Kreativní kampaň podpořená lokalizační SMS dosáhla 8,2 % CTR
Ve světě televizních diváků a filmových fanoušků nejspíš nenajdete nikoho, kdo by neznal HBO. V prémiovém televizním obsahu je HBO zkrátka pojem. Díky HBO se k divákům dostávají nové, originální programy, hollywoodské filmy a další zajímavé formáty.
Agentura Hullabaloo
Nezávislá reklamní a marketingová agentura sídlící v Praze, která klientům ve střední a východní Evropě poskytuje strategickou, profesionální a vysoce kreativní alternativu k síťovým agenturám. Vypráví kompletní příběhy značek, a vytváří tak hodnotné a udržitelné kampaně.
Posílení brandu HBO a zvýšení povědomí o novém, právě spouštěném seriálu Bez vědomí. Seriál tematicky souvisel s obdobím kolem 17. listopadu, kdy jsme kampaň rozesílali. Jakkoliv v kampani nešlo primárně o výkon, dosáhla velmi dobrých výsledků.
Konceptu této kampaně výborně seděl formát lokalizačních SMS. Specializovali jsme se na dvě lokality: Karlův most a Národní třídu. Každá z nich měla svou unikátní textaci. V rámci kampaně jsme obě lokality v době, kdy jsme si připomínali 30. výročí Sametové revoluce, tematicky propojili. Jednak aby souvisely spolu navzájem, ale i s námětem nově uváděného seriálu Bez vědomí. Ten se odehrává kolem 17. listopadu 1989. Lokalizační SMS jsme posílali ženám i mužům od 19 do 55 let, kteří se v době od 12. do 21. 11. 2019 pohybovali na Karlově mostě nebo Národní třídě.
Lokalizačními SMS jsme oslovili celkem 11 000 lidí. S textací, posílanou na Karlově mostě, jsme dosáhli nadprůměrně dobrého CTR 8,2 %.
Kreativní koncept “Co když?” spojoval špionážní tematiku seriálu se spotřebitelským insightem a díky jeho potenciálu v různých kanálech byla kampaň pro HBO GO skutečně efektivní. Lokalizační SMS rozeslané v tematicky zvolených lokalitách se ukázaly být trefou do černého. Nadprůměrné výsledky kampaně to jen potvrzují.
Agentura Hullaballoo
Jsme 10 let na trhu, máme spoustu zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme, a nechte se inspirovat.
Zobrazit případové studieNapište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.