Spojení outdoorové a mobilní reklamy rapidně zvýšilo zájem o půjčky

Hello bank!

Nová, převážně digitální, banka Hello bank! působí na českém trhu od podzimu 2017. Po rebrandingu navázala na více jak 20letou tradici Cetelemu, jednoho z největších poskytovatelů spotřebitelských úvěrů. V rámci finanční skupiny BNP Paribas se tak Cetelem transformoval na Hello bank! a pod novou značkou došlo k rozšíření doposud čistě úvěrové nabídky o služby denního bankovnictví.

Pokračovat ve čtení

Cíle projektu

Cílem kampaně pro Hello bank! bylo rozšířit povědomí o značce a pomoci budovat její silnější pozici na trhu.

  • 57 billboardů po celé České republice
  • 3 zhlédnutí billboard minimálně
  • SMS / MMS kampaň s odkazem na web

Popis řešení

Pomocí Big Data analýzy jsme zaměřili lokality s brandovou OOH kampaní a sledovali pohyb v okolí billboardů. Zákazníky, kteří billboard viděli alespoň 3x za dva měsíce, jsme následně oslovovali prostřednictvím standardních SMS a MMS. Chtěli jsme tak využít povědomí, které vzbudila outdoorová reklama, a díky SMS a MMS retargetingu tak přivést potenciální klienty přímo na web.

Pokračovat ve čtení

Výsledek

Celá kampaň trvala téměř 2 měsíce, během kterých jsme oslovili přes 200 000 zákazníků prostřednictvím zpráv SMS a MMS. Skrze tento kanál se nám podařilo docílit velmi dobré proklikovosti. V průměru 2,62 % uživatelů se rovnou ze zprávy prokliklo na web Hello bank!

Pokračovat ve čtení
  • Miliony Kč objem načerpaných půjček oslovenými klienty
  • 2,16 % CTR průměrná míra prokliku z kampaně
  • Desítky nově otevřených bankovních účtů
  • Miliony Kč objem načerpaných půjček oslovenými klienty
  • 2,16 % CTR průměrná míra prokliku z kampaně
  • Desítky nově otevřených bankovních účtů

S čím pomůžeme vám?

Napište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.