20x lepší výkon kampaně se zapojením Big Data analýzy

Samsung

Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o. vyrábí a prodává spotřební elektroniku zahrnující televize, mobilní telefony a IT produkty. Na českém trhu působí tato značka již od roku 2009.

Spolupráce mezi O2 Media a společností Samsung trvá již od roku 2013. Za tu dobu jsme realizovali více než 30 kampaní, při kterých bylo osloveno několik stovek tisíc našich zákazníků. Hlavním tématem těchto kampaní byla především spotřební elektronika a další výhodné nabídky.

Cíle projektu

V rámci kampaně Léto s tabletem bylo naším úkolem zapojit co nejvíce zákazníků s mobilním telefonem Samsung do letní soutěže o zbrusu nový tablet.

  • 4 650 návštěv na webu
  • Big Data analýza
  • 475 registrací do soutěže

Popis řešení

Pro klienta jsme v rámci kampaně Léto s tabletem vypracovali individuální Big Data analýzu. Zaměřili jsme se na zákazníky O2, kteří byli starší 19 let a ve sledovaném období začali nově využívat telefon značky Samsung.

U takto definované cílové skupiny je možné předpokládat, že se bude jednat o zákazníky, kteří budou velmi dobře slyšet na možnost soutěžit o tablet Samsung. Vybraná cílová skupina byla tedy oslovena v rámci kampaně Léto s tabletem pomocí standardní SMS s proklikem vedoucím na mikrostránku soutěže.

Výsledek

Kombinace vysokého potenciálu dat a atraktivní nabídky klienta přinesla vysoce nadprůměrné výsledky.

Z celkového počtu 10 053 rozeslaných SMS jsme zaznamenali 4 650 prokliků vedoucích na web klienta, což představuje 46,25% CTR (20x vyšší hodnotu, než jaký byl průměr u dosavadních SMS kampaní realizovaných pro společnost Samsung – bez využití Big Data analýz). Tato kampaň organicky vygenerovala 475 nově registrovaných zákazníků Samsung v rámci soutěže, což představuje téměř 5% míru konverze do registrace u osloveného publika.

Specifické cílení připravené na míru klientovi zajistilo, že téměř každý druhý oslovený uživatel se aktivně začal zajímat o právě probíhající soutěžní akci a navštívil mikrostránku soutěže Léto s tabletem.

  • 20x lepší výkon se zapojením Big Data analýzy
  • 46,25 % CTR nejvyšší míra prokliku kampaně
  • 10 053 rozeslaných SMS celkem
  • 20x lepší výkon se zapojením Big Data analýzy
  • 46,25 % CTR nejvyšší míra prokliku kampaně
  • 10 053 rozeslaných SMS celkem

S čím pomůžeme vám?

Napište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.