Náborová kampaň má jediný cíl – získat toho správného zaměstnance, potažmo tedy zajistit, že oslovíte dostatek potenciálních uchazečů, ze kterých si budete moci vybrat toho nejvhodnějšího kandidáta.
Pojďme se spolu podívat na to, kdo je pro vás ideální zaměstnanec, a nalézt způsob, jak ho oslovit právě s vaší nabídkou práce.
Náborová kampaň O2 Media je produkt, který vykazuje výborné výsledky a je ideálním doplňkem ke standardním náborovým metodám. Na začátku plánování náborové kampaně si společně nadefinujeme, jak by měl váš ideální kandidát vypadat. V O2 Media pak na základě cílení najdeme vhodnou cílovou skupinu a oslovíme ji těmi správnými formáty. A vy se pak už můžete jen těšit na zaslané životopisy.
S náborovými kampaněmi máme bohaté zkušenosti a děláme je s přímými klienty i náborovými agenturami.
V prvním kroku si musíme říct, koho hledáte. Na základě chytrého cílení vybereme vhodnou cílovou skupinu k oslovení. Díky našim datům jsme schopni oslovit zákazníky, kteří aktuálně hledají práci, bydlí v dojezdové nebo svozové vzdálenosti, popřípadě na vaše místo už do práce dojíždějí. Těmito kampaněmi oslovíme přesně ty, které potřebujete.
Ze zkušeností víme, že náborové kampaně fungují nejlépe ve druhé polovině pracovního týdne v dopoledních hodinách.
Právě čas může být rozhodujícím kritériem pro úspěch vaší náborové kampaně. Celá řada zaměstnanců práci aktivně nehledá, ale čeká na nabídku, která sama možná nikdy nepřijde. Díky náborové kampani O2 Media můžete svou nabídku práce doručit správným lidem ve správný čas.
Z oslovených kontaktů se budeme snažit vytěžit maximum. Přivedeme kandidáty na web vaší firmy. Zajistíme, aby si prohlédli aktuální pracovní nabídky. A přimějeme je k zanechání telefonního čísla či e-mailu, zaslání životopisu, odkazu na LinkedIn nebo k zanechání jiné formy kontaktu, která pro vás bude zajímavá a užitečná.
V prvním kroku si musíme říct, koho hledáte. Na základě chytrého cílení vybereme vhodnou cílovou skupinu k oslovení. Díky našim datům jsme schopni oslovit zákazníky, kteří aktuálně hledají práci, bydlí v dojezdové nebo svozové vzdálenosti, popřípadě na vaše místo už do práce dojíždějí. Těmito kampaněmi oslovíme přesně ty, které potřebujete.
Ze zkušeností víme, že náborové kampaně fungují nejlépe ve druhé polovině pracovního týdne v dopoledních hodinách.
Právě čas může být rozhodujícím kritériem pro úspěch vaší náborové kampaně. Celá řada zaměstnanců práci aktivně nehledá, ale čeká na nabídku, která sama možná nikdy nepřijde. Díky náborové kampani O2 Media můžete svou nabídku práce doručit správným lidem ve správný čas.
Z oslovených kontaktů se budeme snažit vytěžit maximum. Přivedeme kandidáty na web vaší firmy. Zajistíme, aby si prohlédli aktuální pracovní nabídky. A přimějeme je k zanechání telefonního čísla či e-mailu, zaslání životopisu, odkazu na LinkedIn nebo k zanechání jiné formy kontaktu, která pro vás bude zajímavá a užitečná.
10 let na trhu, spousty zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme a nechte se inspirovat.
Zobrazit případové studieNapište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.
Tento formát se výborně hodí pro kampaně, které propagují akci spojenou s určitou polohou. Lokalizační média pracují totiž s aktuální polohou zákazníků. Umožňují nám tak v reálném čase aktivizovat ty zákazníky, kteří se vyskytují v bezprostředním okolí.
Můžete je použít, abyste oslovili potenciální zákazníky nacházející se v blízkosti obchodního centra a pozvali je do své prodejny. Výborně se také hodí tehdy, když potřebujete upozornit na právě probíhající event anebo nabídnout zajímavou výhodu či slevu v určitém místě.
O2 Media poskytuje v prostředí Adform řadu RTB segmentů vytvořených na základě Big Dat našeho operátora O2. Poskytujeme segmentaci dle věku, pohlaví, příjmové skupiny, bydliště, typu mobilního zařízení, spotřeby dat, aktuální životní situace (rodiče, studenti, senioři apod.) a především podle nákupních zájmů.
Naší RTB segmentaci neunikla ani B2B oblast, ve které dokážeme segmentovat na základě ekonomické činnosti, formy podnikání či používané banky.
A jak se k našim segmentům dostanete? Stačí, když si ve vašem Adform DSP zvolíte na záložce Data Providers O2 Media a můžete rovnou vybírat.
Díky interaktivnímu prvku v textaci call-me-back SMS dokážeme osloveného zákazníka při projevení zájmu okamžitě propojit s naším call centrem. V praxi to vypadá tak, že po prokliknutí interaktivního prvku ve zprávě generujeme do 5 minut telefonický hovor směrem k zákazníkovi.
Naši zkušení operátoři provázejí uživatele celým rozhodovacím procesem, a mohou tak ovlivňovat jeho nákupní chování. Zapojení operátora je velkým přínosem zejména tehdy, když je proces pro zákazníka složitý. Operátor mu v těchto případech poskytuje účinnou asistenci a může také zodpovídat jeho doplňující dotazy. Prvek call-me-back nám zaručuje větší míru kontroly nad výsledky realizovaných kampaní.
Navíc se celý tento proces odehrává pod jednou střechou, což nám umožňuje kampaň optimalizovat v čase a kalibrovat tak, aby dosahovala nejlepších možných výsledků.
Direct e-mail je stále velmi oblíbeným reklamním nástrojem. A to nejen u marketérů, ale i mezi zákazníky. Díky charakteristickým vlastnostem direct e-mailu je tento formát hojně využíván v případech, kdy je potřeba zákazníkům prezentovat obsáhlejší nabídku či jim vysvětlit komplikovanější propozici. Kombinace vizuálně atraktivních direct e-mailů s naším cílením zaručuje, že vaše nabídka bude efektivně komunikována správným osobám.
O2 Media vám umožňuje využít tohoto formátu i v případech, že nemáte k dispozici kodéra či agenturu, která by vám podklady k direct e-mailové rozesílce zajistila. Vše vám zpracujeme a připravíme na klíč u nás.
U O2 Media můžete využít i řadu netradičních formátů. Díky správné kombinaci rozličných formátů dokážeme výrazně zvýšit potenciál a efektivitu našich médií. Vaši nabídku můžeme propagovat například v balíčku aplikací od O2, která je mezi zákazníky populární.
Zákaznickou bázi segmentujeme do různých zájmových skupin dle dlouhodobého webového chování. Aby pro vás toto cílení bylo srozumitelnější, vytvořili jsme 60 zájmových kategorií, např. rodina, péče o domácnost, sport, auta, cestování a mnoho dalších.
Ve vztahu k promovanému produktu spolu definujeme vhodné kategorie zákazníků, na které následně komunikujeme vaši nabídku. Tato segmentace vám umožní vybrat ty zákazníky, kteří o oblast související s vaším produktem projevují zájem dlouhodobě.