Do O2 jsem nastoupila ihned po dokončení studia v roce 2015 na pozici Account Manager pro státní sektor v oblasti telco a ICT. Po tříleté zkušenosti na straně byznysu jsem si uvědomila, že bych se ráda dostala více k marketingu, ale zároveň obchod úplně neopustila. V tomto ohledu pro mě bylo O2 Media ideální volbou, a tak jsem v roce 2018 nastoupila na pozici Campaign Management Specialist.
Rok na to jsem přešla na pozici Key Account Manager a starala jsem se o klienty ze segmentu pojišťovnictví, energetiky nebo FMCG.
V roce 2021 jsem převzala péči o portfolio našich agenturních zákazníků. Aktuálně tedy řeším marketingové strategie s mediálními agenturami, a pomáhám tak naplňovat jejich cíle a doručovat výsledky.
Na práci v O2 Media mě nejvíce baví náš skvělý tým, neustálá kreativita a možnost nabízet pokročilá Big Data řešení. Velmi mě naplňuje být součástí úspěchů našich klientů.