515 nových leadů pro kuchyňská studia SIKO
Firma SIKO vznikla v roce 1991 jako ryze česká firma zabývající se velkoobchodním a maloobchodním prodejem kompletního vybavení pro koupelny. Na samém počátku byla malá skromná prodejna o velikosti 40 m2 v jihočeských Čimelicích.
V roce 2018 společnost Siko se svými více než 50 prodejnami po celé České republice a na Slovensku a více než 900 zaměstnanci právem tvoří největší česko-slovenskou specializovanou síť prodejen v oboru vybavení pro koupelny a kuchyně.
Pro SIKO jsme realizovali úspěšnou výkonnostní kampaň zaměřenou na generování leadů. Jednalo se o čtvrtletní projekt, který v sobě kombinoval brandovou i aktivizační kampaň, protože ty nám pomohly dosáhnout definovaných cílů, tedy podpořit obchodní výsledky společnosti.
Naším úkolem bylo prostřednictvím jakýchkoliv formátů O2 Media doručit 500 potenciálních zákazníků, kteří projeví zájem o sjednání schůzky na prodejně SIKO za účelem získání grafických návrhů či montáže kuchyně zdarma.
Celou kampaň jsme rozdělili na dvě části. V první fázi jsme pro zvýšení povědomí o nabídce využili našich brandových formátů s velkým zásahem - online RTB, standardní SMS a direct e-maily. Tyto nástroje sloužily k budování povědomí, ověření hypotéz afinitních cílových skupin a testování jednotlivých textací.
Na tuto brandovou kampaň plynule navázala výkonnostní kampaň s využitím obdobných formátů, ovšem tentokrát již s call to action prvky, které vedly oslovené na leadovací formuláře. Celkový efekt ovšem přineslo především zapojení Call me back SMS, které jsou přímo propojeny s naším kontaktním centrem.
Pokud oslovení zákazníci projevili zájem o nabídku kliknutím na odkaz v SMS, byli do několika minut propojeni s našim call centrem.
Operátoři klientům představili celou propozici řešení a pomohli jim s domluvením schůzky, případně se zodpovězením doplňujících dotazů. Díky integraci tohoto nástroje jsme dokázali zákazníky doprovázet dále v jejich nákupním procesu, usnadnit jim rozhodování a zvýšit celkově komfort při doručování klientovy služby.
Za pomocí Call me back SMS jsme oslovili přes 400 000 uživatelů. O zpětné volání požádalo skrze tuto službu 6,82 % lidí. Našim operátorům se podařilo dovolat celkově 11 952 zákazníkům, přičemž konverzní poměr z hovorů činil 4,3 %.
Cíl celé kampaně se tak podařilo splnit. Klientovi jsme doručili 515 nových potenciálních zákazníků za necelé dva měsíce výkonnostní části kampaně.
Jsme 10 let na trhu, máme spoustu zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme, a nechte se inspirovat.
Zobrazit případové studieNapište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.