160% nárůst počtu uchazečů o zaměstnání

O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti provozuje téměř osm milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů telekomunikačních služeb v Evropě a se svými 5 275 zaměstnanci se zařadilo dle žebříčku Czech Top 100 mezi 20 největších zaměstnavatelů v zemi. Zaměstnanci společnosti O2 nejsou koncentrováni jen v Praze, ale se svými 150 prodejnami prakticky po celé České republice. Call centra se nacházejí v Ústí nad Labem, Ostravě a Pardubicích. Společně s vývojovým centrem v Pardubicích řeší společnost nábory po celé zemi.

Právě naší mateřské společnosti jsme pomáhali s náborem nových kandidátů na prodejny v rámci projektu Chci do O2.

Cíle projektu

Naším cílem bylo podpořit brand O2 jako zaměstnavatele a najít dostatek vhodných kandidátů pro prodejny O2 v Praze, Brně, Znojmě, Příbrami, Písku a v Ostravě.

  • Až 12 % CTR z SMS
  • 62 nových kolegů za rok 2018
  • Geolokační SMS dle umístění prodejen O2

Popis řešení

Náborové kampaně na vybrané prodejny jsme postavili na chytrém cílení. Díky tomu se podařilo dosáhnout skvělých výsledků. Pro komunikaci jsme využili standardních a lokalizačních SMS.

Důležitou přidanou hodnotou bylo chytré cílení. Prvním cílícím kritériem byly behaviorální parametry. Pomocí profilování podle chování na webu jsme dokázali najít uživatele, kteří aktuálně hledají práci nebo mají zájem o telekomunikace a nové technologie. Dalším parametrem byly vybrané demografické ukazatele, což nám umožnilo vyprofilovat cílovou skupinu odpovídajícího věku a s místem bydliště či dojezdové vzdálenosti v blízkosti prodejen ve městech Praha, Brno, Znojmo, Příbram, Písek a Ostrava. Tyto cílové skupiny jsme oslovovali pomocí standardních SMS. Na totožné lokality jsme následně zacílili ve druhé fázi také lokalizační SMS. Tentokrát jsme se zaměřili na ty, kteří v blízkosti prodejen již pracují, bez ohledu na to, kde bydlí.

Pokračovat ve čtení

Výsledek

Díky propracovanému cílení a kombinaci formátů se nám podařilo vybudovat scénář kampaně, prostřednictvím kterého oslovujeme relevantní publikum ve správný čas. To se projevuje vysokou mírou zájmu o nabízené pozice.

Pokračovat ve čtení
  • 86 zaslaných CV v návaznosti na kampaň O2 Media
  • O 160 % vyšší návštěvnost webu Chcidoo2.cz
  • 5 nových kolegů na základě naší kampaně
  • 86 zaslaných CV v návaznosti na kampaň O2 Media
  • O 160 % vyšší návštěvnost webu Chcidoo2.cz
  • 5 nových kolegů na základě naší kampaně

S čím pomůžeme vám?

Napište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.