Zvýšení povědomí o značce a její nové aplikaci díky podpůrným formátům
Sazka je nejstarší loterijní společností v Česku. Provozuje hlavně číselné hry a sázky, kurzové sázky a live sázení Sazkabet. V současné chvíli disponuje víc než 7 400 terminály. Kromě samotných loterií nabízejí i prodej vstupenek, dobíjení předplacených karet do mobilních telefonů a další platební služby. Její nejúspěšnější a nejstarší, dodnes provozovanou hru, Sportku, běžící od roku 1957, znají nejspíš všichni.
Cílem kampaně byla podpora nové mobilní aplikace Sazkabet a získání nových aktivních uživatelů. Pro dosažení cíle jsme využili několik vizibilních formátů v podobě našeho mediamixu a oslovili relevantní publikum. To jsme vybrali na základě propracované analýzy Big Dat. Protože na jedné straně jsme chtěli budovat povědomí o značce a její nové aplikaci a zároveň jsme získávali nové zákazníky a počty stažení aplikace, pojali jsme kampaň jako brandovou i výkonnostní současně.
Kromě standardních SMS formátů jsme sáhli i po dalších vizibilních formátech, které měly posílit dopad kampaně. Konkrétně se jednalo o představení nové aplikace Sazkabet na homepage O2 Knihovny, podporu aplikace na blogu O2 Knihovny v podobě PR článku a reklamní podporu aplikace Sazkabet v naší O2 aplikaci. Jak může takový PR článek na blogu O2 Knihovny vypadat, se můžete podívat tady. Použití podpůrných formátů spolu s RTB kampaní, ve které jsme vytočili přes 500 000 impresí, zajistilo brandovou část kampaně s cílem rozšířit povědomí o nové aplikaci mezi relevantní publikum.
O výkonnostní část se postarala rozesílka standardních SMS s proklikem. Dostali ji zákazníci O2 starší 19 let s platným marketingovým souhlasem a se zájmem o sportovní sázení, sportovní zpravodajství, fotbal, hokej nebo extrémní sporty. Takto přesné cílení nám umožnila Big Data analýza. Celkem jsme oslovili 93 500 unikátních zákazníků. Dalších 21 500 od nás ještě dostalo SMS s upomínkou nadcházejícího hokejového nebo fotbalové utkání. Vždy jsme se zaměřili především na uživatele bydlící ve spádové oblasti klubu.
Kampaň běžela necelé dva měsíce, konkrétně od 23. 10. do 14. 12. 2019. Během tohoto období se mezi sebou jednotlivé mediální formáty prolínaly a navazovaly na sebe.
Několik velmi efektivních formátů v multimediálním mixu a propracované cílení, to byla metoda, díky níž jsme oslovovali jen relevantní zákazníky. Díky tomu jsme také dosáhli velmi dobrých výsledků.
Viewability Rate u RTB dosahovala 31 %, proklikovost u SMS se pohybovala kolem 1,5 %. A nadto se nám podařilo splnit náš vydefinovaný cíl, tedy zvýšit povědomí o nové aplikaci a budovat širší zákaznickou základnu Sazkabetu a uživatelskou základnu pro mobilní aplikaci.
Spolupráce s O2 v rámci reklamní kampaně ke spuštění nové Sazkabet aplikace probíhala hladce a bez komplikací. Vše bylo připraveno s časovým předstihem a řádně otestováno. Výsledek kampaně jako celek hodnotíme pozitivně.
Sazkabet
Kampaň na spuštění nové Sazkabet aplikace fungovala z pohledu klienta velmi dobře, a i my ji vnímáme jako úspěšnou. Spolupráce s O2 nám pomohla zvýšit informovanost o nové Sazkabet aplikaci. Vzhledem k velmi dobré spolupráci určitě zvažujeme, že SMS spolupráci zařadíme i do dalších kampaní, které se však nemusí už týkat jen aplikace.
Olga Solcerová, Digital Team Leader, Adexpres
Jsme 10 let na trhu, máme spoustu zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme, a nechte se inspirovat.
Zobrazit případové studieNapište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.