160% nárůst počtu uchazečů o zaměstnání
O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti provozuje téměř osm milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů telekomunikačních služeb v Evropě a se svými 5 275 zaměstnanci se zařadilo dle žebříčku Czech Top 100 mezi 20 největších zaměstnavatelů v zemi. Zaměstnanci společnosti O2 nejsou koncentrováni jen v Praze, ale se svými 150 prodejnami prakticky po celé České republice. Call centra se nacházejí v Ústí nad Labem, Ostravě a Pardubicích. Společně s vývojovým centrem v Pardubicích řeší společnost nábory po celé zemi.
Právě naší mateřské společnosti jsme pomáhali s náborem nových kandidátů na prodejny v rámci projektu Chci do O2.
Naším cílem bylo podpořit brand O2 jako zaměstnavatele a najít dostatek vhodných kandidátů pro prodejny O2 v Praze, Brně, Znojmě, Příbrami, Písku a v Ostravě.
Náborové kampaně na vybrané prodejny jsme postavili na chytrém cílení. Díky tomu se podařilo dosáhnout skvělých výsledků. Pro komunikaci jsme využili standardních a lokalizačních SMS.
Důležitou přidanou hodnotou bylo chytré cílení. Prvním cílícím kritériem byly behaviorální parametry. Pomocí profilování podle chování na webu jsme dokázali najít uživatele, kteří aktuálně hledají práci nebo mají zájem o telekomunikace a nové technologie. Dalším parametrem byly vybrané demografické ukazatele, což nám umožnilo vyprofilovat cílovou skupinu odpovídajícího věku a s místem bydliště či dojezdové vzdálenosti v blízkosti prodejen ve městech Praha, Brno, Znojmo, Příbram, Písek a Ostrava. Tyto cílové skupiny jsme oslovovali pomocí standardních SMS. Na totožné lokality jsme následně zacílili ve druhé fázi také lokalizační SMS. Tentokrát jsme se zaměřili na ty, kteří v blízkosti prodejen již pracují, bez ohledu na to, kde bydlí.
Díky dlouhodobé spolupráci s naším HR oddělením máme dostatek prostoru kampaně testovat, skvělým pomocníkem je v tomto ohledu A/B testování. Umožňuje nám ověřovat, na který formát zvolené cílové skupiny reagují nejlépe, ale také získáváme zpětnou vazbu o tom, která textace je účinnější, jaké informace vedou k vyšší míře interaktivity oslovených a které cílení je vhodné využít pro jaké účely. I to vede k dosažení skvělých výsledků.
Díky propracovanému cílení a kombinaci formátů se nám podařilo vybudovat scénář kampaně, prostřednictvím kterého oslovujeme relevantní publikum ve správný čas. To se projevuje vysokou mírou zájmu o nabízené pozice.
Při zapojení náborové kampaně O2 Media došlo ke 164% nárůstu návštěvnosti webu a mateřská společnost O2 obdržela o 160 % více zaslaných životopisů. Náborové kampaně, které O2 Media realizovalo mezi březnem a červnem 2018, nám přivedly do firmy 5 nových kolegů.
Za celý rok 2018 pak kampaně O2 Media dopomohly k nalezení 62 nových zaměstnanců.
Jsme 10 let na trhu, máme spoustu zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme, a nechte se inspirovat.
Zobrazit případové studieNapište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.