20 % oslovených zákazníků se seznámilo s developerskými projekty klienta

YIT

YIT je finská stavební společnost založená roku 1912, která působí v jedenácti evropských zemích včetně České republiky (od roku 2008) a řadí se mezi pětici nejsilnějších developerů na poli rezidenční výstavby v Praze. YIT svým klientům nabízí inovativní řešení v oblasti nového bydlení, realizace komerčních prostor a modernizace projektů.

O2 Media spolupracuje s YIT prostřednictvím agentury Media Investments od ledna roku 2018. Pro YIT jsme odbavili již 11 kampaní na podporu aktuálních developerských projektů v Praze.

Cíle projektu

Cílem kampaně bylo komunikovat přesně zacílenému menšímu segmentu bonitních zákazníků, kteří mají zájem o nákup nemovitosti, nabídku developera YIT a seznámit zákazníky O2 s jeho vznikajícím projektem nového moderního bydlení na Praze 5.

  • Nastartování úspěšné spolupráce
  • Cílení dle zadaných kritérií
  • 4 000 počet rozeslaných SMS

Popis řešení

K nalezení vhodné cílové skupiny uživatelů jsme využili profilování na základě chování na webu. Cílili jsme na podnikatele a jednatele malých i středně velkých podniků, kteří se dlouhodobě zajímají o reality. Tuto skupinu jsme doplnili o uživatele, kteří se v nedávné době zajímali o nemovitosti nebo hypotéky.

Dalším segmentačním kritériem pak byla dojezdová vzdálenost nebo častý výskyt v okolí nových developerských projektů společnosti YIT. Od tohoto pokročilého cílení jsme očekávali, že oslovení uživatelé budou vysoce afinitní k doručovanému reklamnímu sdělení nabízející výhodnou cenu nového bydlení a že nabídka developera tak bude relevantní ve vztahu k jejich zájmům či aktuální situaci týkající se bydlení.

Výsledek

V rámci pilotní kampaně bylo rozesláno 4 000 lokalizačních SMS, kdy jsme dosáhli extrémně vysokého CTR (20,5 % uživatelů se prokliklo skrze SMS a seznámilo se s nabídkou developera).

Na základě tohoto pilotu jsme s klientem realizovali 10 dalších kampaní na podporu developerských projektů, v rámci kterých jsme využívali již osvědčenou kombinaci geolokačního cílení s využitím webových profilových dat a atraktivní nabídky.

Celkově jsme v rámci 11 kampaní oslovili více než 70 000 našich zákazníků a dosáhli jsme v průměru 9,64 % CTR. Klient byl s kampaní spokojen a pochvaloval si zejména nadprůměrné výsledky.

  • 70 000 oslovených na základě datové segmentace
  • Až 20 % průměrná míra prokliku z kampaně
  • 7 x lepší výsledky oproti sociodemografickému cílení
  • 70 000 oslovených na základě datové segmentace
  • Až 20 % průměrná míra prokliku z kampaně
  • 7 x lepší výsledky oproti sociodemografickému cílení

S čím pomůžeme vám?

Napište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.