DATA BASED
O2 Media

DATA BASED

Cool data. Cool space.

Konference pro všechny, kteří chtějí za pomocí dat a umělé inteligence zefektivnit řízení marketingu, zvýšit prodeje a maximalizovat business value společnosti.

Vážení a milí,

Ročník 2022 je úspěšně za námi a nás nesmírně těší, že jste u toho byli s námi!

Níže si můžete prohlédnout nejnovější fotografie, nebo zhlédnout krátké video. Zaujala vás konkrétní přednáška a chtěli byste s řečníkem zůstat v kontaktu? Využijte jednoduše prokliku na profesní síť LinkedIn.

Děkujeme za vaši přízeň!

Program posledního ročníku

8:30 – 8:55
Registrace a snídaně
8:55 – 9:00
Úvodní slovo
Ferdinand Kraus
Ferdinand Kraus Head of Data monetization & O2 Media, O2
9:00 – 9:30
Jak optimalizujeme sms a e-mailové kampaně pomocí AI?
Karolína Štollová
Karolína Štollová Data Scientist, Dataclair, O2
Filip Roskovec
Filip Roskovec Data Scientist, Dataclair, O2.
9:30 – 10:00
Elektromobilita ve skupině E.ON
Martin Klíma
Martin Klíma Head of Mobility Services, E.ON
10:00 – 10:30
Virtuální realita ve zdravotnictví
Jana Trdá
Jana Trdá Co-owner, VIRTUAL REAL LIFE
10:30 – 11:00
Coffee Break
11:00 – 11:30
Proč a jak se snažit rozumět predikcím umělé inteligence?
Matyáš Boháček
Matyáš Boháček Výzkumník strojového učení a umělé inteligence ve Verifee, Dataclair.ai (Centrum umělé inteligence O2)
Michal Bravanský
Michal Bravanský Výzkumník strojového učení a umělé inteligence ve Verifee, Dataclair.ai (Centrum umělé inteligence O2)
11:30 – 12:00
Nová energetika
Michal Hekrle
Michal Hekrle Innovation Scout, innogy
12:00 – 12:30
Personalizovaná videa jako vrchol direct marketingu
Filip Koubek
Filip Koubek Co-founder, Motionlab
12:30 – 13:30
Oběd
13:30 – 14:00
Jak AI hledá v datech lék na rakovinu
Jan Romportl
Jan Romportl Ředitel, Dataclair.ai (Centrum umělé inteligence O2)
14:00 – 14:30
Masmédia jako zdroj každodenní návštěvnosti a jejich role při zlevňování výkonnostního marketingu
Jakub Strýček
Jakub Strýček Marketingový ředitel, TV Nova
14:30 – 15:00
Digitalizace, automatizace a data ve venkovní reklamě
Michal Tichý
Michal Tichý Obchodní ředitel, MetroZoom
15:00
Konec konference

Kontakty

Máte dotaz ke konferenci? Napište nám, rádi vám vše zodpovíme a pomůžeme.

Zuzana Brůhová
Zuzana Brůhová Event Coordinator

Zuzana Brůhová

Marketing Specialist–Internship

Od září 2021 působím v O2 v rámci programu Internship. Zároveň ještě studuji management a marketing na Vysoké škole ekonomické v Praze. V O2 Media se starám především o organizaci eventů, marketingovou komunikaci za oddělení, podporu týmu a tvorbu reportů.

Na O2 Media mě nejvíce baví datová stránka marketingu a řešení, která naši specialisté dokáží klientům doručit. Náš tým je plný pozitivních lidí, kteří sdílejí nadšení pro svoji práci a jsou vždy ochotní si navzájem poradit. To považuji za důležité, a i proto mě má práce v O2 baví.

Program konference 2019

8:30 – 9:00
Registrace
9:00 – 9:20
Úvodní slovo
Ferdinand Kraus
Ferdinand Kraus Head of Data monetization & O2 Media, O2
9:25 – 9:45
Proč je 360° zákaznický zážitek klíčový?
A jak s tím souvisí AI/ML?
David Vopelka
David Vopelka Data Architect
DataSentics, a.s.
9:50 – 10:10
GDPR sběr souhlasů očima telco operátora
Libor Žák
Libor Žák CRM Manager
O2 Czech Republic a.s.
10:15 – 10:45
Coffee Break
10:45 - 11:05
Jak zákazníky vidí umělá neuronová síť
Jan Rompotl
Jan Rompotl Chief Data Scientist
O2 Czech Republic a.s.
11:10 – 11:30
OOH BigData!
Michal Tichý
Michal Tichý Obchodní ředitel, MetroZoom
11:35 – 11:55
Bezpečnost, svoboda a kyber prostor
Vladimír Lazecký
Vladimír Lazecký Předseda představenstva
Viavis a.s.
12:00 – 13:00
Oběd
13:00 – 13:20
Kampaň na B2B úvěry
Jan Figlovský
Jan Figlovský Head of Micro SME segment management
Československá obchodní banka, a.s.
13:25 – 13:45
Jak nejlépe využít data pro e-mail marketing
Jiří Vaško
Jiří Vaško CEO
Inveo.cz s.r.o.
13:50 – 14:10
Byla jednou jedna data
Michal Ševera
Michal Ševera InsightLab, s.r.o.
14:15 – 15:00
Coffee Break
15:00
Konec konference
Ferdinand Kraus

Ferdinand Kraus

Head of Data monetization & O2 Media, O2

V telekomunikacích se pohybuje od roku 2003. V roce 2012 nastoupil do společnosti Telefonica jako Account manager, odkud se přes sektor telco a ICT dostal až do O2 Media, kde působí od roku 2017. V současné době se zabývá monetizací operátorských dat prostřednictvím kampaní O2 Media a big data produkty, jakými jsou geodata, scoring a analýzy pro privátní a státní sektor.

Michal Ševera

Michal Ševera

InsightLab, s.r.o.

Ve výzkumu trhu začínal jako tazatel osobního dotazování. Následně prošel různými pozicemi v českých i nadnárodních výzkumných agenturách. V roce 2013 založil agenturu InsightLab, zaměřenou na inovativní výzkum trhu. V roce 2018 se navrátil do společnost Data Collect. V obou společnostech zastává funkci řídícího partnera.

Jan Romportl

Jan Romportl

Chief Data Scientist
O2 Czech Republic a.s.

Jan Romportl je Chief Data Scientist a ředitel Centra umělé inteligence v O2. Do roku 2015 vedl výzkum interakce člověka a stroje na Západočeské univerzitě v Plzni. Kromě aplikovaného výzkumu a vývoje umělé inteligence se nyní zabývá i bezpečností a etikou umělé inteligence a organizuje Prague AI Safety Meetup. Spolupracuje s českými univerzitami a se Spolkem pro Efektivní Altruismus.

Libor Žák

Libor Žák

CRM Manager
O2 Czech Republic a.s.

Libor Žák působí v O2 Czech Republic více než 15 let, kdy se ještě pod značkou Českého Telecomu věnoval reportingu a následně měl v Telefonice na starosti marketing v rámci CRM oddělení. V roli CRM Managera má na starosti analytickou část, která tvoří důležitý mezičlánek mezi marketingem a prodejními kanály. Jednou z nedílných součástí jeho práce je rozvoj technického ekosystému v oblasti CRM a Campaign managementu, který vede k efektivnímu doručení marketingových kampaní jak prodejním kanálům, tak přímo koncovým zákazníkům.

Jan Figlovský

Jan Figlovský

Head of Micro SME segment management
Československá obchodní banka, a.s.

Jan Figlovský pracuje ve společnosti ČSOB od roku 2017. Svou kariéru v bankovním sektoru zahájil v roce 2008 v Komerční bance. Od roku 2011 působil v Raiffeisenbank, kde měl na starosti nejprve segment podnikatelů a malých firem a poté i soukromých osob. V ČSOB vede v rámci Firemního bankovnictví segment management pro MICRO SME.

David Vopelka

David Vopelka

Data Architect
DataSentics, a.s.

David Vopelka pomáhá firmám s adopcí AI a ukazuje jim, jak lze využít strojového učení a automatizace na základě dat. Zaměřuje se primárně na oblasti digitálního a CRM marketingu, kdy čerpá ze zkušeností s vedením digital marketingu v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Této bankovní instituci pomáhal hledat cesty, jak pomoci reklamních technologií a strojového učení z dat v interním cloudu propojit offline a online data o zákaznících a udělat kampaně lepší jak pro ně, tak pro banku.

Michal Tichý

Michal Tichý

Obchodní ředitel, MetroZoom

Více než devět let se zabývá venkovní reklamou, do skupiny BigBoard přišel v říjnu roku 2010. V jeho dceřince BigMedia v současné době pracuje na pozici Business Development Manager a je Accountem jedněch z největších klientů. Jeho portfolio práce je ovšem daleko širší, na svém kontě má například projektové a mediální záležitosti spojené s výstavou díla Alfonse Muchy v pražském Obecním domě a především se dlouhodobě věnuje možnostem využití dat ve spojení s venkovní reklamou.

Vladimír Lazecký

Vladimír Lazecký

Předseda představenstva
Viavis a.s.

Ředitel a předseda představenstva společnosti VIAVIS a.s., která byla založena v roce 1999 a zabývá se informační a kybernetickou bezpečností. V této oblasti pracuje více než 20 let. Je autorem nebo spoluautorem specializovaných metodik pro řízení rizik, českého průmyslového vzoru v oblasti šifrování datové komunikace a podaných patentových přihlášek v USA. Přednáší o kybernetické bezpečnosti na Slezské univerzitě v Opavě a na vysoké škole CEVRO Institut v Praze.

Jiří Vaško

Jiří Vaško

CEO
Inveo.cz s.r.o.

Jiří Vaško pomáhal ve společnosti Inveo vytvořit komplexní e-mailingovou platformu Mailforce. Ta představuje jádro e-mailingových služeb, které Inveo nabízí. S rozvojem společnosti vedl e-mailingový tým specialistů a následně celé marketingové oddělení. Nedávno nahradil zakladatele společnosti Michala Menšíka v roli CEO.

Ferdinand Kraus

Ferdinand Kraus

Head of Data monetization & O2 Media, O2

V telekomunikacích se pohybuje od roku 2003. V roce 2012 nastoupil do společnosti Telefonica jako Account manager, odkud se přes sektor telco a ICT dostal až do O2 Media, kde působí od roku 2017. V současné době se zabývá monetizací operátorských dat prostřednictvím kampaní O2 Media a big data produkty, jakými jsou geodata, scoring a analýzy pro privátní a státní sektor.

Karolína Štollová

Karolína Štollová

Data Scientist, Dataclair, O2

Karolína Štollová pracuje v Centru umělé inteligence O2 (Dataclair), kde svou prací přispívá k data-based rozhodnutím v telekomunikacích. Zaměřuje se primárně na metody strojového učení spadající do oblasti supervised learning. Než nastoupila do O2, zabývala se cenotvorbou pro krátkodobé pronájmy v Praze. Kromě zmíněného si vyzkoušela práci také ve veřejném sektoru, kde analyzovala trendy v čerpání obecních rozpočtů.

Filip Roskovec

Filip Roskovec

Data Scientist, Dataclair, O2

Filip Roskovec pracuje od roku 2020 jako Data Scientist v Centru umělé inteligence O2 (Dataclair). Po studiu matematiky na Matematicko-fyzikální fakultě pracoval v Porsche Engineering na adaptivních řídících systémech a prototypu autonomního řízení. V Dataclair se zabývá aplikacemi umělé inteligence pro personalizaci služeb a optimalizaci péče o zákazníka.

Martin Klíma

Martin Klíma

Head of Mobility Services, E.ON

Více než 17 let profesních zkušeností z oboru automotive a energetiky. První profesní zkušeností byla pozice Manažera prodeje u dealerství Opel a Mercedes-Benz v Českých Budějovicích. Po téměř 4 letech se stal součástí kanadského koncernu Magna International, kde strávil přesně 10 let. Nejprve působil v závodě v Českých Velenicích jako Quality engineer a následně na centrále společnosti v Německu, kde měl na starost řízení kvality všech evropských závodů, které dodávali komponenty pro Škoda Auto v Česku, Slovensku a Rusku. S příchodem velkých změn v oblasti automotive se rozhodl přijmout výzvu a od roku 2018 působí ve skupině E.ON, kde má aktuálně jako Vedoucí oddělení Mobility Services na starosti oblast elektromobility a CNG.

Jana Trdá

Jana Trdá

Co-owner, VIRTUAL REAL LIFE

Jan Trdá je spolumajitelkou a jednatelkou společnosti VIRTUAL REAL LIFE, která mimo jiné vyvíjí produkt VR Vitalis, což jsou rehablitace ve virtuální realitě. Je zkušenou podnikatelkou. Založila za 20 let čtyři společnosti a aktivně se zapojuje do TEEN enterprise, což je platforma podporující podnikání nezletilých. Ve volném čase se věnuje autorské tvorbě (psaní a malbě).

Daniel Krištof

Daniel Krištof

Director of Segment & Marketing
ČEZ

Daniel Kryštof pracuje v současné době na pozici Director of Segment & Marketing v ČEZu, do kterého nastoupil v březnu 2019. Svou kariéru zahájil v roce 2003 v Deloitte, nějaký čas působil také v RSA Insurance Group a České spořitelně.

Jan Romportl

Jan Romportl

Ředitel, Dataclair.ai (Centrum umělé inteligence O2)

Jan Romportl je ředitel Centra umělé inteligence v O2 Czech Republic. Má Ph.D. z umělé inteligence a vystudoval také filozofii. Než v roce 2015 nastoupil do O2, měl 12 let zkušeností v univerzitním výzkumu a výuce v oblastech umělé inteligence, interakce člověka a stroje, řečových technologií a filozofie. Byl vedoucím oddělení Interakce člověka a stroje ve Výzkumném centru nových technologií na Západočeské univerzitě v Plzni a zároveň výzkumníkem na Katedře kybernetiky. V současnosti je kromě full-time práce v O2 také členem Katedry filozofie Západočeské univerzity, spolupracuje s Centrem teoretických studií Univerzity Karlovy a s českým Spolkem pro efektivní altruismus. Organizuje Prague AI Safety Meetup a snaží se být nápomocen české komunitě zabývající se bezpečností a hodnotami umělé inteligence.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová

Advokátka

Petra Dolejšová je advokátka, která se specializuje na právo v oblasti e-commerce, marketingu a ochranu osobních údajů. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip.

Jakub Strýček

Jakub Strýček

Marketingový ředitel, TV Nova

Jakub zastává pozici marketingového ředitele skupiny Nova od února 2021. Je zodpovědný nejen za sekci marketingu, ale také za oddělení PR, komunikace, výzkumu, BI, media planningu, CRM a Digital & Performance. Nově vede i kreativní oddělení skupiny Nova a realizaci projektů vizuální podoby nových televizních pořadů, self promotion a image kampaní. Pro skupinu Nova pracoval už v minulosti jako Senior Brand Manager. Poté působil ve vydavatelství Mafra jako marketingový ředitel a stejnou pozici následně zastával i ve fintechovém startupu Zonky.

Michal Tichý

Michal Tichý

Obchodní ředitel, MetroZoom

Svůj profesní život spojil s venkovní reklamou. Ve skupině BigBoard, která je jedničkou na trhu OOH, pracuje na různých pozicích již 11 let.
Aktuálně je z pozice obchodního ředitele společnosti MetroZoom zodpovědný za prodej venkovní reklamy v metru.

Matyáš Boháček

Matyáš Boháček

Výzkumník strojového učení a umělé inteligence ve Verifee, Dataclair.ai (Centrum umělé inteligence O2)

Matyáš spolu s kolegy z Centra umělé inteligence O2 vyvíjí aplikaci na analýzu důvěryhodnosti článků a detekci dezinformací Verifee. Zpravodajským projektům a rozšiřování mediální gramotnosti se věnoval již dříve se svou aplikací newskit. Dále se na Západočeské univerzitě podílí na výzkumu strojového učení pro zpracování obrazu a jazyka. V neposlední řadě je Leader pro AI&ML v uskupení pro spolupráci mladých podnikatelů a vědců Sigma Squared. Studuje třetí ročník na pražském gymnáziu Jana Keplera.

Michal Bravanský

Michal Bravanský

Výzkumník strojového učení a umělé inteligence ve Verifee, Dataclair.ai (Centrum umělé inteligence O2)

Michal Bravanský je 18letým výzkumníkem v O2 Czech Republic a pracuje zde na projektu Verifee, umělé inteligenci schopné hodnotit důvěryhodnost zpravodajských textů. Svou vědeckou etapu započal výhrou celostátního kola Středoškolské odborné činnosti s projektem Měj Přehled a posléze i třetím místem na mezinárodní konferenci EUCYS. Při práci v O2 poté využívá zkušenosti z jeho předchozích stáží v Seznamu a v ATComputers. Ve volném čase organizuje mezinárodní soutěž Expedice Mars zabývající se popularizací vesmíru.

Michal Hekrle

Michal Hekrle

Innovation Scout, innogy

Nemá strach z nových věcí, z hledání cest, jak z toho, co nejde, udělat novinku na trhu. Sám sebe označuje za specialistu na hledání slepých uliček, aby následně mohl popsat, kudy voda teče.

„Inovace jsou něco, co mění svět, ale je nutné umět vše vysvětlit a trpělivě to vybudovat krok za krokem.“

V současné době se zaměřuje na hledání partnerských řešení, aby bylo možné využít vzájemných synergií a na oblast moderní energetiky. Zde zejména na oblasti týkající se obnovitelných zdrojů, jako třeba je Agrofotovoltaika.

Filip Koubek

Filip Koubek

Co-founder, Motionlab

Filip Koubek je spoluzakladatel a CMO startupu Motionlab, který vyvíjí unikátní platformu pro video personalizaci. V něm využívá své zkušenosti z řízení úspěšného kreativního a motion design studia Motionhouse. V globální soutěži SWCS se Motionlab stal nejlepším startupem v regionu V4 a probojoval do finále v Silicon Valley mezi top 40 startupů z 30 000 přihlášených. Technologii Motionlab dnes využívají společnosti z celého světa, mezi které patří například Microsoft, HBO, KBC, Innogy, Česká spořitelna nebo Notino. Filip je člen výběru 30 pod 30 časopisu Forbes za rok 2021.