti, oslovit nový segment zákazníků či upevnit pozice u těch stávajících, jsou brandové kampaně tou pravou volbou.
Slouží jako dobrý odrazový můstek pro navazující komunikační aktivity. Pomohou vám ověřit, které z oslovených segmentů na vaši nabídku reagují nejlépe.
Aktivizace zákazníků a vyvolání žádoucího chování
Aktivizační kampaně slouží k oslovení vybrané cílové skupiny a vyvolání podnětu k akci.
Během aktivizačních kampaní často zapojujeme lokalizační média, která nám umožňují oslovit zvolenou cílovou skupinu ve správném čase a na správném místě.
Generování leadů a získávání nových zákazníků
Tyto kampaně vám umožní rozšiřovat zákaznickou bázi, seznamovat uživatele s promovanými produkty, provázet je dále nákupním procesem, a to vše za neustálého zvyšování povědomí o vaší značce.
Nedílnou součástí těchto kampaní je remarketing oslovených zákazníků a optimalizace kampaní v reálném čase pro dosažení nejlepších výsledků. Celkovou efektivitu kampaně zvyšuje zapojení kontaktního centra.
Výkonnostní kampaně s garancí KPI
Tento typ kampaně je postaven na finančním modelu revenue share. Na základě společně definovaných cílů vám navrhneme kampaň na míru. Nalezneme relevantní publikum a k němu zvolíme vhodná média, formáty i nástroje potřebné k doručení požadovaných výsledků.
Nedílnou součástí je průběžný reporting a kontrola výsledků. Díky tomu máme výkon kampaně neustále pod kontrolou a můžeme ji optimalizovat v reálném čase.
Nábor zaměstnanců a marketing zaměstnavatele
Náborová kampaň O2 Media je ideálním doplňkem ke standardním metodám recruitmentu, která pomáhá navyšovat celkovou efektivitu náboru. S námi oslovíte potenciální kandidáty přímo v místě jejich bydliště, ve spádových oblastech, v okolí místa výkonu práce či v požadované svozové vzdálenosti.
Kromě cílení na vybranou lokalitu lze využít cílení dle věku, pohlaví nebo jiných parametrů, které dokreslí profil vašeho ideálního kandidáta.
Velký výběr pro dokonalý mediální mix
Širokou nabídku reklamních formátů využijete napříč všemi druhy kampaní. S našimi specialisty je namixujete s lehkostí a tak, aby přinesly maximální výkon.
Specializujeme se na marketing pomocí SMS a MMS zpráv, včetně lokalizačních a call-me-back SMS. Běžně pracujeme s e-mailem, televizní a RTB reklamou a dalšími formáty.
Po celou dobu vám bude k dispozici Key Account Manager, který se stará o hladký průběh kampaně. Koordinuje marketingové specialisty a spolupracuje s datovými analytiky na segmentaci, cílení a průběžné optimalizaci tak, abyste dosáhli svých cílů. Protože váš úspěch je i náš.
Textová zpráva je jednoduchý a přímočarý formát s vysokým výkonem. Nabízí 100% doručitelnost, 97% míru přečtení, a navíc zvýšení kredibility vaší značky díky záštitě O2.
SMS je u zákazníků O2 druhým nejoblíbeněším kanálem, hned za emailem
Reklamní SMS přečtou téměř všichni uživatelé
67 % zákazníků nakoupilo na základě reklamní SMS
22 % zákazníků navštívilo na základě lokalizační SMS akci ve svém okolí
Vaši cílovku najdeme i tam, kde byste ji nečekali.
Díky interaktivnímu prvku v textaci call-me-back SMS dokážeme osloveného zákazníka při projevení zájmu okamžitě propojit s naším call centrem. V praxi to vypadá tak, že po prokliknutí interaktivního prvku ve zprávě generujeme do 5 minut telefonický hovor směrem k zákazníkovi.
Naši zkušení operátoři provázejí uživatele celým rozhodovacím procesem, a mohou tak ovlivňovat jeho nákupní chování. Zapojení operátora je velkým přínosem zejména tehdy, když je proces pro zákazníka složitý. Operátor mu v těchto případech poskytuje účinnou asistenci a může také zodpovídat jeho doplňující dotazy. Prvek call-me-back nám zaručuje větší míru kontroly nad výsledky realizovaných kampaní.
Navíc se celý tento proces odehrává pod jednou střechou, což nám umožňuje kampaň optimalizovat v čase a kalibrovat tak, aby dosahovala nejlepších možných výsledků.
Direct e-mail je stále velmi oblíbeným reklamním nástrojem. A to nejen u marketérů, ale i mezi zákazníky. Díky charakteristickým vlastnostem direct e-mailu je tento formát hojně využíván v případech, kdy je potřeba zákazníkům prezentovat obsáhlejší nabídku či jim vysvětlit komplikovanější propozici. Kombinace vizuálně atraktivních direct e-mailů s naším cílením zaručuje, že vaše nabídka bude efektivně komunikována správným osobám.
O2 Media vám umožňuje využít tohoto formátu i v případech, že nemáte k dispozici kodéra či agenturu, která by vám podklady k direct e-mailové rozesílce zajistila. Vše vám zpracujeme a připravíme na klíč u nás.
O2 Media poskytuje v prostředí Adform řadu RTB segmentů vytvořených na základě Big Dat našeho operátora O2. Poskytujeme segmentaci dle věku, pohlaví, příjmové skupiny, bydliště, typu mobilního zařízení, spotřeby dat, aktuální životní situace (rodiče, studenti, senioři apod.) a především podle nákupních zájmů.
Naší RTB segmentaci neunikla ani B2B oblast, ve které dokážeme segmentovat na základě ekonomické činnosti, formy podnikání či používané banky.
A jak se k našim segmentům dostanete? Stačí, když si ve vašem Adform DSP zvolíte na záložce Data Providers O2 Media a můžete rovnou vybírat.
Tento formát se výborně hodí pro kampaně, které propagují akci spojenou s určitou polohou. Lokalizační média pracují totiž s aktuální polohou zákazníků. Umožňují nám tak v reálném čase aktivizovat ty zákazníky, kteří se vyskytují v bezprostředním okolí.
Můžete je použít, abyste oslovili potenciální zákazníky nacházející se v blízkosti obchodního centra a pozvali je do své prodejny. Výborně se také hodí tehdy, když potřebujete upozornit na právě probíhající event anebo nabídnout zajímavou výhodu či slevu v určitém místě.
U O2 Media můžete využít i řadu netradičních formátů. Díky správné kombinaci rozličných formátů dokážeme výrazně zvýšit potenciál a efektivitu našich médií. Vaši nabídku můžeme propagovat například v balíčku aplikací od O2, která je mezi zákazníky populární.
Kampaně vždy průběžně optimalizujeme, neboť víme, že pouhým spuštěním kampaně práce nekončí. Za úspěšnými kampaněmi stojí spousta práce. Díky průběžnému reportingu máme neustále celý průběh pod kontrolou. Víme tak, jakého výkonu dosahují jednotlivé formáty, cílové skupiny a kdy je naopak čas něco změnit či vyzkoušet jiné formy cílení.
Při provádění optimalizace jsou pro nás vždy rozhodující průběžné statistiky a reálné výsledky. Všechny potřebné kroky se odehrávají na základě dat a díky vysoké automatizaci našich procesů probíhá vše rychle a bez zbytečných zdržení.
Protože s našimi daty pracujeme efektivně a uvědomujeme si jejich hodnotu i potenciál, využíváme v kampaních retargeting.
Umožňuje nám připomenout se již dříve osloveným uživatelům a informovat je opětovně o vašem produktu či značce. Při retargetingu je účinným nástrojem práce s textací pro konkrétní cílové skupiny v závislosti na jejich aktivitě či neaktivitě. V rámci této formy komunikace dosahujeme až desetkrát vyšších výsledků než při prvotním oslovení zákazníků. To je dáno především pokročilou prací s cílovými skupinami a jejich interakcemi a kroky uskutečněnými na základě tvrdých dat. Retargeting je tak skvělým nástrojem pro dosažení požadovaných obchodních či marketingových cílů.
Retargeting je pro nás zkrátka přirozenou součástí kampaní a nezbytným doplňkem nutným k dosažení předem stanovených výsledků.