Personalizovaná kampaň zvýšila objem darů o 42 %
Nezisková organizace provozuje dvě vzdělávací a kulturní centra pro seniory z celé Prahy, Linku seniorů 800 200 007, vydává časopis Vital, pořádá mezigenerační festival Old´s Cool a realizuje projekt Ponožky od babičky.
V době koronavirové pandemie trojnásobně stouplo vytížení krizové linky. Proto jsme ve spolupráci s Motionlab a Motionhouse připravili podpůrnou kampaň.
V O2 Media analýzou Big Dat vyprofilovali cílovou skupinu mladších a ekonomicky aktivních obyvatel s marketingovým souhlasem, kteří dostanou MMS s odkazem na personalizované video. Kreativu videa zajišťoval Motionhouse, o její personalizaci se postarala platforma Motionlab.
Hlavní myšlenka scénáře: přiblížit mladším divákům, jak složitou operací může být pro seniory zdánlivě jednoduchý úkon, jako je třeba on-line nákup potravin.
Pomoci Elpidě sehnat finanční prostředky, dát o ní vědět mladým lidem. Šlo o vůbec první kampaň s rozesílkou personalizovaných videí.
Personalizaci zajišťovalo několik prvků v textu MMS i v hlasovém oslovení. Podle cílového diváka se mění pohlaví postavy, bydliště nebo třeba zájmy. "Oslovení je osobnější, protože v každé MMS najde divák video, kde právě on hraje hlavní roli," vysvětluje Radek Pšurný, jeden ze zakladatelů Motionlab.
Breakdown videa: https://vimeo.com/414766845/aeb7c2c45e
Polovině zákazníků jsme poslali personalizovanou textaci s videem, druhou polovinu zákazníků jsme oslovili klasickou nepersonalizovanou MMS.
Kampaň probíhala v několika vlnách v období 14. – 30. 4. 2020 a celkem jsme v ní oslovili 60 000 zákazníků. V prvním období jsme rozesílali personalizovanou část, v druhém období tu nepersonalizovanou. Každá z rozesílek měla jinou metriku měření, takže jsme v kampani neporovnávali CTR z MMS oproti open rate videa.
Zaměřili jsme se proto na návštěvnost webu Elpida a landing pages vytvořených přímo pro personalizovanou a nepersonalizovanou část, dále na srovnání peněžních darů Elpidě a celkovou návštěvnost univerzální stránky www.elpida.cz/podporte, kde si lze vybrat formu podpory.
Personalizovaná rozesílka měla ve všech oblastech měření lepší výsledky
Personalizované video jsme zhodnotili jako velmi účinnou formu personalizace s vysokou mírou zásahu. Video dokoukalo v průměru 80 % respondentů.
Jsme 10 let na trhu, máme spoustu zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme, a nechte se inspirovat.
Zobrazit případové studieNapište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.