Správné načasování retargetingu přineslo nadstandardní CTR
Značku CEWE FOTOLAB znají všichni příznivci fotografování. Ať už si chtějí koupit nový fotoaparát, potřebují poradit se servisem toho stávajícího nebo by třeba chtěli fotoknihu sestavenou ze svých vlastních fotografií, je jim CEWE momentálně k dispozici ve 48 značkových prodejnách a víc než 1 600 partnerských prodejnách. Společnost CeWe Color zajišťuje navíc fotopráce i pro jiné řetězce (dm drogerie markt, Rossmann, Teta drogerie, a Globus).
Většina fotoproduktů vzniká přímo v CEWE fotolaboratoři a tiskovém sále v Praze. Ten je momentálně nejmodernější výrobou fotoprací ve středovýchodní Evropě. Mezi nejoblíbenější CEWE fotoslužby kromě klasických fotografií patří CEWE FOTOKNIHA, CEWE FOTOOBRAZY, CEWE KALENDÁŘE nebo malá kapesní CEWE FOTOKNIHA Pure, kterou si jednoduše stačí sestavit z 22 fotografií přes mobilní aplikaci.
V SMS kampani jsme pro CEWE představovali a propagovali CEWE FOTOKNIHU Pure. Jde o produkt ve stylovém a moderním designu, má praktický kapesní čtvercový formát, tvrdou vazbu a vlastní mobilní aplikaci. V té si fotoknihu vyrobíte doslova za pár minut a na pár kliků. Stačí vybrat 22 fotek. Novinku jsme v kampani nabídli zákazníkům s nejvyšší možnou afinitou pro stažení aplikace a tvorbu fotoknihy. Motivaci příjemců SMS ke stažení aplikace CEWE FOTOKNIHY Pure jsme podpořili i unikátním kódem na slevu 100 Kč vloženým do textace.
Rozesílku na cílovou skupinu 16 000 rezidentních zákazníků O2 s platným marketingovým souhlasem jsme načasovali do tří týdnů před svátkem matek. Na ten jsme upozornili i v textaci SMS. Výkonnost kampaně jsme posílili SMS připomínkou v podobě retargetingu. Zákazníkům, kteří se v SMS proklikli, jsme znovu připomněli možnost získat za výhodnou cenu pěkný dárek pro maminku, babičku či partnerku.
Zaznamenali jsme 1 437 prokliků, což je vysoká proklikovost. CTR se pohybovalo na úrovni 8,5 % u žen a 9,8 % u mužů. Celkem si díky SMS kampani od O2 Media objednalo CEWE FOTOKNIHU Pure 28 zákazníků.
CEWE fotodárky si přes mobil objednává pořád víc zákazníků. I proto nám přišlo víc než vhodné využít O2 pro kampaň cílenou právě přes SMS a mobilní telefony. Protože šlo o testovací kampaň na malém vzorku uživatelů, víc než její ekonomický přínos hodnotíme cenné zkušenosti zejména co se týče chování zákazníků.
Petr Tureček, marketingový manažer, CEWE Color
Jsme 10 let na trhu, máme spoustu zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme, a nechte se inspirovat.
Zobrazit případové studieNapište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.