Tato kampaň představuje cross-mediální balíček O2 Media zaměřený na generování leadů a doručování obchodního výkonu.
Tento produkt klientům umožňuje budovat zákaznickou základnu, seznamovat zákazníky s produkty a provázet je dále nákupním procesem. To vše za neustálého zvyšování povědomí o značce.
V neposlední řadě slouží jako užitečný nástroj k dosažení prodejních cílů.
V prvním kroku si společně nadefinujeme obchodní cíle kampaně a vymezíme si pojem lead – to může být například: registrace zákazníků, zanechání kontaktních údajů na webu, domluvení schůzky apod. Následně vybereme na základě segmentačních kritérií O2 Media vhodnou cílovou skupinu, ke které zvolíme relevantní komunikační formáty.
V tomto kroku pomocí našich nástrojů oslovujeme vybranou cílovou skupinu za účelem šíření povědomí o značce a budování zájmu.
Tato fáze slouží také k ověření chování cílové skupiny, což měříme primárně skrze míru CTR. Shromážděná data nám poskytují informace pro další fázi kampaně.
Na základě chování zákazníků v brandové části kampaně vytváříme nejrelevantnější cílovou skupinu, kterou následně oslovujeme výkonnostními formáty.
V této fázi hraje primární roli SMS s funkcionalitou "call-me-back". Díky interaktivnímu prvku, umístěnému v textaci, dokážeme osloveného zákazníka při projevení zájmu okamžitě propojit s naším call centrem. To nám umožňuje doprovázet zákazníky dále v nákupním procesu, usnadnit jejich nákupní rozhodování a ovlivňovat nákupní chování. Jejich zájem tak můžeme efektivně stimulovat a naše kampaně tak dosahují velmi dobrých výsledků.
V prvním kroku si společně nadefinujeme obchodní cíle kampaně a vymezíme si pojem lead – to může být například: registrace zákazníků, zanechání kontaktních údajů na webu, domluvení schůzky apod. Následně vybereme na základě segmentačních kritérií O2 Media vhodnou cílovou skupinu, ke které zvolíme relevantní komunikační formáty.
V tomto kroku pomocí našich nástrojů oslovujeme vybranou cílovou skupinu za účelem šíření povědomí o značce a budování zájmu.
Tato fáze slouží také k ověření chování cílové skupiny, což měříme primárně skrze míru CTR. Shromážděná data nám poskytují informace pro další fázi kampaně.
Na základě chování zákazníků v brandové části kampaně vytváříme nejrelevantnější cílovou skupinu, kterou následně oslovujeme výkonnostními formáty.
V této fázi hraje primární roli SMS s funkcionalitou "call-me-back". Díky interaktivnímu prvku, umístěnému v textaci, dokážeme osloveného zákazníka při projevení zájmu okamžitě propojit s naším call centrem. To nám umožňuje doprovázet zákazníky dále v nákupním procesu, usnadnit jejich nákupní rozhodování a ovlivňovat nákupní chování. Jejich zájem tak můžeme efektivně stimulovat a naše kampaně tak dosahují velmi dobrých výsledků.
O2 Media dokáže díky široké paletě komunikačních kanálů na své zákazníky cross-mediálně cílit konkrétní nabídku. Díky zapojení našeho telekomunikačního know-how jsme schopni prostřednictvím call centra potenciálního zákazníka doprovázet hlouběji v celém rozhodovacím procesu a tím efektivně ovlivňovat jeho nákupní chování.
Dokážeme účinně optimalizovat kampaň v reálném čase tak, aby dosáhla co nejlepších výsledků. Vysoká míra provázanosti našich komunikačních kanálů a okamžitá zpětná vazba call centra nám umožňuje pružně reagovat a upravovat kampaně na začátku i v jejich průběhu tak, abychom splnili definované cíle. Nedílnou a neodmyslitelnou součástí je také remarketing oslovených uživatelů, kteří dosud nevykonali žádnou aktivitu. Naší snahou je plně vytěžit potenciál kampaně a zákazníky směřovat ke konverzi.
10 let na trhu, spousty zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme a nechte se inspirovat.
Zobrazit případové studieNapište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.
O2 Media poskytuje v prostředí Adform řadu RTB segmentů vytvořených na základě Big Dat našeho operátora O2. Poskytujeme segmentaci dle věku, pohlaví, příjmové skupiny, bydliště, typu mobilního zařízení, spotřeby dat, aktuální životní situace (rodiče, studenti, senioři apod.) a především podle nákupních zájmů.
Naší RTB segmentaci neunikla ani B2B oblast, ve které dokážeme segmentovat na základě ekonomické činnosti, formy podnikání či používané banky.
A jak se k našim segmentům dostanete? Stačí, když si ve vašem Adform DSP zvolíte na záložce Data Providers O2 Media a můžete rovnou vybírat.
Podstatnou výhodou tohoto formátu je skutečnost, že mobilní telefon má každý z nás u sebe prakticky po celý den. Sdělení jsme tak schopni doručit v reálném čase a přímo do rukou zákazníka.
SMS a MMS sdělení jsou vhodná tam, kde o sobě chcete dát vědět rychle, stručně a výstižně. Také zde pracujeme s interaktivitou tohoto nástroje. Oslovený zákazník totiž může často vykonat požadovanou aktivitu přímo ze svého mobilního zařízení.
Standardní SMS zvýší návštěvnost vašeho e-shopu a podpoří online prodeje. Vysoce efektivní jsou zejména SMS či MMS s unikátním kódem, který zakládá nárok na slevu při prvním nákupu a podobné nabídky. Navíc pomáhají k budování brandu.
Na základě výzkumu realizovaného na podzim roku 2018 agenturou Data Collect se ukázalo, že 97 % lidí čte SMS s reklamními nabídkami, což dává tomuto formátu obrovský potenciál.
Tento formát se výborně hodí pro kampaně, které propagují akci spojenou s určitou polohou. Lokalizační média pracují totiž s aktuální polohou zákazníků. Umožňují nám tak v reálném čase aktivizovat ty zákazníky, kteří se vyskytují v bezprostředním okolí.
Můžete je použít, abyste oslovili potenciální zákazníky nacházející se v blízkosti obchodního centra a pozvali je do své prodejny. Výborně se také hodí tehdy, když potřebujete upozornit na právě probíhající event anebo nabídnout zajímavou výhodu či slevu v určitém místě.
Díky interaktivnímu prvku v textaci call-me-back SMS dokážeme osloveného zákazníka při projevení zájmu okamžitě propojit s naším call centrem. V praxi to vypadá tak, že po prokliknutí interaktivního prvku ve zprávě generujeme do 5 minut telefonický hovor směrem k zákazníkovi.
Naši zkušení operátoři provázejí uživatele celým rozhodovacím procesem, a mohou tak ovlivňovat jeho nákupní chování. Zapojení operátora je velkým přínosem zejména tehdy, když je proces pro zákazníka složitý. Operátor mu v těchto případech poskytuje účinnou asistenci a může také zodpovídat jeho doplňující dotazy. Prvek call-me-back nám zaručuje větší míru kontroly nad výsledky realizovaných kampaní.
Navíc se celý tento proces odehrává pod jednou střechou, což nám umožňuje kampaň optimalizovat v čase a kalibrovat tak, aby dosahovala nejlepších možných výsledků.
Direct e-mail je stále velmi oblíbeným reklamním nástrojem. A to nejen u marketérů, ale i mezi zákazníky. Díky charakteristickým vlastnostem direct e-mailu je tento formát hojně využíván v případech, kdy je potřeba zákazníkům prezentovat obsáhlejší nabídku či jim vysvětlit komplikovanější propozici. Kombinace vizuálně atraktivních direct e-mailů s naším cílením zaručuje, že vaše nabídka bude efektivně komunikována správným osobám.
O2 Media vám umožňuje využít tohoto formátu i v případech, že nemáte k dispozici kodéra či agenturu, která by vám podklady k direct e-mailové rozesílce zajistila. Vše vám zpracujeme a připravíme na klíč u nás.
U O2 Media můžete využít i řadu netradičních formátů. Díky správné kombinaci rozličných formátů dokážeme výrazně zvýšit potenciál a efektivitu našich médií. Vaši nabídku můžeme propagovat například v balíčku aplikací od O2, která je mezi zákazníky populární.