Obrovská zákaznická báze O2, Big Data a AI
O2 Media disponuje obrovským množstvím strukturovaných dat o svých zákaznících, které již více než 10 let využívá pro vytváření efektivních kampaní za pomoci pokročilého cílení a segmentace.
Na základě analýz (webového chování, telefonických návyků, krátkodobých potřeb či nákupních zájmů) a datových modelů lze pak dosáhnout velmi přesného a unikátního cílení, což přináší lepší obchodní výsledky a zaručuje vyšší návštěvnost webových stránek, přivádí více účastníků na akce, eventy a veletrhy nebo vám jinak pomáhá k dosažení vytyčených cílů.
Kampaně postavené na velkých datech telekomunikačního operátora využívá například mediální agentura Médea Interactive v online RTB kampaních pro své klienty Peugeot, Citroën, Kaufland či ČEZ nebo agentura MQI Brno.
Kombinací hodnotných dat telekomunikačního operátora a pokročilých datových modelů vzniká unikátní chytré cílení. Zapojení Big Dat z naší sítě tak klientům umožňuje připravit vysoce efektivní mobilní a online kampaně, které fungují a přináší výsledky.
V kampaních pro klienty ze zcela odlišných odvětví (automotive, retail, energetika aj.) využíváme všech možností, které nám Big Data nabízejí, a to včetně pokročilých možností segmentace. Dle specifikace kampaně je možné určit cílové skupiny, a nalézt tak relevantní publikum pro vaše sdělení, ať už je výsledná audience definována na základě zájmů, lokality, životní fáze nebo socioekonomického statusu. Naše data a z nich odvozené cílení jsou součástí každé kampaně O2 Media, ale stejně tak je ve svých online RTB kampaních můžete využít i vy!
Nástroje Big Data nám umožňují nabízet 120 standardizovaných datových segmentů postavených na sociodemografických kritériích (věk, pohlaví, ekonomická třída), dlouhodobých a krátkodobých zájmech, webovém chování, nákupní záměrech, telefonických zvyklostech a mnoha dalších předdefinovaných parametrech, jež můžete libovolně zapojovat do svých kampaní.
V případě potřeby vám dokážeme vytvořit datové segmenty přímo na míru se zapojením vícero cílících kritérií, anebo vytvoříme kritéria nová.
Přidanou hodnotu chytrého cílení s využitím dat od O2 Media prověřil čas a kladné reference našich klientů. O2 Media na svých datech jen za rok odbaví v průměru přes tisíc kampaní pro stovky klientů z mnoha různých odvětví.
Například mediální agentura Médea Interactive využívá našich segmentů pro své automotive klienty, ale data O2 Media zapojuje i v jiných oblastech. V oblasti spotřební elektroniky se zapojením našich dat v online RTB kampaních dosáhla 2x až 3x vyššího CTR oproti průměru, v automotive se výsledky vyšplhaly až k 10x vyšší hodnotě, než se průměrně CTR online kampaní pohybuje.
Tuto pozitivní zkušenost s daty O2 potvrzuje i agentura MQI Brno. Dle jejich slov lze vhodným využitím dat od O2 Media a dobře viditelného prostoru dosáhnout 2x až 3x lepšího CTR, než je průměr pro daný formát. Data od O2 Media hodnotí jako vysoce efektivní zejména pro oblast B2B nebo vysokopříjmových zákazníků. U bannerového formátu u brandingu na našich datech dosáhli až 5 % CTR.
U řady dalších zákazníků (E.ON, Moneta, Samsung aj.) jsme taktéž dosahovali nadstandardních výsledků, protože se nám podařilo využít data tak, abychom s jejich pomocí dokázali realizovat efektivní kampaně, a uspokojit tak potřeby vás – klientů. A to bez ohledu na to, zdali se jednalo o RTB kampaň, kampaň realizovanou v rámci mobilního marketingu či například prostřednictvím příloh ve vyúčtování za služby O2.
Jsme 10 let na trhu, máme spoustu zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme, a nechte se inspirovat.
Zobrazit případové studieNapište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.