Revenue share kampaň

Při tomto typu kampaně vám v O2 Media ručíme za splnění definovaných cílů a doručení výsledků.

Díky širokým možnostem optimalizace kampaní v takřka reálném čase, zapojení nástrojů big data a celé palety komunikačních kanálů jsme schopni dosáhnout toho, co jinde může být velmi náročné.

Jak to funguje?

Na začátku si definujeme, jaké obchodní cíle musí být naplněny.

Tato kampaň je postavena na finančním modelu revenue share, který společně navrhneme a nastavíme realistické cíle kampaně. Na základě jasně pojmenovaných a definovaných cílů vám připravíme kampaň na míru. Nalezneme relevantní publikum a k němu zvolíme vhodná média, formáty i nástroje potřebné k doručení požadovaných výsledků. Nedílnou součástí každé naší výkonnostní kampaně je také optimalizace a průběžný retargeting. Díky tomu jsme schopni určit, zda plán plníme podle vašich očekávaní a v požadovaném tempu, případně učiníme korekce kampaně.

V tomto typu kampaně na sebe bereme zodpovědnost my a doručujeme stanovené výsledky. Vy jen kontrolujete, zda se nám daří dosahovat výsledků podle vašich představ.

Doporučené reklamní formáty

V rámci celé této spolupráce O2 Media zapojuje do komunikace veškeré relevantní nástroje a komunikační kanály, které se v čase společně s potřebami mohou měnit. Jsme poměrně flexibilní jednotkou, a tak není problém přizpůsobit vám stávající produkt tak, abychom společně dosáhli vytyčených cílů.

Pokračovat ve čtení

S čím pomůžeme vám?

Napište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.

Standardní SMS a MMS

Podstatnou výhodou tohoto formátu je skutečnost, že mobilní telefon má každý z nás u sebe prakticky po celý den. Sdělení jsme tak schopni doručit v reálném čase a přímo do rukou zákazníka.

SMS a MMS sdělení jsou vhodná tam, kde o sobě chcete dát vědět rychle, stručně a výstižně. Také zde pracujeme s interaktivitou tohoto nástroje. Oslovený zákazník totiž může často vykonat požadovanou aktivitu přímo ze svého mobilního zařízení.

Standardní SMS zvýší návštěvnost vašeho e-shopu a podpoří online prodeje. Vysoce efektivní jsou zejména SMS či MMS s unikátním kódem, který zakládá nárok na slevu při prvním nákupu a podobné nabídky. Navíc pomáhají k budování brandu.

Na základě výzkumu realizovaného na podzim roku 2018 agenturou Data Collect se ukázalo, že 97 % lidí čte SMS s reklamními nabídkami, což dává tomuto formátu obrovský potenciál.