Grily na zkoušku zaujaly v SMS každého osmého zákazníka

Campingaz

Naše SMS rozesílka měla za úkol zvýšit povědomí o značce Campingaz a nabídnout potenciálním zákazníkům výhodu navíc – možnost vypůjčit si gril na zkoušku domů, než se rozhodnou pro koupi.

Cíle projektu

Naše SMS rozesílka měla za úkol jednak zvýšit povědomí o značce Campingaz jako takové, kromě toho jsme nabídli potenciálním zákazníkům výhodu navíc. Možnost si gril nejdřív nezávazně vypůjčit a vyzkoušet doma.

  • Standardní SMS
  • Výkonnostní i brandová kampaň
  • 13 zacílených lokalit

Popis řešení

Kampaň zacílenou na O2 zákazníky s platným marketingovým souhlasem, muže ve věku mezi 26 a 55 let, bydlící v blízkosti zadaných lokalit, jsme načasovali na obvyklý začátek grilovací sezóny, tzn. přelom května a června. Ve 13 rozesílkách, cílených podle půjčoven, jsme celkem oslovili 7 850 respondentů. Těm jsme v SMS s proklikem nabídli možnost vypůjčit si gril Campingaz v nejbližší půjčovně.

Výsledek

CTR se u jednotlivých rozesílek pohybovalo kolem 1 %. To znamená, že odkaz na půjčovnu si zobrazil přibližně každý osmý zákazník, což je velmi dobrý výsledek.

Protože společnost Campingaz byla s výsledkem kampaně spokojená, spolupráci s O2 Media plánuje rozvíjet i nadále.

  • 7 850 oslovených uživatelů
  • cílová skupina muži 26-55
  • 1 % CTR
  • 7 850 oslovených uživatelů
  • Cílová skupina muži 26-55
  • 1 % CTR

S čím pomůžeme vám?

Napište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.