Při tomto typu kampaně vám v O2 Media ručíme za splnění definovaných cílů a doručení výsledků.
Díky širokým možnostem optimalizace kampaní v takřka reálném čase, zapojení nástrojů big data a celé palety komunikačních kanálů jsme schopni dosáhnout toho, co jinde může být velmi náročné.
Na začátku si definujeme, jaké obchodní cíle musí být naplněny.
Tato kampaň je postavena na finančním modelu revenue share, který společně navrhneme a nastavíme realistické cíle kampaně. Na základě jasně pojmenovaných a definovaných cílů vám připravíme kampaň na míru. Nalezneme relevantní publikum a k němu zvolíme vhodná média, formáty i nástroje potřebné k doručení požadovaných výsledků. Nedílnou součástí každé naší výkonnostní kampaně je také optimalizace a průběžný retargeting. Díky tomu jsme schopni určit, zda plán plníme podle vašich očekávaní a v požadovaném tempu, případně učiníme korekce kampaně.
V tomto typu kampaně na sebe bereme zodpovědnost my a doručujeme stanovené výsledky. Vy jen kontrolujete, zda se nám daří dosahovat výsledků podle vašich představ.
V první fázi si společně definujeme měřitelný výsledek kampaně. Má to být zvýšení prodejů? Dosažení určitého množství konverzí či pevně dané CTR? Vše je možné.
Tento typ kampaně je postaven na finančním modelu revenue share, proto je vymezení cílů rozhodující pro určení jeho výše, která se bude přímo odvíjet od náročnosti dosažení stanovených cílů.
V tomto kroku budeme pomocí našich nástrojů a mediálních kanálů oslovovat relevantní cílové skupiny potenciálních zákazníků. K oslovení těchto zákazníků budeme využívat veškeré dostupné nástroje z našeho portfolia. Z oslovených kontaktů se budeme snažit vytěžit maximální potenciál.
S cílovou skupinou pracujeme efektivně a snažíme se z ní pro klienta vytěžit maximum. Nejlepším nástrojem je v tomto ohledu retargeting. Pracujeme s různými segmenty a oslovujeme je sdělením, které je přizpůsobeno jejich reakci na první vlnu komunikace.
Usilujeme o konverzi i u těch, kteří vykonali akci, ale k požadovanému cíli nedospěli. Oslovíme však i dříve oslovené, neaktivní uživatele a připomeneme jim váš produkt nebo službu.
Oslovení uživatelé se proměňují v nové zákazníky, dochází k maximálnímu využití nabízeného potenciálu a naplnění vašich potřeb. V této fázi je potřeba přistoupit k přesnému vyhodnocení kampaně, následnému reportingu a určení výše revenue share.
Při oboustranné spokojenosti a naplnění cílů kampaně lze toto nastavení přenést a replikovat v dalších kampaních.
V první fázi si společně definujeme měřitelný výsledek kampaně. Má to být zvýšení prodejů? Dosažení určitého množství konverzí či pevně dané CTR? Vše je možné.
Tento typ kampaně je postaven na finančním modelu revenue share, proto je vymezení cílů rozhodující pro určení jeho výše, která se bude přímo odvíjet od náročnosti dosažení stanovených cílů.
V tomto kroku budeme pomocí našich nástrojů a mediálních kanálů oslovovat relevantní cílové skupiny potenciálních zákazníků. K oslovení těchto zákazníků budeme využívat veškeré dostupné nástroje z našeho portfolia. Z oslovených kontaktů se budeme snažit vytěžit maximální potenciál.
S cílovou skupinou pracujeme efektivně a snažíme se z ní pro klienta vytěžit maximum. Nejlepším nástrojem je v tomto ohledu retargeting. Pracujeme s různými segmenty a oslovujeme je sdělením, které je přizpůsobeno jejich reakci na první vlnu komunikace.
Usilujeme o konverzi i u těch, kteří vykonali akci, ale k požadovanému cíli nedospěli. Oslovíme však i dříve oslovené, neaktivní uživatele a připomeneme jim váš produkt nebo službu.
Samozřejmostí je pečlivá optimalizace na všech úrovních mediální komunikace, ať už u RTB, SMS či e-mailingu. Díky tomuto postupu dokážeme pozitivně ovlivňovat efekt kampaně tak, abychom dosáhli co nejlepších výsledků.
Oslovení uživatelé se proměňují v nové zákazníky, dochází k maximálnímu využití nabízeného potenciálu a naplnění vašich potřeb. V této fázi je potřeba přistoupit k přesnému vyhodnocení kampaně, následnému reportingu a určení výše revenue share.
Při oboustranné spokojenosti a naplnění cílů kampaně lze toto nastavení přenést a replikovat v dalších kampaních.
V rámci celé této spolupráce O2 Media zapojuje do komunikace veškeré relevantní nástroje a komunikační kanály, které se v čase společně s potřebami mohou měnit. Jsme poměrně flexibilní jednotkou, a tak není problém přizpůsobit vám stávající produkt tak, abychom společně dosáhli vytyčených cílů.
Samozřejmostí je, že v této kampani zapojíme veškeré naše standardní formáty. Dojde tedy určitě na využití standardních i lokalizačních SMS i MMS, které jsou stále vysoce účinným nástrojem komunikace. Nově pro výkonnostní fáze kampaní zapojujeme také call-me-back SMS integrované s naším call centrem, které vám v rámci této kampaně může být k dispozici.
10 let na trhu, spousty zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme a nechte se inspirovat.
Zobrazit případové studieNapište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.
Podstatnou výhodou tohoto formátu je skutečnost, že mobilní telefon má každý z nás u sebe prakticky po celý den. Sdělení jsme tak schopni doručit v reálném čase a přímo do rukou zákazníka.
SMS a MMS sdělení jsou vhodná tam, kde o sobě chcete dát vědět rychle, stručně a výstižně. Také zde pracujeme s interaktivitou tohoto nástroje. Oslovený zákazník totiž může často vykonat požadovanou aktivitu přímo ze svého mobilního zařízení.
Standardní SMS zvýší návštěvnost vašeho e-shopu a podpoří online prodeje. Vysoce efektivní jsou zejména SMS či MMS s unikátním kódem, který zakládá nárok na slevu při prvním nákupu a podobné nabídky. Navíc pomáhají k budování brandu.
Na základě výzkumu realizovaného na podzim roku 2018 agenturou Data Collect se ukázalo, že 97 % lidí čte SMS s reklamními nabídkami, což dává tomuto formátu obrovský potenciál.
Díky interaktivnímu prvku v textaci call-me-back SMS dokážeme osloveného zákazníka při projevení zájmu okamžitě propojit s naším call centrem. V praxi to vypadá tak, že po prokliknutí interaktivního prvku ve zprávě generujeme do 5 minut telefonický hovor směrem k zákazníkovi.
Naši zkušení operátoři provázejí uživatele celým rozhodovacím procesem, a mohou tak ovlivňovat jeho nákupní chování. Zapojení operátora je velkým přínosem zejména tehdy, když je proces pro zákazníka složitý. Operátor mu v těchto případech poskytuje účinnou asistenci a může také zodpovídat jeho doplňující dotazy. Prvek call-me-back nám zaručuje větší míru kontroly nad výsledky realizovaných kampaní.
Navíc se celý tento proces odehrává pod jednou střechou, což nám umožňuje kampaň optimalizovat v čase a kalibrovat tak, aby dosahovala nejlepších možných výsledků.
O2 Media poskytuje v prostředí Adform řadu RTB segmentů vytvořených na základě Big Dat našeho operátora O2. Poskytujeme segmentaci dle věku, pohlaví, příjmové skupiny, bydliště, typu mobilního zařízení, spotřeby dat, aktuální životní situace (rodiče, studenti, senioři apod.) a především podle nákupních zájmů.
Naší RTB segmentaci neunikla ani B2B oblast, ve které dokážeme segmentovat na základě ekonomické činnosti, formy podnikání či používané banky.
A jak se k našim segmentům dostanete? Stačí, když si ve vašem Adform DSP zvolíte na záložce Data Providers O2 Media a můžete rovnou vybírat.
Tento formát se výborně hodí tehdy, kdy je předmětem kampaně akce spojená s určitou polohou. Lokalizační média pracují totiž s aktuální polohou zákazníků. Umožňují nám tak v reálném čase aktivizovat ty zákazníky, kteří se vyskytují v bezprostředním okolí.
Můžete je použít, abyste oslovili potenciální zákazníky vyskytující se v blízkosti obchodního centra a pozvali je do své prodejny. Výborně se také hodí tehdy, když potřebujete upozornit na právě probíhající event anebo nabídnout zajímavou výhodu či slevu v určitém místě.
U O2 Media můžete využít i řadu netradičních formátů jako jsou personalizované bannery v populární čtečce Tapito. Vaši nabídku můžeme propagovat v balíčku aplikací od O2, který dosahuje 10 000 instalací každý měsíc.
Díky správné kombinaci rozličných formátů dokážeme výrazně zvýšit potenciál a efektivitu našich médií.