Cool data. Cool space.
Konference pro všechny, kteří chtějí za pomocí dat a umělé inteligence zefektivnit řízení marketingu, zvýšit prodeje a maximalizovat business value společnosti.
Níže si můžete prohlédnout fotografie ze všech ročníků. Zaujala vás konkrétní přednáška a chtěli byste s řečníkem zůstat v kontaktu? Využijte jednoduše prokliku na profesní síť LinkedIn.
Děkujeme za vaši přízeň!
Máte dotaz ke konferenci? Napište nám. Rádi vám vše zodpovíme a pomůžeme.
Od září 2021 působím v O2 v rámci programu Internship. Zároveň ještě studuji management a marketing na Vysoké škole ekonomické v Praze. V O2 Media se starám především o organizaci eventů, marketingovou komunikaci za oddělení, podporu týmu a tvorbu reportů.
Na O2 Media mě nejvíce baví datová stránka marketingu a řešení, která naši specialisté dokáží klientům doručit. Náš tým je plný pozitivních lidí, kteří sdílejí nadšení pro svoji práci a jsou vždy ochotní si navzájem poradit. To považuji za důležité, a i proto mě má práce v O2 baví.
Proč je 360° zážitek pro zákazníka klíčový a jak s tím souvisí umělá inteligence a machine learning? Jak nám v budování zákaznického zážitku pomáhají data? Vše si ukážeme na konkrétních reálných příkladech z trhu. Předvedeme si, jak každá firma může raketově vyrůst po vzoru Google, Facebooku a dalších firem za pomocí drivovaných AI řešení a díky strojovému učení.
Jaký dopad mělo GDPR na činnost telco operátora z pohledu nabírání souhlasů se zpracováním a ukládáním osobních údajů našich zákazníků a jakým výzvám jsme museli jako operátor před nabytím účinnosti GDPR čelit. To vše a mnohem více vám představí ve své přednášce Libor Žák.
Vysvětlíme, co to znamená, že umělé neuronové sítě jsou univerzálním výpočetním nástrojem na redukci dimenzionality. Dozvíte se, co to má do činění s naším mozkem a jakou roli to hraje v dnešní umělé inteligenci. A na závěr si ukážeme, jak takové sítě v O2 používáme v projektu Customer Lifecycle Management nad našimi Big Daty.
Billboardy chytají v době digitálu druhý dech a díky Big Data předhánějí ostatní mediatypy. V jakých ohledech mohou billboardy předčit jiné mediální formáty a jaké další benefity přináší moderní technologie do světa OOH, se dozvíte na přednášce od Michala Tichého.
Big Data, umělá inteligence, sociální sítě a další nejmodernější technologie, které nabízí dnešní moderní společnost, mají obrovský business potenciál. Jejich zneužití však představuje zároveň i významné bezpečnostní riziko, které může vyústit až ve ztrátu osobní svobody jednotlivce. Jaká rizika přináší život v digitálním světě z pohledu osobní bezpečnosti a jak jim lze čelit?
Jak vybrat vhodné komunikační kanály pro bankovní sektor a využít synergického efektu s ostatními marketingovými aktivitami vaší společnosti. Jakou strategii kampaně zvolit, abyste dosáhli maximální efektivity.
Jak vypadají moderní metody výzkumu trhu. Jak se mohou lišit jednotlivé výstupy (jednoduchá anketa vs komplexní výzkum dat). Jak správně sestavovat zadání, aby se nám nestalo, že získáme nepoužitelný vzorek dat. Vysvětlíme si pojmy jako ne/reprezentativita dat, insight a ukážeme si, jak může vypadat výzkum za pomocí O2 SMS.
Jsem rozený analytik s manažerskou zkušeností z různých oblastí. Od retail marketingu FMCG, přes business consulting až po data science aplikace. Baví mě hledat řešení v komplikovaných situacích a společně s klienty objevovat nové možnosti na poli marketingu a byznys strategií.
Vedu tým O2 Media, který je plný skvělých profesionálek a profesionálů, kteří vás provedou celou kampaní. Od konzultace strategie a taktiky až po doladění nejmenších detailů v samotné textaci sdělení. Dobrou spolupráci odráží počet klientů, kteří se opakovaně vrací a tvoří s námi dlouhodobé kampaně. A to mě těší.
Ve výzkumu trhu začínal jako tazatel osobního dotazování. Následně prošel různými pozicemi v českých i nadnárodních výzkumných agenturách. V roce 2013 založil agenturu InsightLab, zaměřenou na inovativní výzkum trhu. V roce 2018 se navrátil do společnost Data Collect. V obou společnostech zastává funkci řídícího partnera.
Jan Romportl je Chief Data Scientist a ředitel Centra umělé inteligence v O2. Do roku 2015 vedl výzkum interakce člověka a stroje na Západočeské univerzitě v Plzni. Kromě aplikovaného výzkumu a vývoje umělé inteligence se nyní zabývá i bezpečností a etikou umělé inteligence a organizuje Prague AI Safety Meetup. Spolupracuje s českými univerzitami a se Spolkem pro Efektivní Altruismus.
Libor Žák působí v O2 Czech Republic více než 15 let, kdy se ještě pod značkou Českého Telecomu věnoval reportingu a následně měl v Telefonice na starosti marketing v rámci CRM oddělení. V roli CRM Managera má na starosti analytickou část, která tvoří důležitý mezičlánek mezi marketingem a prodejními kanály. Jednou z nedílných součástí jeho práce je rozvoj technického ekosystému v oblasti CRM a Campaign managementu, který vede k efektivnímu doručení marketingových kampaní jak prodejním kanálům, tak přímo koncovým zákazníkům.
Jan Figlovský pracuje ve společnosti ČSOB od roku 2017. Svou kariéru v bankovním sektoru zahájil v roce 2008 v Komerční bance. Od roku 2011 působil v Raiffeisenbank, kde měl na starosti nejprve segment podnikatelů a malých firem a poté i soukromých osob. V ČSOB vede v rámci Firemního bankovnictví segment management pro MICRO SME.
David Vopelka pomáhá firmám s adopcí AI a ukazuje jim, jak lze využít strojového učení a automatizace na základě dat. Zaměřuje se primárně na oblasti digitálního a CRM marketingu, kdy čerpá ze zkušeností s vedením digital marketingu v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Této bankovní instituci pomáhal hledat cesty, jak pomoci reklamních technologií a strojového učení z dat v interním cloudu propojit offline a online data o zákaznících a udělat kampaně lepší jak pro ně, tak pro banku.
Více než devět let se zabývá venkovní reklamou, do skupiny BigBoard přišel v říjnu roku 2010. V jeho dceřince BigMedia v současné době pracuje na pozici Business Development Manager a je Accountem jedněch z největších klientů. Jeho portfolio práce je ovšem daleko širší, na svém kontě má například projektové a mediální záležitosti spojené s výstavou díla Alfonse Muchy v pražském Obecním domě a především se dlouhodobě věnuje možnostem využití dat ve spojení s venkovní reklamou.
Ředitel a předseda představenstva společnosti VIAVIS a.s., která byla založena v roce 1999 a zabývá se informační a kybernetickou bezpečností. V této oblasti pracuje více než 20 let. Je autorem nebo spoluautorem specializovaných metodik pro řízení rizik, českého průmyslového vzoru v oblasti šifrování datové komunikace a podaných patentových přihlášek v USA. Přednáší o kybernetické bezpečnosti na Slezské univerzitě v Opavě a na vysoké škole CEVRO Institut v Praze.
Jiří Vaško pomáhal ve společnosti Inveo vytvořit komplexní e-mailingovou platformu Mailforce. Ta představuje jádro e-mailingových služeb, které Inveo nabízí. S rozvojem společnosti vedl e-mailingový tým specialistů a následně celé marketingové oddělení. Nedávno nahradil zakladatele společnosti Michala Menšíka v roli CEO.
Jsem rozený analytik s manažerskou zkušeností z různých oblastí. Od retail marketingu FMCG, přes business consulting až po data science aplikace. Baví mě hledat řešení v komplikovaných situacích a společně s klienty objevovat nové možnosti na poli marketingu a byznys strategií.
Vedu tým O2 Media, který je plný skvělých profesionálek a profesionálů, kteří vás provedou celou kampaní. Od konzultace strategie a taktiky až po doladění nejmenších detailů v samotné textaci sdělení. Dobrou spolupráci odráží počet klientů, kteří se opakovaně vrací a tvoří s námi dlouhodobé kampaně. A to mě těší.
V telekomunikacích se pohybuje od roku 2003. V roce 2012 nastoupil do společnosti Telefonica jako Account manager, odkud se přes sektor telco a ICT dostal až do O2 Media, kde působí od roku 2017. V současné době se zabývá monetizací operátorských dat prostřednictvím kampaní O2 Media a big data produkty, jakými jsou geodata, scoring a analýzy pro privátní a státní sektor.
Petr je ředitelem centra pro umělou inteligenci Dataclair ve společnosti O2 Czech Republic. Rozvíjí projekty založené na umělé inteligenci, strojovém učení a zpracování velkých dat. Vede Dataclair tak, aby bylo podporou pro business v rámci projektů pro O2 a skupinu PPF.
Pavel se v České spořitelně baví jako data science designer, kdy se snaží propojovat byznys otázky s odpověďmi v datech. Rád si hraje s daty všech velikostí, snaží se z nich vymačkat hodnotu nebo přinejmenším zajímavý obrázek. Je ženatý, má tři děti a jedno elektrokolo.
Jiří Čtyroký je ředitelem Sekce prostorových informací na IPR Praha. Je odpovědný za prostorová data Hlavního města Prahy, rozvoj GISu ale i projekty jako například Geoportál hlavního města Prahy, Územně analytické podklady, Metropolitní plán, 3D model Prahy, Lokalizační data mobilních operátorů pro plánování města a další. Rovněž je aktivní i v dalších projektech jako je například Digitální technická mapa ČR, Digitalizace stavebního řízení, standardizace BIM a mnohé další.
Zbyněk Jiráček vystudoval obor softwarové systémy na Matematicko-fyzikální fakultě UK a v současnosti je v organizaci ROPID vedoucím technického odboru. Zde se soustředí zejména na rozvoj provozních systémů pracujících s jízdními řády, polohami vozidel a dalšími daty například o obsazenosti spojů v Praze a okolí. Podílí se na rozvoji otevřených dat i systémů pro cestující, jako je například aplikace PID Lítačka.
Ondřej je ředitelem skupiny KREIA Group zastřešující několik společností zabývajících se rozvojovými projekty, dopadovými analýzami, osvětou a edukací, především v odvětví volnočasových aktivit – cestovní ruch, kultura a sport (www.kreia.cz). Ondřej má již více než 30 let praktické zkušenosti s problematikou regionálního a územního rozvoje, turismu, kultury, sportu a volnočasových aktivit. Zaměřuje se na přípravu komplexně pojatých studií věnovaných jak analýze a syntéze dat, tak i přípravě rozvojových koncepcí, strategií a akčních plánů a v neposlední řadě studiím identifikujícím dopadové aspekty. Ondřej působil 11 let ve společnosti KPMG, celkově za svoji profesní karieru měl možnost zpracovat již více než 400 projektů.
Svůj profesní život spojil s venkovní reklamou. Ve skupině BigBoard, která je jedničkou na trhu venkovní reklamy, pracuje na různých pozicích již 12 let. Aktuálně je z pozice obchodního ředitele společnosti MetroZoom zodpovědný za prodej venkovní reklamy v metru.
V bankovnictví se pohybuje od roku 2008. V roce 2011 nastoupil do Raiffeisenbank jako Produktový manažer. Poté vedl v letech 2017 – 2020 segment Podnikatelů a malých firem v ČSOB. Aktuálně působí jako Head of Retail Segment management v Raiffeisenbank, kde se v poslední době zabýval zejména úspěšnou integrací Equa bank a akvizicí nových klientů.
Jakub zastává pozici marketingového ředitele skupiny Nova od února 2021. Je zodpovědný nejen za sekci marketingu, ale také za oddělení PR, komunikace, výzkumu, BI, media planningu, CRM a Digital & Performance. Nově vede i kreativní oddělení skupiny Nova a realizaci projektů vizuální podoby nových televizních pořadů, self promotion a image kampaní. Pro skupinu Nova pracoval už v minulosti jako Senior Brand Manager. Poté působil ve vydavatelství Mafra jako marketingový ředitel a stejnou pozici následně zastával i ve fintechovém startupu Zonky.
Michal Bravanský je 18letým výzkumníkem v O2 Czech Republic a pracuje zde na projektu Verifee, umělé inteligenci schopné hodnotit důvěryhodnost zpravodajských textů. Svou vědeckou etapu započal výhrou celostátního kola Středoškolské odborné činnosti s projektem Měj Přehled a posléze i třetím místem na mezinárodní konferenci EUCYS. Při práci v O2 poté využívá zkušenosti z jeho předchozích stáží v Seznamu a v ATComputers. Ve volném čase organizuje mezinárodní soutěž Expedice Mars zabývající se popularizací vesmíru.
Nemá strach z nových věcí, z hledání cest, jak z toho, co nejde, udělat novinku na trhu. Sám sebe označuje za specialistu na hledání slepých uliček, aby následně mohl popsat, kudy voda teče.
„Inovace jsou něco, co mění svět, ale je nutné umět vše vysvětlit a trpělivě to vybudovat krok za krokem.“
V současné době se zaměřuje na hledání partnerských řešení, aby bylo možné využít vzájemných synergií a na oblast moderní energetiky. Zde zejména na oblasti týkající se obnovitelných zdrojů, jako třeba je Agrofotovoltaika.
Filip Koubek je spoluzakladatel a CMO startupu Motionlab, který vyvíjí unikátní platformu pro video personalizaci. V něm využívá své zkušenosti z řízení úspěšného kreativního a motion design studia Motionhouse. V globální soutěži SWCS se Motionlab stal nejlepším startupem v regionu V4 a probojoval do finále v Silicon Valley mezi top 40 startupů z 30 000 přihlášených. Technologii Motionlab dnes využívají společnosti z celého světa, mezi které patří například Microsoft, HBO, KBC, Innogy, Česká spořitelna nebo Notino. Filip je člen výběru 30 pod 30 časopisu Forbes za rok 2021.
Michal se pohybuje ve světě FMCG a dat již více než deset let. Ve své práci propojuje svou vášeň pro skvělé jídlo, novinky a snahu porozumět vývoji spotřebního chování a zákazníků. V minulosti působil jako leader analytického týmu v globální společnosti Nielsen a vedl projekty v ČR i v zahraničí pro široké spektrum klientů. Nyni pracuje jako hlavní datový pekař v Rohlik.cz zodpovědný za vlastní platformu Rohlik Insights umožňující pochopit prodejní data jednoduše a v souvislostech.
Michal Marušan působí jako Senior Cloud Solution Architect ve společnosti Microsoft. Zaměřuje se na Datové a AI služby a odpovídá za návrh řešení projektů pro firemní zákazníky, kteří začínají práci s AI a ML na platformě Azure. Podílel se na zavádění Azure ML a souvisejících služeb AI v různých odvětvích - Telco, bankovnictví, herní průmysl nebo retail.