Kreativní kampaň podpořená lokalizační SMS dosáhla 8,2 % CTR

HBO

Ve světě televizních diváků a filmových fanoušků nejspíš nenajdete nikoho, kdo by neznal HBO. V prémiovém televizním obsahu je HBO zkrátka pojem. Díky HBO se k divákům dostávají nové, originální programy, hollywoodské filmy a další zajímavé formáty.

Pokračovat ve čtení

Cíle projektu

Posílení brandu HBO a zvýšení povědomí o novém, právě spouštěném seriálu Bez vědomí. Seriál tematicky souvisel s obdobím kolem 17. listopadu, kdy jsme kampaň rozesílali. Jakkoliv v kampani nešlo primárně o výkon, dosáhla velmi dobrých výsledků.

  • Lokalizační SMS
  • Brandová kampaň
  • 2 zacílené lokality v Praze

Popis řešení

Konceptu této kampaně výborně seděl formát lokalizačních SMS. Specializovali jsme se na dvě lokality: Karlův most a Národní třídu. Každá z nich měla svou unikátní textaci. V rámci kampaně jsme obě lokality v době, kdy jsme si připomínali 30. výročí Sametové revoluce, tematicky propojili. Jednak aby souvisely spolu navzájem, ale i s námětem nově uváděného seriálu Bez vědomí. Ten se odehrává kolem 17. listopadu 1989. Lokalizační SMS jsme posílali ženám i mužům od 19 do 55 let, kteří se v době od 12. do 21. 11. 2019 pohybovali na Karlově mostě nebo Národní třídě.

Výsledek

Lokalizačními SMS jsme oslovili celkem 11 000 lidí. S textací, posílanou na Karlově mostě, jsme dosáhli nadprůměrně dobrého CTR 8,2 %.

  • 11 000 oslovených uživatelů
  • Cílová skupina B2C 19-55
  • 8,2 % nejvyšší dosažené CTR
  • 11 000 oslovených uživatelů
  • Cílová skupina B2C 19-55
  • 8,2 % nejvyšší dosažené CTR
Jak spolupráci hodnotí klient

Jak spolupráci hodnotí klient

Kreativní koncept “Co když?” spojoval špionážní tematiku seriálu se spotřebitelským insightem a díky jeho potenciálu v různých kanálech byla kampaň pro HBO GO skutečně efektivní. Lokalizační SMS rozeslané v tematicky zvolených lokalitách se ukázaly být trefou do černého. Nadprůměrné výsledky kampaně to jen potvrzují.

Agentura Hullaballoo

S čím pomůžeme vám?

Napište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.