Lokalizační SMS informovaly 5 000 lidí o nových rouškomatech
Skupina CPI Property Group vlastní a spravuje především kanceláře, obchodní centra a retail parky v ČR, Berlíně a střední a východní Evropě.
Na jaře 2020 zareagovala CPI na epidemickou situaci a vybavila některá svá obchodní centra novými rouškomaty, tedy automaty na roušky. My jsme formou SMS kampaně měli návštěvníky upozornit na to, že jsou v obchodních centrech rouškomaty k dispozici a kde přesně je zákazníci najdou.
SMS kampaň tvořilo celkem 5 rozesílek. Každá z nich informovala návštěvníky jiného obchodního centra. Soustředili jsme se na 5 velkých regionálních obchodních center – OC Olympia Plzeň, OC Olympia Teplice, OC Futurum Hradec Králové, OC Nisa Liberec a IGY Centrum České Budějovice. Cílovou skupinou byli rezidentní zákazníci O2 s platným marketingovým souhlasem ve věku 19–55 let s bydlištěm poblíž daného OC, kteří vlastní smartphone.
Celkem jsme o možnosti koupit roušku v automatu v OC informovali 5 000 uživatelů v pěti výše jmenovaných městech. Průměrná CTR zprávy byla 1 %.
Bezpečnostní opatření, která vláda ČR v souvislosti s šířením nemoci Covid-19 vydala, jsme od počátku bedlivě sledovali a okamžitě zaváděli ve všech našich obchodních centrech napříč celou Českou republikou. Vynaložili jsme maximální úsilí, aby v našich budovách bylo bezpečno a velmi nás potěšila možnost spolupráce se společností Coca-Cola HBC, která do prostor našich regionálních center umístila Rouškomaty. Kampaň od společnosti O2 následně díky lokalizačním SMS umožnila skvělé cílení na danou lokalitu, a my jsme tak mohli dát o Rouškomatu vědět zákazníkům v přímém okolí konkrétních objektů.
Michal Kratochvíl, Marketing and Sales Manager CPI Services
Jsme 10 let na trhu, máme spoustu zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme, a nechte se inspirovat.
Zobrazit případové studieNapište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.