DATA BASED

DATA BASED

Cool data. Cool space.

Konference pro všechny, kteří chtějí za pomocí dat a umělé inteligence zefektivnit řízení marketingu, zvýšit prodeje a maximalizovat hodnotu společnosti.

Konference DATA-BASED 2024 je úspěšně za námi!

Jsme rádi, že jste u toho byli s námi. Prohlédněte si fotografie ze všech ročníků nebo poslední program. Zaujala vás přednáška a přejete si s řečníkem zůstat v kontaktu? Využijte prokliku na profesní síť LinkedIn.

Děkujeme za vaši přízeň a těšíme se na další ročník!

Program posledního ročníku

8:30 – 8:55
Registrace
8:55 – 9:00
Úvodní slovo
Radovan Oprendek
Radovan Oprendek Head of Data monetization & O2 Media, O2 Czech Republic
9:00 – 9:30
Využití umělé inteligence v O2
Využití umělé inteligence v O2
Ve vstupu Vám ukážeme jak a kde se umělá inteligence využívá v O2 Czech Republic. Co přinesl boom generativní AI za nové možnosti a to jak jsme využili tyto nové technologie v našem nástroji Virtuálního Buddyho, který již dnes pomáhá našim operátorům s obsluhou zákazníků.
Petr Hirš
Petr Hirš Ředitel Dataclair.ai, O2 Czech Republic
Roman Křivka
Roman Křivka Manažer Digital Customer Care, O2 Czech Republic
9:30 – 10:00
Autonomní mobilita - jak využíváme data při cestě k autonomní tramvaji
Autonomní mobilita - jak využíváme data při cestě k autonomní tramvaji 
Jaká vede cesta k autonomní tramvaji? Co taková tramvaj musí umět a proč jsme začali s antikolizním systémem? Ukážeme si data, která potřebujeme pro autonomní mobilitu a jako bonus podíváme na autonomní tramvaj z budoucnosti.
Petr Hirš
Ondřej Kosina Senior Sales & Marketing Specialist ve společnosti Škoda Group
Jiří Horáček
Jiří Horáček Sales & Marketing Director ve společnosti Škoda Group
10:00 – 10:30
Využití geolokačních dat pro mapování mobility obyvatel Česka
Využití geolokačních dat pro mapování mobility obyvatel Česka
V rámci projektu „Zlepšení podmínek pro decentralizaci a dostupnost veřejné správy v území" zkoumalo ministerstvo vnitra pohyb obyvatel Česka. Cílem bylo zmapovat, jak se obyvatelé pohybují v regionech. Na základě těchto informací ministerstvo upravuje strukturu veřejné správy v daných lokalitách. Cílem celého projektu je, aby Češi mohli návštěvu úřadu pohodlně spojit s jinými běžnými aktivitami, například cestou do práce. Ministerstvo vnitra tak chce přibližovat úřady občanům, nikoli občany úřadům.
Václav Jaroš
Václav Jaroš odbor strategického rozvoje a koordinace veřejné správy, Ministerstvo vnitra ČR
10:30 – 11:00
Coffee Break
11:00 – 11:30
Jak zapojit byznys uživatele do datové transformace?
Jak zapojit byznys uživatele do datové transformace?
Rozebereme strategii, jak přeměnit firemní kulturu a procesy tak, aby vaše společnost byla řízena daty. To nejdůležitější je zapojení celé organizace do tohoto procesu. A právě v tomto bodě mohou všechny datově zaměřené snahy v organizaci končit. Hledáte osvědčené postupy, jak do datové transformace zapojit vaše byznysové uživatele? Nechte se inspirovat příklady z našich úspěšných projektů.
Lukáš Havránek
Lukáš Havránek Data Insights Team Lead & Senior Technical Solution Architect, Billigence
11:30 – 12:00
Obchodní centra – středověká tržiště nebo zdroje dat?
Obchodní centra – středověká tržiště nebo zdroje dat?
Historie tržišť se táhne tisíce let do minulosti a jejich role byly velmi podobné těm, které dnes mají i ta nejmodernější obchodní centra; nakupovat či zařizovat zboží a služby, setkávat se s ostatními nebo například budovat sociální a ekonomické vazby. V čem tedy tkví úspěch dnešních OC a jak nám k tomu pomáhají data a jaká? Nejen o tom bude hovořit Pavel Urban ve své prezentaci.
Pavel Urban
Pavel Urban Head Of Shopping Centers Marketing CZ/SK, CPI Property Group
12:00 – 12:30
Využití datových modelů a AI pro zvýšení efektivity obchodních kampaní
Využití datových modelů a AI pro zvýšení efektivity obchodních kampaní
Pomocí datových modelů můžeme optimalizovat nabídku i cenu a zvýšit výkon kampaně. Díky současným nástrojům AI také můžeme výrazně lépe personalizovat komunikaci k zákazníkům aby pro ně byla více relevantní. Nesmíme ale zapomínat, že data nám ukazují, co se v zákaznickém chování děje. Proč se to děje ovšem někdy zjistíme jen tím, že se zákazníků vhodně zeptáme. Jak můžeme tohle všechno zkombinovat a zvýšit efektivitu obchodních kampaní?
Jan Figlovský
Jan Figlovský Head of Retail Segment management, Raiffeisenbank
12:30 – 13:30
Oběd
13:30 – 14:00
3 klíčové výzvy při vytváření věrnostních programů
3 klíčové výzvy při vytváření věrnostních programů
Přednáška popíše tři klíčové výzvy. Návrh relevantního programu s dobrým příběhem, integraci datovou a technologickou a budování důvěry a loyality. A jak na kampaně, které nám v tom pomohou? Dozvíte se na konferenci.
Ivona Ševčíková
Ivona Ševčíková Head of Customer Experience and Retention, Acomware
14:00 – 14:30
Vzdělávání při a pro práci v Čechách (v datech)
Vzdělávání při a pro práci v Čechách (v datech)
Jakou roli hraje celoživotní vzdělávání a na ně navázaný profesní či kariérní rozvoj v životech lidí? Jak často u nás zaměstnanci kvůli perspektivě lepšího uplatnění - a rozhodně nejen pouze kvůli vyšší mzdě - mění práci? Na jaké bariéry a předsudky přitom narážejí? Co s tím (do jisté míry) mohou (a určitě by měli alespoň zkoušet) dělat manažeři ve firmách? Jak skloubit firemní vzdělávání s potřebami a touhami lidí? A co si z toho vzít v rámci náboru? To vše na základě dat z aktuálních průzkumů v ČR i dle mezinárodních srovnání OECD/Eurostatu.
Tomáš Ervín Dombrovský
Tomáš Ervín Dombrovský Labour Market Analyst, Alma Career (dříve LMC)
14:30 – 15:00
Generativní AI a data jako hybné síly vašeho byznysu
Generativní AI a data jako hybné síly vašeho byznysu.
Inspirace a živá demo ukázka, jak proměnit byznysová data v akční strategii skrze generativní AI. Ukážeme si spojení robustních dat s nejmodernějšími funkcemi generativní AI.
Jan Šmerhovský
Jan Šmerhovský Data Analytics & AI/ML Sales Specialist, Google Cloud
15:00
Konec konference

Kontakty

Máte dotaz ke konferenci? Napište nám.
Rádi vám vše zodpovíme a pomůžeme.

Zuzana Brůhová

Marketing Specialist–Internship

Od září 2021 působím v O2 v rámci programu Internship. Zároveň ještě studuji management a marketing na Vysoké škole ekonomické v Praze. V O2 Media se starám především o organizaci eventů, marketingovou komunikaci za oddělení, podporu týmu a tvorbu reportů.

Na O2 Media mě nejvíce baví datová stránka marketingu a řešení, která naši specialisté dokáží klientům doručit. Náš tým je plný pozitivních lidí, kteří sdílejí nadšení pro svoji práci a jsou vždy ochotní si navzájem poradit. To považuji za důležité, a i proto mě má práce v O2 baví.

Program konference 2019

8:30 – 9:00
Registrace
9:00 – 9:20
Úvodní slovo
Ferdinand Kraus
Ferdinand Kraus Head of Data monetization & O2 Media, O2
9:25 – 9:45
Proč je 360° zákaznický zážitek klíčový?
A jak s tím souvisí AI/ML?
David Vopelka
David Vopelka Data Architect
DataSentics, a.s.
9:50 – 10:10
GDPR sběr souhlasů očima telco operátora
Libor Žák
Libor Žák CRM Manager
O2 Czech Republic a.s.
10:15 – 10:45
Coffee Break
10:45 - 11:05
Jak zákazníky vidí umělá neuronová síť
Jan Rompotl
Jan Rompotl Chief Data Scientist
O2 Czech Republic a.s.
11:10 – 11:30
OOH BigData!
Michal Tichý
Michal Tichý Obchodní ředitel, MetroZoom
11:35 – 11:55
Bezpečnost, svoboda a kyber prostor
Vladimír Lazecký
Vladimír Lazecký Předseda představenstva
Viavis a.s.
12:00 – 13:00
Oběd
13:00 – 13:20
Kampaň na B2B úvěry
Jan Figlovský
Jan Figlovský Head of Micro SME segment management
Československá obchodní banka, a.s.
13:25 – 13:45
Jak nejlépe využít data pro e-mail marketing
Jiří Vaško
Jiří Vaško CEO
Inveo.cz s.r.o.
13:50 – 14:10
Byla jednou jedna data
Michal Ševera
Michal Ševera InsightLab, s.r.o.
14:15 – 15:00
Coffee Break
15:00
Konec konference
Radovan Oprendek

Radovan Oprendek

Head of Data monetization & O2 Media, O2 Czech Republic

Jsem rozený analytik s manažerskou zkušeností z různých oblastí. Od retail marketingu FMCG, přes business consulting až po data science aplikace. Baví mě hledat řešení v komplikovaných situacích a společně s klienty objevovat nové možnosti na poli marketingu a byznys strategií.

Vedu tým O2 Media, který je plný skvělých profesionálek a profesionálů, kteří vás provedou celou kampaní. Od konzultace strategie a taktiky až po doladění nejmenších detailů v samotné textaci sdělení. Dobrou spolupráci odráží počet klientů, kteří se opakovaně vrací a tvoří s námi dlouhodobé kampaně. A to mě těší.

Michal Ševera

Michal Ševera

InsightLab, s.r.o.

Ve výzkumu trhu začínal jako tazatel osobního dotazování. Následně prošel různými pozicemi v českých i nadnárodních výzkumných agenturách. V roce 2013 založil agenturu InsightLab, zaměřenou na inovativní výzkum trhu. V roce 2018 se navrátil do společnost Data Collect. V obou společnostech zastává funkci řídícího partnera.

Jan Romportl

Jan Romportl

Chief Data Scientist
O2 Czech Republic a.s.

Jan Romportl je Chief Data Scientist a ředitel Centra umělé inteligence v O2. Do roku 2015 vedl výzkum interakce člověka a stroje na Západočeské univerzitě v Plzni. Kromě aplikovaného výzkumu a vývoje umělé inteligence se nyní zabývá i bezpečností a etikou umělé inteligence a organizuje Prague AI Safety Meetup. Spolupracuje s českými univerzitami a se Spolkem pro Efektivní Altruismus.

Libor Žák

Libor Žák

CRM Manager
O2 Czech Republic a.s.

Libor Žák působí v O2 Czech Republic více než 15 let, kdy se ještě pod značkou Českého Telecomu věnoval reportingu a následně měl v Telefonice na starosti marketing v rámci CRM oddělení. V roli CRM Managera má na starosti analytickou část, která tvoří důležitý mezičlánek mezi marketingem a prodejními kanály. Jednou z nedílných součástí jeho práce je rozvoj technického ekosystému v oblasti CRM a Campaign managementu, který vede k efektivnímu doručení marketingových kampaní jak prodejním kanálům, tak přímo koncovým zákazníkům.

Jan Figlovský

Jan Figlovský

Head of Micro SME segment management
Československá obchodní banka, a.s.

Jan Figlovský pracuje ve společnosti ČSOB od roku 2017. Svou kariéru v bankovním sektoru zahájil v roce 2008 v Komerční bance. Od roku 2011 působil v Raiffeisenbank, kde měl na starosti nejprve segment podnikatelů a malých firem a poté i soukromých osob. V ČSOB vede v rámci Firemního bankovnictví segment management pro MICRO SME.

David Vopelka

David Vopelka

Data Architect
DataSentics, a.s.

David Vopelka pomáhá firmám s adopcí AI a ukazuje jim, jak lze využít strojového učení a automatizace na základě dat. Zaměřuje se primárně na oblasti digitálního a CRM marketingu, kdy čerpá ze zkušeností s vedením digital marketingu v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Této bankovní instituci pomáhal hledat cesty, jak pomoci reklamních technologií a strojového učení z dat v interním cloudu propojit offline a online data o zákaznících a udělat kampaně lepší jak pro ně, tak pro banku.

Michal Tichý

Michal Tichý

Obchodní ředitel, MetroZoom

Více než devět let se zabývá venkovní reklamou, do skupiny BigBoard přišel v říjnu roku 2010. V jeho dceřince BigMedia v současné době pracuje na pozici Business Development Manager a je Accountem jedněch z největších klientů. Jeho portfolio práce je ovšem daleko širší, na svém kontě má například projektové a mediální záležitosti spojené s výstavou díla Alfonse Muchy v pražském Obecním domě a především se dlouhodobě věnuje možnostem využití dat ve spojení s venkovní reklamou.

Vladimír Lazecký

Vladimír Lazecký

Předseda představenstva
Viavis a.s.

Ředitel a předseda představenstva společnosti VIAVIS a.s., která byla založena v roce 1999 a zabývá se informační a kybernetickou bezpečností. V této oblasti pracuje více než 20 let. Je autorem nebo spoluautorem specializovaných metodik pro řízení rizik, českého průmyslového vzoru v oblasti šifrování datové komunikace a podaných patentových přihlášek v USA. Přednáší o kybernetické bezpečnosti na Slezské univerzitě v Opavě a na vysoké škole CEVRO Institut v Praze.

Jiří Vaško

Jiří Vaško

CEO
Inveo.cz s.r.o.

Jiří Vaško pomáhal ve společnosti Inveo vytvořit komplexní e-mailingovou platformu Mailforce. Ta představuje jádro e-mailingových služeb, které Inveo nabízí. S rozvojem společnosti vedl e-mailingový tým specialistů a následně celé marketingové oddělení. Nedávno nahradil zakladatele společnosti Michala Menšíka v roli CEO.

Radovan Oprendek

Radovan Oprendek

Head of Data monetization & O2 Media, O2 Czech Republic

Jsem rozený analytik s manažerskou zkušeností z různých oblastí. Od retail marketingu FMCG, přes business consulting až po data science aplikace. Baví mě hledat řešení v komplikovaných situacích a společně s klienty objevovat nové možnosti na poli marketingu a byznys strategií.

Vedu tým O2 Media, který je plný skvělých profesionálek a profesionálů, kteří vás provedou celou kampaní. Od konzultace strategie a taktiky až po doladění nejmenších detailů v samotné textaci sdělení. Dobrou spolupráci odráží počet klientů, kteří se opakovaně vrací a tvoří s námi dlouhodobé kampaně. A to mě těší.

V telekomunikacích se pohybuje od roku 2003. V roce 2012 nastoupil do společnosti Telefonica jako Account manager, odkud se přes sektor telco a ICT dostal až do O2 Media, kde působí od roku 2017. V současné době se zabývá monetizací operátorských dat prostřednictvím kampaní O2 Media a big data produkty, jakými jsou geodata, scoring a analýzy pro privátní a státní sektor.

Petr Hirš

Petr Hirš

Ředitel Dataclair.ai, O2 Czech Republic

Petr je ředitelem centra pro umělou inteligenci Dataclair ve společnosti O2 Czech Republic. Rozvíjí projekty založené na umělé inteligenci, strojovém učení a zpracování velkých dat. Vede Dataclair tak, aby bylo podporou pro business v rámci projektů pro O2 a skupinu PPF.

Václav Jaroš

Václav Jaroš

odbor strategického rozvoje a koordinace veřejné správy, Ministerstvo vnitra ČR

Připravujeme...

Pavel Urban

Pavel Urban

Head Of Shopping Centers Marketing CZ/SK, CPI Property Group

Připravujeme...

Tomáš Ervín Dombrovský

Tomáš Ervín Dombrovský

Labour Market Analyst, Alma Career (dříve LMC)

Připravujeme...

Ivona Ševčíková

Ivona Ševčíková

Head of Customer Experience and Retention, Acomware

Připravujeme...

Lukáš Havránek

Lukáš Havránek

Data Insights Team Lead & Senior Technical Solution Architect, Billigence

Datový expert a odborník v oblasti BI, specializující se na integraci dat, pokročilou analytiku a vizualizaci. S rozsáhlými zkušenostmi v implementacích komplexních datových řešení, vyniká v designu a tvorbě reportingu a dynamických dashboardů v technologiích Tableau, Power BI a ThoughtSpot. Zároveň působí jako certifikovaný školitel a konzultant napříč odvětvími, s důrazem na telekomunikace, finance a retail.

Jan Figlovský

Jan Figlovský

Head of Retail Segment management, Raiffeisenbank

V bankovnictví se pohybuje od roku 2008. V roce 2011 nastoupil do Raiffeisenbank jako Produktový manažer. Poté vedl v letech 2017 – 2020 segment Podnikatelů a malých firem v ČSOB. Aktuálně působí jako Head of Retail Segment management v Raiffeisenbank, kde se v poslední době zabýval zejména úspěšnou integrací Equa bank a akvizicí nových klientů.

Jakub Strýček

Jakub Strýček

Marketingový ředitel, TV Nova

Jakub zastává pozici marketingového ředitele skupiny Nova od února 2021. Je zodpovědný nejen za sekci marketingu, ale také za oddělení PR, komunikace, výzkumu, BI, media planningu, CRM a Digital & Performance. Nově vede i kreativní oddělení skupiny Nova a realizaci projektů vizuální podoby nových televizních pořadů, self promotion a image kampaní. Pro skupinu Nova pracoval už v minulosti jako Senior Brand Manager. Poté působil ve vydavatelství Mafra jako marketingový ředitel a stejnou pozici následně zastával i ve fintechovém startupu Zonky.

Michal Tichý

Michal Tichý

Obchodní ředitel, MetroZoom

Svůj profesní život spojil s venkovní reklamou. Ve skupině BigBoard, která je jedničkou na trhu OOH, pracuje na různých pozicích již 11 let.
Aktuálně je z pozice obchodního ředitele společnosti MetroZoom zodpovědný za prodej venkovní reklamy v metru.

Jiří Horáček

Jiří Horáček

Sales & Marketing Director ve společnosti Škoda Group

Jiří Horáček je obchodní a marketingový ředitel v Škoda Digital, která je součástí Škoda Group. Během své kariéry pracoval v různých odvětvích, která měla vždy jedno společné – digitalizaci a velmi zajímavé produkty. Již třetí rok se věnuje produktům pro digitalizaci železničních vozidel, které mají pozitivní vliv na bezpečnost, ekologii a komfort.

Michal Bravanský

Michal Bravanský

Výzkumník strojového učení a umělé inteligence ve Verifee, Dataclair.ai (Centrum umělé inteligence O2)

Michal Bravanský je 18letým výzkumníkem v O2 Czech Republic a pracuje zde na projektu Verifee, umělé inteligenci schopné hodnotit důvěryhodnost zpravodajských textů. Svou vědeckou etapu započal výhrou celostátního kola Středoškolské odborné činnosti s projektem Měj Přehled a posléze i třetím místem na mezinárodní konferenci EUCYS. Při práci v O2 poté využívá zkušenosti z jeho předchozích stáží v Seznamu a v ATComputers. Ve volném čase organizuje mezinárodní soutěž Expedice Mars zabývající se popularizací vesmíru.

Michal Hekrle

Michal Hekrle

Innovation Scout, innogy

Nemá strach z nových věcí, z hledání cest, jak z toho, co nejde, udělat novinku na trhu. Sám sebe označuje za specialistu na hledání slepých uliček, aby následně mohl popsat, kudy voda teče.

„Inovace jsou něco, co mění svět, ale je nutné umět vše vysvětlit a trpělivě to vybudovat krok za krokem.“

V současné době se zaměřuje na hledání partnerských řešení, aby bylo možné využít vzájemných synergií a na oblast moderní energetiky. Zde zejména na oblasti týkající se obnovitelných zdrojů, jako třeba je Agrofotovoltaika.

Filip Koubek

Filip Koubek

Co-founder, Motionlab

Filip Koubek je spoluzakladatel a CMO startupu Motionlab, který vyvíjí unikátní platformu pro video personalizaci. V něm využívá své zkušenosti z řízení úspěšného kreativního a motion design studia Motionhouse. V globální soutěži SWCS se Motionlab stal nejlepším startupem v regionu V4 a probojoval do finále v Silicon Valley mezi top 40 startupů z 30 000 přihlášených. Technologii Motionlab dnes využívají společnosti z celého světa, mezi které patří například Microsoft, HBO, KBC, Innogy, Česká spořitelna nebo Notino. Filip je člen výběru 30 pod 30 časopisu Forbes za rok 2021.

Jan Šmerhovský

Jan Šmerhovský

Data Analytics & AI/ML Sales Specialist, Google Cloud

Jan se specializuje na datovou analytiku a Machine Learning v Google Cloudu. V dosavadní roli pomáhá firmám modernizovat datové prostředí, aby vytěžili data na maximum. Dříve pracoval v AWS, kde dohlížel na mnoho cloudových nasazení v mnoha odvětvích. Jan studoval ekonomii na University of Liverpool, byznys a design na Copenhagen School of Design & Technology a Hong Kong Polytechnic University.

Ondřej Kosina

Ondřej Kosina

Senior Sales & Marketing Specialist ve společnosti Škoda Group

Ondřej Kosina je Senior Sales & Marketing Specialist ve společnosti Škoda Digital, kde se specializuje na digitální systémy pro kolejová vozidla. Jeho práce zahrnuje propagaci a zvyšování povědomí o digitálních řešeních pro tramvaje a vlaky v oblasti autonomie, diagnostiky a vozidlových technologií.

Roman Křivka

Roman Křivka

Manažer Digital Customer Care, O2 Czech Republic

Připravujeme...