Dobré načasování kampaně zajistilo šťastnou vánoční sezónu

4Home

Díky společnosti 4Home si zákazníci můžou už od roku 2004 doplnit domácnost nebo zahradu o praktický i originální stylový dekorační textil, doplňky, pořídit moderní vybavení do kuchyně nebo techniku na zahradu či do dílny.

Cíle projektu

Naším úkolem bylo rozšíření povědomí o značce, oslovení nových zákazníků z konkurenčního prostředí a navýšení obratu.

  • Výkonnostní kampaň
  • 130 nových zákazníků
  • 12 % sleva díky slevovému kódu v SMS

Popis řešení

Celorepublikovou SMS kampaň v podobě časově omezené nabídky 12% slevy na celý sortiment jsme strategicky zacílili na 25 000 zákazníků během předvánočního týdne od 9. do 12. 12. 2019. Rozesílku jsme rozdělili na dvě vlny, první s nabídkou slevy jsme spustili 9. 12. a druhou o 3 dny později jako reminder. Cílem byli zákazníci O2 s platným marketingovým souhlasem. Zákazníky jsme si vybrali podle jejich chování na webu a volání na konkurenční linky.

Výsledek

Skloubení poptávkově nejsilnějšího povýplatového týdne v roce, vhodně zvolené pobídky a zacílení na ty správné zákazníky přineslo velmi dobré výsledky. Konečné CTR u SMS zpráv přesahovalo 5 %, respektive 7 %. Konverzní poměr se vyšplhal na 9 %. Díky tomu se tato kampaň v mimořádně úspěšné vánoční sezóně zařadila mezi ty nejvýkonnější. Výsledkem bylo víc než 130 nových zákazníků, kteří si díky správnému zacílení nabídky nakoupili výrazně víc, než je u podobných marketingových aktivit obvyklé.

Společnost 4Home hodnotí spolupráci velmi pozitivně a kampaň i s jejími výsledky považuje za úspěšnou. Ve spolupráci s O2 Media proto bude pokračovat, především v návaznosti na další vhodné období. Plánují využít i další reklamní formáty.

  • 25 000 oslovených uživatelů
  • 5 % CTR
  • 9 % konverzní poměr
  • 25 000 oslovených uživatelů
  • 5 % CTR
  • 9 % konverzní poměr

S čím pomůžeme vám?

Napište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.