Na jedno kliknutí v srdcích 20 000 uživatelů

Český rozhlas

Česká veřejnoprávní rozhlasová stanice v současnosti provozuje čtyři celoplošné stanice (Radiožurnál, Dvojka, Vltava, Plus) a několik regionálních a digitálních stanic. Kromě toho vysílá i do zahraničí – Radio Prague International.

Pod názvem Radiojournal začal Československý rozhlas pravidelně vysílat 18. května 1923 ve 20:15 ze stanu u letiště v Kbelích. Jde o nejstarší rozhlas na evropském kontinentu a druhý nejstarší v Evropě, po anglickém.

Cíle projektu

Do nového projektu Českého rozhlasu mujRozhlas.cz jsme se zapojili díky výhře veřejné zakázky. Naše SMS rozesílka společně s vánočním přáním během adventu 2019 představovala nový audioportál mujRozhlas.cz coby dárek Českého rozhlasu posluchačům.

  • Standardní SMS
  • 500 000 oslovených uživatelů
  • Cílová skupina B2C + B2B 19+

Popis řešení

Kampaní mujRozhlas.cz jsme v předvánočním čase (od 21. do 23. 12. 2019) oslovili 3 cílové skupiny zákazníků O2 s platným marketingovým souhlasem – rezidenty, podnikatele a zákazníky s pevným internetem. Celkem to bylo 500 000 uživatelů. Pro posílení dosahu jsme v jednotlivých cílových skupinách ještě zúžili cílení na města nad 10 000 obyvatel a věkovou kategorii na rozmezí 25–45 let. V SMS jsme jednak stručně a výstižně představili projekt mujRozhlas.cz a přidali jsme proklik přímo na audioportál. Díky tomu si respondenti mohli vychutnat vánoční dárky Českého rozhlasu v podobě podcastů, pohádek, sportu nebo rozhlasových her. Stačilo jedno kliknutí.

Výsledek

Díky propracované textaci, využití Big Dat operátora v rámci cílení a skvělé spolupráci všech, kdo se na kampani podíleli, přinesla kampaň hodně dobré výsledky. Audioportálu mujRozhlas.cz v době rozesílek značně stoupla návštěvnost, CTR se u SMS vyšplhala na nadprůměrná 4 %. Díky SMS kampani se audioportál Českého rozhlasu dostal do širšího povědomí veřejnosti a také do vyhledávačů přibližně 20 000 uživatelů. Náš cíl se podařilo splnit.

  • Zacílení na města nad 10 000 obyvatel
  • 20 000 počet vyhledávání audioportálu
  • 4 % CTR
  • Zacílení na města nad 10 000 obyvatel
  • 20 000 počet vyhledávání audioportálu
  • 4 % CTR
Jak spolupráci hodnotí klient

Jak spolupráci hodnotí klient

Spolupráce s O2 Media na přípravě a realizaci kampaně proběhla bez problémů. Vážíme si vysoké erudovanosti a míry zkušeností s nastavením kampaně tak, aby vedla k co nejlepším výsledkům a splnila zadaný záměr. Těší nás, že můžeme efektivně a cíleně komunikovat s posluchači Českého rozhlasu na platformě, kde poslechovost rozhlasu roste, tedy mobilním telefonu.

Markéta Bouchalová, marketingový manažer, Český rozhlas

S čím pomůžeme vám?

Napište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.