Brandová kampaň O2 Media vás dostane tam, kam jiné ne. Mobilní telefon je více než jen přístrojem, je osobním společníkem každého z nás. Na základě výzkumu společnosti Data Collect víme, že 97 % našich zákazníků si reklamní SMS čte. Nejen, že se vaše sdělení dostane k těm správným lidem skrze mobilní telefon, povědomí o vaší značce budeme šířit i ostatními kanály.
V brandové kampani nejde primárně o výkon, ale o oslovení relevantního publika, předání požadované informace, zvýšení brand awareness a upevnění pozice na trhu.
Víte, jak vypadá vaše cílová skupina? Pokud ano, dokážeme ji pomocí chytrého cílení v naší bázi najít a oslovit. Pokud ne, pomůžeme vám s její definicí.
V tomto kroku zapojujeme do komunikace veškeré relevantní složky media mixu. Můžeme realizovat více rozesílek na různé cílové skupiny a ověřit si, která z nich reaguje nejlépe, a na tomto základě si stanovit segmentační kritéria, podle nichž můžeme s brandovou kampaní dále pracovat.
Na základě vykonané aktivity dochází mezi oslovenou skupinou uživatelů k nárůstu zájmu o značku. Lidé si vytvářejí základní povědomí o spojení dané firmy s produktem. Zvyšuje se návštěvnost webu klienta s tím, jak uživatelé začínají více hledat konkrétní brand a jeho produkty prostřednictvím vyhledávačů. Roste návštěvnost prodejen a pobočkových míst.
Zvyšuje se spontánní znalost značky mezi uživateli. Sdělení se vštěpuje a ukládá do mysli lidí, kteří již mají v paměti zakódované spojení mezi konkrétním produktem a značkou.
Uživatelé s brandem přicházejí častěji do styku a mají s ním již pozitivní osobní zkušenost. Dochází k upevňování značky na trhu, k jejímu pozitivnímu vnímání a dalšímu šíření mezi uživateli, což se projevuje ve zlepšených obchodních výsledcích klienta.
Brandová kampaň je skvělým odrazovým můstkem pro následující výkonnostní aktivity. Pojďte využít vybudovaného povědomí a proměňte jej v prodejní úspěch vaší značky!
V prvním kroku kombinujeme veškeré relevantní nástroje a kanály pro oslovení cílové skupiny potenciálních zákazníků.
Víte, jak vypadá vaše cílová skupina? Pokud ano, dokážeme ji pomocí chytrého cílení v naší bázi najít a oslovit. Pokud ne, pomůžeme vám s její definicí.
V tomto kroku zapojujeme do komunikace veškeré relevantní složky media mixu. Můžeme realizovat více rozesílek na různé cílové skupiny a ověřit si, která z nich reaguje nejlépe, a na tomto základě si stanovit segmentační kritéria, podle nichž můžeme s brandovou kampaní dále pracovat.
Na základě vykonané aktivity dochází mezi oslovenou skupinou uživatelů k nárůstu zájmu o značku. Lidé si vytvářejí základní povědomí o spojení dané firmy s produktem. Zvyšuje se návštěvnost webu klienta s tím, jak uživatelé začínají více hledat konkrétní brand a jeho produkty prostřednictvím vyhledávačů. Roste návštěvnost prodejen a pobočkových míst.
Zvyšuje se spontánní znalost značky mezi uživateli. Sdělení se vštěpuje a ukládá do mysli lidí, kteří již mají v paměti zakódované spojení mezi konkrétním produktem a značkou.
Uživatelé s brandem přicházejí častěji do styku a mají s ním již pozitivní osobní zkušenost. Dochází k upevňování značky na trhu, k jejímu pozitivnímu vnímání a dalšímu šíření mezi uživateli, což se projevuje ve zlepšených obchodních výsledcích klienta.
Brandová kampaň je skvělým odrazovým můstkem pro následující výkonnostní aktivity. Pojďte využít vybudovaného povědomí a proměňte jej v prodejní úspěch vaší značky!
Doporučované formáty se mohou lišit dle potřeb klientů. V zásadě je možné využít kanály z celého našeho komunikačního mixu. Pro brandové kampaně doporučujeme zapojením těchto formátů:
10 let na trhu, spousty zkušeností i spokojených klientů. Podívejte se, komu dlouhodobě pomáháme a nechte se inspirovat.
Zobrazit případové studieNapište nám e-mail, zavolejte nám nebo k nám přijďte na návštěvu. Rádi se s vámi pobavíme o tom, jak vám můžeme být prospěšní.
Podstatnou výhodou tohoto formátu je skutečnost, že mobilní telefon má každý z nás u sebe prakticky po celý den. Sdělení jsme tak schopni doručit v reálném čase a přímo do rukou zákazníka.
SMS a MMS sdělení jsou vhodná tam, kde o sobě chcete dát vědět rychle, stručně a výstižně. Také zde pracujeme s interaktivitou tohoto nástroje. Oslovený zákazník totiž může často vykonat požadovanou aktivitu přímo ze svého mobilního zařízení.
Standardní SMS zvýší návštěvnost vašeho e-shopu a podpoří online prodeje. Vysoce efektivní jsou zejména SMS či MMS s unikátním kódem, který zakládá nárok na slevu při prvním nákupu, a podobné nabídky. Navíc pomáhají k budování brandu.
Na základě našeho výzkumu z roku 2020 realizovaného agenturou STEM/MARK se ukázalo, že 97 % lidí čte SMS s reklamními nabídkami, což dává tomuto formátu obrovský potenciál.
Tento formát se výborně hodí pro kampaně, které propagují akci spojenou s určitou polohou. Lokalizační média pracují totiž s aktuální polohou zákazníků. Umožňují nám tak v reálném čase aktivizovat ty zákazníky, kteří se vyskytují v bezprostředním okolí.
Můžete je použít, abyste oslovili potenciální zákazníky nacházející se v blízkosti obchodního centra a pozvali je do své prodejny. Výborně se také hodí tehdy, když potřebujete upozornit na právě probíhající event anebo nabídnout zajímavou výhodu či slevu v určitém místě.
Direct e-mail je stále velmi oblíbeným reklamním nástrojem. A to nejen u marketérů, ale i mezi zákazníky. Díky charakteristickým vlastnostem direct e-mailu je tento formát hojně využíván v případech, kdy je potřeba zákazníkům prezentovat obsáhlejší nabídku či jim vysvětlit komplikovanější propozici. Kombinace vizuálně atraktivních direct e-mailů s naším cílením zaručuje, že vaše nabídka bude efektivně komunikována správným osobám.
O2 Media vám umožňuje využít tohoto formátu i v případech, že nemáte k dispozici kodéra či agenturu, která by vám podklady k direct e-mailové rozesílce zajistila. Vše vám zpracujeme a připravíme na klíč u nás.
U O2 Media můžete využít i řadu netradičních formátů. Díky správné kombinaci rozličných formátů dokážeme výrazně zvýšit potenciál a efektivitu našich médií. Vaši nabídku můžeme propagovat například v balíčku aplikací od O2, která je mezi zákazníky populární.